|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet helemaal waar. Van Night Of The Unborn: 13 days have come and gone Since we had the first of June. En dan kom je uit op 14 juni. De geboortedag van King. King heeft ook een zigeunerachtergrond. Het nummer Gypsy is een verwijzing naar zijn Oma. Toch weer wat verborgen. Hail Satan [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 10-11-2021 10:13] bub |
|
quote: Ik ken dat juist van vroeger, die verborgen boodschappen. Nummers achterstevoren afspelen, bij cdtjes na het laatste nr de cd laten draaien voor een verborgen nummer of geluid. Eikel |
|
Ah, de fameuze hidden tracks. Toch ook weer even geleden dat ik dat nog ben tegen gekomen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Verborgen boodschappen, ja natuurlijk. Dat was wel een dingetje in de jaren 80 in Veenendaal. Ik zat toen op de havo en met mij waren er vele andere die deze lijst probeerden te krijgen van leerlingen van het Ichthus college. Want dan wist je welke artiesten je moest hebben, lol. Dit is die lijst. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Met mijn bandje Judgement Day hebben we dat ook één keer gedaan, op de mini cd march of the apocalypse. Als je liedje 1 aanzet, moet je terug spoelen en dan krijg je een opnieuw opgenomen nummer van demo 1 te horen. SGP weg ermee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |