|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Thou what thou wilt shall be the whole of the law. Dus proost! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
I feel no guilt, for the blood that got spilt Fuck thou shall not kill, do what thou wilt! Suck my piss |
|
Wat trekt mensen eigenlijk in Satanisme? Dat is toch gewoon sneu? Net als elke vorm van geloof overigens. Een vorm van massahistery waar 80 % van de wereldbevolking aan schijnt te lijden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:95% Gelukkig weet jij het beter dan die 95%. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-02-2007 11:40] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Geloof is gemakkelijk als je geen ruggengraat hebt om je leven alleen in te vullen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat is eigenlijk nou juist het uitgangspunt van het Satanisme. Dat je je niets aantrekt van wat 95% van de wereldbevolking zegt, en gewoon in jezelf de kracht vind om je een weg door het leven te slaan. De enige god ben je zelf. dus |
|
quote:Amen to that! |
|
quote: Meen je dit? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:En jij hebt een boek nodig om jou deze wijsheid te openbaren? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:maar waarom zou je dan nog het satanisme volgen? De redenatie van ``ik trek me niets aan van de rest om mijn leven te lijden, en daarom volg ik dit'' lijkt me nogal paradoxaal. |
|
quote: Als je je niks aantrekt van 95% vd mensen kan je die overige 5% nog altijd blind volgen Zenial |
|
quote: Heb jij nooit een mug dood gemept omdat ze irritant waren? Heb jij nooit met een vergrootglas mieren verbrand? Heb jij nooit de neiging om die irritante hond van de buren neer te knallen? Zou je dat niet doen als je een shotgun in huis zou hebben liggen? quote: Wie zegt dat ik nog niks wist, en sinds het lezen van het boek precies doe wat er in staat? Het is voor mij meer een rode draad die ik naar eigen interpretatie kan volgen, dan een set stricte regels. quote: Wederom, ik volg niks letterlijk. Ik heb steun aan het Satanisme, en ik gebruik het samen met andere levenswijsheden om voor mezelf te bedenken wat ik met mijn leven wil gaan doen. quote: Een stukje lyrics van Slayer - Dicipline: quote: Ik volg niets of niemand, ik ga mijn eigen weg. En deze weg blijkt grotendeels overeen te komen met het Satanisme. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 05-02-2007 21:30] dus |
|
quote:Gezien de manier waarop jij ons meldt watvoor geweldige openbaringen dat flutboek bevat schat ik je waardoet instaat in, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maar dan klopt het weer. Suck my piss |
|
Slayer quoten om een punt duidelijkte maken is het bewijs van immens gebrek aan eigen inzicht en intelligentie. Dank u, mijn eerste oordeel was wederom correct. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-02-2007 21:43] |
|
Oeps. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 05-02-2007 21:44] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Idd, ja, niet doen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Hoi "Ik trek me niets aan van de rest om mijn leven te lijden"... dat IS nou juist wat het Satanisme inhoudt Gewoon.. je tijd vullen met dingen die je leuk vindt (omdat je niet voor altijd leeft), en lekker BOEIEND wat de rest ervan vindt. :D Heeft eigenlich gar nichts te maken met de Geitenman.. vanwaar de naam dan? Om de "self-righteous idiots" op een afstand te houden... Paradoxaal... dat zou ik het dus niet echt noemen. Of vat ik je nou TOTAAL verkeerd op? (Wat overigens ook best wel eens het geval zou kunnen zijn, uiteraard en eventueel ^_^) Trouwens, misschien zit ik ook oude dode ontbindende koeien/geiten uit de sloot te vissen. Leuk voor in de zomer :D Maar... de hond van de buren doorknallen... sja, als ie je aanvalt? |
|
quote: Pardon? |
|
Eehm jah xD Dat was weer mooi xD |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
xD wat is die dude eigenlijk aan't doen? xD |
|
geen idee!xD |
|
Misschien is hij wel bezig om Satan te offeren aan een geit! (Wow... diep discussie! ) |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |