|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom vraag je het mij dan? Mijn reactie sloeg op het woordje "Zwolle" want daar woon ik. En daarbij, boeiend hoe jij iets wel/niet wil noemen. Eniejweej.. zijn er nog moderne satanisten hier of hoe zit dat? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-06-2007 22:52] |
|
quote: oh daar ging het ook niet om. ik weet dat jij in zwolle woont. ik maakt de opmerking over Zwolle niet. was wel een goeie. maar dat terzijde. |
|
quote: Ik zou Jenje de schuld geven, die begon! |
|
quote: ja [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 26-06-2007 22:57] |
|
Zwolle is de duivel, das duidelijk. Life doesn't get much better than this! |
|
aanbid zwolle! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-06-2007 23:02] Je moeder. |
|
quote:jullie zijn ook zo stuurbaar .. |
|
heil!!! satanisten die echt fanatiek zijn en er voor gaan zul je in ons land niet veel zien!en dan bedoel ik niet die losers van de church of satan!dat is gewoon humanisme!echt satanisme is een gevaarlijke weg die men met respect en sterke wil moet bewandelen!velen zeggen het aan te kunnen en falen! HEIL SATAN!!! |
|
quote: Zo! Das spannend! |
|
dat is het zeker!! jammer genoeg is het voor velen maar een fase en of tijdelijke rebellie!het gaat heeeeel ver en diep,als je er maar voor open staat! |
|
En wat precies moet daar dan voor open staan? Vertel, oh ga door, vertel! |
|
je moet eerst je eigen Ik leren kennen en begrijpen1dan pas kun je een lijn en of pad bekijken en eventueel bewandelen.laat je niet leiden en lijden door boeken en personen.althans,niet teveel1dan kun je een kopie van die persoon worden en niet je eigen IK!een eigen systeem is het beste met de juiste kosmische connecties! black fucking metal!!! wil men meer weten,kan via msn,hehehehe holland_@hotmail.com |
|
wtf, kun je een nog algemener verhaal ophangen? Je moeder. |
|
quote: Ik ben momenteel geheel kosmisch geconnect, op mijn pad ben ik eerst links gegaan en daarna rechtsaf, om vervolgens rechtdoor te blijven banjeren. Doe ik het zo goed? Ik vraag me af wie er nu bepaalt of je jezelf goed genoeg kent en begrijpt. Naar mijn mening zijn mensen tegenwoordig maar een zwak afgietsel van wat men hun eigen -ik- noemt. Wat uiteraard perfect te sturen valt, in de richting waar jij op dat moment zin in hebt. Dus in hoeverre is een keuze, je eigen keuze. Is je ik, je daadwerkelijke ik. |
|
quote: Jaap, schat.. jij bent gewoon nog niet kosmisch geconnect. Dat geeft niet jongen, dat komt nog wel. |
|
dat bedoel ik dus met falen! men wil te snel wat leren,of neemt het te licht op,of men springt van de hak op de tak!van grijze magie naar zwart,of van zwart naar wit of andersom etc etc etc.men is er totaal niet van bewust met wat voor machten ze bezig zijn!het is allemaal stoer en of sensatie!black metal is een goed voorbeeld!ik ging vroeger heel veel naar concerten voor muziek en discussies.maar het is te triest voor woorden wat men daar tegenkomt.ik ging altijd teleurgesteld of met afgepakte kettingen die men niet verdiende weer weg,haha! |
|
Ja HA! Zit je daar thuis met de door jou afgepakte satanskettingen. Maar vertel eens, wanneer verdient iemand het om een zelf gekochte of zelf gemaakte kettingen te dragen? Wie bepaalt dat? Jij? Waarom typ jij niet met leestekens en gebruik je weinig hoofdletters? Hoort dat bij je trueheid? Vertel nou! Straks vertel je het weer te laat en faal ik weer |
|
waarom een overtuiging aan muziek koppelen? het hele black metal gebeuren is slechts een hobby voor een satanist. maar wel een behoorlijk achterlijke hobby dat ze zich zo laten vormen door traditie. maar waarom noem je jezelf lsd eigenlijk? beetje raar, lijkt meer shockvalue te hebben dan een directe verband met hetgeen je predikt (ga ik even van uit). heb je drugs nodig om dingen te bevatten? Je moeder. |
|
tja,ik denk sneller dan ik schrijf.en ja,ik bepaal dat oa.hehehe zero tolerance! je sarcasme is charmant hoor,hehehe |
|
hehehe.drugs is een weg om dingen te zien en te horen.maar dat is niet mijn weg.l.s.d is afkorting en black metal is idd meer entertainment,ware het niet dat het een ander level kan krijgen als bepaalde machten dat willen! |
|
quote: Waarom paal jij dat? Sarcasme? Nee, dit is verveling. Maar vertel. |
|
quote: klopt. maarja, ik vind het wat loos dat het altijd in één adem genoemd moet worden. niet voor niks dat 'organisaties' zoals MLO zich ervan distantiëren [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-08-2007 1:21] Je moeder. |
|
quote: Neem nog een zegeltje anders. |
|
verveling dan,ook goed!waarom ik dat mag bepalen?omdat ik onderdeel van het satanisch geheel ben,wij zijn 1! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |