|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
16 Wat leuk, ik ben gelijk populair :D ^^ |
|
quote: "meteen" En nee, je valt niet in positieve zin op Zenial |
|
Dat valt inderdaad te merken ja. Het is overigens ook best wel on-topic gebleven. Ahem. |
|
quote: Leuk vindt en tegelijkertijd lijden. En boeiend. Jij bent vast van het SM-soort. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Misschien moet ze het Taoism gaan volgen |
|
quote: Dat is niet wat ik bedoelde. In je eerste post gaf jij aan dat jij sadisme kan waarderen tegen opzichte van dieren. Dat je je irriteert aan andere wezens op aarde kan ik me voorstellen. Sadisme zou echter inhouden dat je puur voor je eigen plezier die diertjes martelt. Ben jij serieus zo'n eenzaam en machteloos jochie dat het lijden van dieren (en misschien mensen) nodig heeft om zich een beetje goed te voelen? Trouwens, het antwoord op de eerste vraag is ja, maar dat is geen sadisme. De antwoorden op de de andere vragen is nee. Volgens mij toon je veel meer van je ware aard dan je zelf door hebt "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ok, je hebt gelijk. Ik heb alleen af en toe een beetje agressie die ik moet afreageren. En ik had gewoon zin om Slayer te quoten. Vet nummer toch? En wat mensen ook zeggen over slechte ideeën en drogredenaties, dat doet me niks. Flutboek of niet, ik vind de Satanistische bijbel leuk om in te lezen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die het eens en oneens zijn. Maar verschil moet er zijn. Het zou trouwens heel saai zijn als iedereen precies hetzelfde zou vinden. Laten we het gezellig houden. dus |
|
Ik doe wat ik zelf wil, dus als ik het niet leuk wil houden, moet jij dat dus maar accepteren TOch |
|
quote: Hou het liever bij barbiepoppen meisje Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Leuk topic zeg Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Zenial |
|
Ridiculisatie! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Dat kan beter Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Scherp. En, ja, ik ben zo'n "puistige puber die denkt origineel te zijn". Alleen dan zonder puisten. En ik weet dat ik onorigineel ben. Ach, waarscijnlijk is dat Satanisme weer zo'n fase die uiteindelijk weer over gaat. Ik ben ook een tijdje een Communist geweest, en ik heb het Heidendom ook nog getracht te begrijpen. The usual, dus. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 06-02-2007 17:44] dus |
|
Speciaal voor de puistige puber die denkt origineel te zijn en de satansbijbel nog niet heeft, ik heb er 1 over, want dubbel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wat moet je nou met twee satansbijbels? Maar in ieder geval. Ik wil nog even zeggen dat het goed voor mijn ontwikkeling is dat mensen tegen mij in gaan, of zelfs beledigen. Als iedereen mij de hemel in zou prijzen (hihi, woordspeling -_-), dan zou ik een heel onrealistisch wereldbeeld krijgen. Nee, dat is geen aanmoediging om mij de huid vol te schelden. dus |
|
Heb er zo'n 15 jaar geleden 1 voor mezelf en 1 voor een bepaald iemand gekocht, maar die hoefde 'em bij nader inzien tocht niet. Trouwens, het leven is zelfs onrealistisch. Maar voordat je dat door hebt... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Koop dan zo'n necronomicon, daar staan tenminste nog leuke songtexten in Zenial |
|
quote: Die heerscht ja Had zaterdag nog mijn shirt daarvan aan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nee dat is dan weer TE Zenial |
|
quote: Die heb ik hier ook liggen, niet doorheen te komen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hehehe. Om die eigen interpretaties van heilige boeken zijn hele oorlogen begonnen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: en over het niet hebben van eigen interpretaties ook! Communist! wat een zin is me dat nu, ben je je nu niet van bewust dat "heiligheid" in zijn eigenlijke betekenis wil zeggen dat God je apart neemt voor je unieke eigenschappen, UNIEK????!!!?,8!?8,8,!!88 niek zoals iedereen, van je soort, en jaaaa... het paard zit op zijn kar, de haan is van zijn stok, de poes heeft niewe welpen en ligt heel luid te soezen leer leven met verschil en kom op voor de eigenschappen die je zelf hebt, vre de rest is er geen uck aan mens-zijn... blblmbalbalbhlabalbalablabalba signature |
|
quote: en over het niet hebben van eigen interpretaties ook! Communist! wat een zin is me dat nu, ben je je nu niet van bewust dat "heiligheid" in zijn eigenlijke betekenis wil zeggen dat God je apart neemt voor je unieke eigenschappen, UNIEK????!!!?,8!?8,8,!!88 niek zoals iedereen, van je soort, en jaaaa... het paard zit op zijn kar, de haan is van zijn stok, de poes heeft niewe welpen en ligt heel luid te soezen leer leven met verschil en kom op voor de eigenschappen die je zelf hebt, vre de rest is er geen uck aan mens-zijn... blblmbalbalbhlabalbalablabalba signature |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |