|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 06-08-2007 2:35] |
|
Vragen over o.a. moderaties kan je hier kwijt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2552617 |
|
Ik kan niet lezen. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 06-08-2007 2:40] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 06-08-2007 2:43] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 06-08-2007 2:42] |
|
LSD: nog 1 off topic reactie en je mag 1 dag spenderen aan het lezen van de helpfunctie van dit forum. Ergo, dan krijg je een ban. |
|
Okay, je vraagt erom. Ciao! |
|
Stelling: metal trekt losers aan (voordat je reageert, lees eerst post 1 in dit topic ) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 Moet ik toch direct aan deze discussie denken LSD. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Gewoon bij bol.com Satanistische Bijbel. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ik zie hem daar toch echt nergens staan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In het Engels. |
|
Ja, die staat hier al in de kast. Ik dacht dat ze een Nederlandstalige versie bedoelde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Satan is uiteraard 1 grote fuckin joke, God is da man! Fuck the world and fuck you |
|
Ach, dat hele satan gebeuren is toch net zon aanfluiting als ieder ander geloof, misschien nog wel erger. Wat voor een pik ben je dan met je Satanische bijbel, ga toch krassen. Against God and Government |
|
jaja, jij ongelovige hond! Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb dat ding ooit gekocht omdat ik zelf wilde lezen hoe dat hele gebeuren in elkaar zit. Dat maakt me nog geen satanist. Sterker nog, ik ben atheïst. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
tjz, ik niet...maar die satan shit zie ik serieus niet zitten, ik krijg er de bibbers van, ik ga die zooi dus echt niet lezen ook. Fuck the world and fuck you |
|
Ach, de gewone bijbel is ook eng, eigenlijk alle boeken over een geloof, nu ik erover nadenk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehe de bijbel is gewoon ook een soort van horrorfilm enzo, horror, fantasy in 1, beter dan een lord of the rings. Fuck the world and fuck you |
|
@ menthol: quote: Modern satanisme valt wel mee t heeft geen ene kippenpiemel te maken met de bijbel of het christendom ofzo, alleen met het hebreeuwse woord Satan wat tegenhanger of aanklager betekend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ah ok, dat wist ik niet...wist wel dat veel lui satanisme verwarren met humanisme, of lul ik weer poep? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |