|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom wordt dit topic nou weer omhoog geschopt? |
|
vanwege een of andere satanische hippie? |
|
quote: dis een nieuwe toch? Je hebt het over die mistress 666? |
|
quote: zozo omhooggeschopt met een boeiende boodschap... en het profiel vermeld; Ik ben een 20 jarige vrouw en hou wel van een beetje zware muziek (hoeft niet perse metal te zijn maar mag wel). Discussies zijn leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 14-12-2004 16:49] |
|
quote: Jep..die ja... Trieste vegan kuthippie hehehe.. spelfout weggehaald... |
|
iets tegen hippies soms? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Klopt. En nu oprotten |
|
quote:Yep! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: F*ck, ik moet me bergen dus? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
je kan wel bij een medehippie schuil zoeken... ruimte zat voor hippies hier in belgië en trouwens, waarom is dat gezeik over hippies ineens weer actueel geworden, heb niet echt bepaald een enorme toestroom van zwe(r)verige mensen hier gemerkt... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: |
|
quote: Dat komt omdat we ons best doen om ze te weren. Daarom is het belangrijk om dit onderwerp actueel te houden. Het is zelfbehoud. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Haha! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik ben laatste tijd weinig online ,,, tja ... werk he ... Oh wacht ... pff .. weet je als hippie zijnde wel wat dat is? |
|
quote: Uit je profiel: "Ik ben een 20 jarige vrouw en hou wel van een beetje zware muziek (hoeft niet perse metal te zijn maar mag wel). Discussies zijn leuk." Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Tsja, dat "Discussies zijn leuk" gedeelte is vooral een raadsel. Vreemd. Oud Vuil. |
|
quote: ...Wel. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: bwahahahaha |
|
Ja leuk. Ik ben alleen geen hippie. Dus begin maar overnieuw.Dat jullie onzin praten over mij en satanisme vind ik niet erg maar dat jullie geen enkele discussie leuk en boeiend en contructief kunnen houden is een beetje jammer... |
|
Ga dat maar in Somalië vertellen.. |
|
quote: Vreemde post aangezien deze post je binnenkomer in dit topic geweest is: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hippie... spelfout weggehaald... |
|
quote: Stink fries KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Poolse vegan hippie [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-12-2004 8:57] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |