![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hier dusch verder. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Als je zoekt op 'kooptopic' dan kan je deze topic niet vinden ![]() ![]() |
|
Dan moet je zoeken op koop, hoer. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Bij 'koophoer' doet ie het inderdaad wel ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
@ Levia... Ik wil wat afvallen dus voorlopig een geen voer dat verzopen is in plantaardige of dierlijke olien. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Nee op koop% dan vindt 'ie alles wat begint met "koop". ![]() |
|
quote: Ah, is dat het geheim! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Etos, grote blauwe zonder metalen dingetjes elastiekjes voor grote en zware bossen haar. Werkt perfect! ![]() ![]() |
|
quote: Hm... Van die wollige?! Had ook hele fijne gevonden die oprolden aan beide kanten, zonder metalen dingetje. Maar die hadden ze nu alleen nog maar in blauw en roze. En ik wil altijd zwarte. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Zwart verfen anders? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Smerem. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Nope niet wollig, gewone elastieken maar dan stuk dikker en zonder metalending. Superstevig ook. Die wollen/frutsel dingen die koop ik altijd op de markt, in allerlei kleuren. ![]() |
|
Hm, die zijn zo snel uitgerekt... Heb ze al in geen eeuwen meer gehad. Waarschijnlijk hebben we het dan over dezelfde stieken! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Die frutsel dingen rekken snel uit ja, maar ik heb het over blauwe dingen. Deze: ![]() Maar dan als in een scherpe foto ![]() ![]() |
|
Ja die ja! Die heb ik gehad in zwart. Maar waren nu alleen maar in het blauw en roze. ...En ik wilde graag weer zwarte. Ik raak m'n elastieken ook altijd overal kwijt. >< Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Heleboel van inkopen op de markt of bij de Etos ![]() Ik koop ook eens in de zoveel tijd een hele zooi op hehe. ![]() |
|
Dat is eigenlijk het enige dat ik op regelmatige basis verlies, hehe. ![]() |
|
Owja, een hipperdehippe pokerset! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Scarlatti - Sonatas Brahms - Complete symphonies ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ik heb genoeg aan een elastiekje in de volgende grootte: O ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Net aangekomen... Shirtje Fluisterwoud - Langs galg en rad ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Morbid angel - Blessed are the sick Morbid angel - Covenant Pestilence - Testimony of the ancients Napalm death - Harmony corruption Carcass - Necroticism I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |