|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
*geeft pilletjes* Zenial |
|
gratis? Suck my piss |
|
Een overdosis paracetamol is niet zo duur... Zenial |
|
Hoeveel heb je er dan nog nodig? |
|
quote: Dankzij dit soort types gaan ze nu een 3 maanden maatschappelijk stage invoeren in het middelbare onderwijs... Ik zeg als ze wil "lijden" laat haar dan "lijden", paar klappen kunnen geen kwaad. Dat kan "De rest" mooi doen. |
|
*meldt zich voor het klappen deel* |
|
quote: Hahahaha jenje die 15 jarige meisjes slaat. Past mooi bij de "World's most one-sided fist fights" Zenial |
|
"Ik trek me niets aan van de rest om mijn leven te lijden"... dat IS nou juist wat het Satanisme inhoudt Gewoon.. je tijd vullen met dingen die je leuk vindt (omdat je niet voor altijd leeft), en lekker BOEIEND wat de rest ervan vindt. :D |
|
Ik zie het probleem niet, ik vind het wel sexy! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Pedo Zenial |
|
hahahaha @jenje |
|
quote: klopt, maar of het verder gaat lukken. Suck my piss |
|
Satanisme is belachelijk. Jullie geloven toch serieus nie da de duivel of god bestaat ofwel? FUCK RELIGIOn |
|
quote: Dit soort oppervlakkige posts zijn ook een beetje jammer... |
|
quote: Haha The trend is dead. |
|
quote: Nee. Dit soort mensen houden ZM juist leuk! Stel je eens voor dat iedereen zoals Misanthrope en Chelman was, met hun gevatte en (niet altijd even goed ) onderbouwde posts. Ik moet er niet aan denken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Hoezo bestaat God niet dan? Wat vertel je me nou man?! |
|
quote: Tuurlijk bestaat god wel. Ik breng elke keer offers door goudgele rakkers naar binnen te gieten, en het werkt, want dan wordt ik steeds vrolijker en de wereld steeds mooier en iedereen is aardig voor elkaar. Tot op een gegeven moment god zegt dat het een overkill aan offers is, en er geen zin meer in heeft. Dan komt de duivel die het overneemt, en die scheept je dan weer op met een flinke met een tijdelijke apocalypse, de zogenaamde kater. Ineens worden mensen niet meer zo vriendelijk, bevoorbeeld als je de offers over ze heen braakt. Of omdat je Eva in de kont knijpt en een andere adam daar niet van gediend is. |
|
quote: Ja, verdomme, eerst de kerstman en nu ook nog god van ons afpakken? spelfout weggehaald... |
|
En Satan bestaat lekker wel, ik zie hem toch iedere ochtend in de spiegel? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Tellen spoken ook mee? Suck my piss |
|
quote: ongeveer 15 gram is dodelijk, beetje extra voor de zekerheid en je heb met zon 40 pillen genoeg. dan moet je zorgen dat je het 24 uur binnen houd omdat dan pas de dodelijke schade is aangericht(vooral de lever) en dan duurt het nog zon week a 2 weken met behoorlijke pijnen voor je echt de pijp uit bent ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat bedoelde ik er ook ongeveer mee Suck my piss |
|
quote: Dat is toch modern satanisme. Moderne satanisten geloven overigens dat zij de enige 'zuivere' stroming zijn... Maar dat gelooft ook 'the Temple of Set', 'Joy of Satan', 'The Order of the Nine Angles' en vele andere vormen. Er zijn vele vormen, of heel serieus of 'just for the fun'. Taditioneel, Religieus, Ecclectisch, Luciferanisme etc etc. Modern Satanisme verwerpt alle vormen van religie, maar de hele satanische mis is een brok religie. En dan niet zeiken over 'de psychologische werking' de mis of van een Hex (vervloeking) Het heet Kerk Van Satan. Als je er niet in gelooft, wordt je toch agnost, en geen semi-religieuze hypocriet. Een omgekeerd kruis is ook een kruis, de bijbel achterstevoren lezen, de hosti, wijn (aldanniet vermengt met bloed en sperma. Kortom het bespotten van de katholieke mis. Anti-religieus is ook religieus. Maar ik kan je nog wel serieuzere vormen van satanisme noemen... [Dit bericht is gewijzigd door sanctusmetal op 27-05-2007 17:21] Qui desiderat pacem, praeparet bellum. http://www.sanctusmetal.com |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |