IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Modern satanisme.. Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-11-2021 9:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Al dat gedoe met verborgen boodschappen in de teksten en in muziek, wat een gedoe. Vroeger kocht je gewoon don't break the oath van mercyful fate en dan was het wel duidelijk, hè. Wat nou verborgen gedoe, gewoon recht voor z'n raap, lol




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-11-2021 10:12 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2021 9:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Al dat gedoe met verborgen boodschappen in de teksten en in muziek, wat een gedoe. Vroeger kocht je gewoon don't break the oath van mercyful fate en dan was het wel duidelijk, hè. Wat nou verborgen gedoe, gewoon recht voor z'n raap, lol





Niet helemaal waar.
Van Night Of The Unborn: 13 days have come and gone
Since we had the first of June.

En dan kom je uit op 14 juni. De geboortedag van King.

King heeft ook een zigeunerachtergrond. Het nummer Gypsy is een verwijzing naar zijn Oma.

Toch weer wat verborgen.

Hail Satan


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 10-11-2021 10:13]


bub


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 10-11-2021 12:41 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2021 9:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Al dat gedoe met verborgen boodschappen in de teksten en in muziek, wat een gedoe. Vroeger kocht je gewoon don't break the oath van mercyful fate en dan was het wel duidelijk, hè. Wat nou verborgen gedoe, gewoon recht voor z'n raap, lol





Ik ken dat juist van vroeger, die verborgen boodschappen.
Nummers achterstevoren afspelen, bij cdtjes na het laatste nr de cd laten draaien voor een verborgen nummer of geluid.


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-11-2021 13:17 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ah, de fameuze hidden tracks. Toch ook weer even geleden dat ik dat nog ben tegen gekomen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-11-2021 13:50 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 10 november 2021 12:41 schreef GinaG het volgende:
Ik ken dat juist van vroeger, die verborgen boodschappen.
Nummers achterstevoren afspelen, bij cdtjes na het laatste nr de cd laten draaien voor een verborgen nummer of geluid.


Verborgen boodschappen, ja natuurlijk. Dat was wel een dingetje in de jaren 80 in Veenendaal. Ik zat toen op de havo en met mij waren er vele andere die deze lijst probeerden te krijgen van leerlingen van het Ichthus college. Want dan wist je welke artiesten je moest hebben, lol. Dit is die lijst.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-11-2021 13:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 10 november 2021 13:17 schreef PandroidJack het volgende:
Ah, de fameuze hidden tracks. Toch ook weer even geleden dat ik dat nog ben tegen gekomen.


Met mijn bandje Judgement Day hebben we dat ook één keer gedaan, op de mini cd march of the apocalypse. Als je liedje 1 aanzet, moet je terug spoelen en dan krijg je een opnieuw opgenomen nummer van demo 1 te horen. SGP weg ermee.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen