|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zijn al tijdje uit elkaar, maar ze doen een reunie show op With Full Force in Leipzig van de zomer... Dus daar ga ik heen! |
|
heb terror gemist op groez, maar wat ik uit de verte gehoord heb was super |
|
quote: Zijn toch min of meer stijlgenoten van Integrity? Ik heb ze trouwens in 95 live gezien als voorprogramma van...Integrity. En al jaren niks meer van gehoord (is ook niet zo mijn hoekje, van die trage slepende hardcore). |
|
Er is inderdaad veel gemeen tussen integrity en ringworm .. de twee ebste en hardste metalcore bands |
|
jenje, hebbie forest of shadows geheel binnen gekregen gister?? wat een wereld plaat is dat! I Find That I Am Not There... |
|
Nee, die moest nog |
|
dat kan niet, ik heb hem verstuurd! kijk maar eens goed op je kompu I Find That I Am Not There... |
|
hoe spreek je dat sXe uit? als sexy? |
|
quote: I Find That I Am Not There... |
|
quote:Damn .. |
|
hebbie um nou? I Find That I Am Not There... |
|
Geef die dingen dan ook de goeie naam :p |
|
ja ik wou de folder sturen maar op een of andere manier lukte da nie! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Yup, dat betekend het ook. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
@Attila de hun; ik heb de EP "Humanity is the Devil" van Integrity geript, als je ergens plek hebt waar ik em neer moet gooien zeg maar. Dit EP tje is echt één van de beste releases van Integrity, Human Furnance (Ringworm) doet ook nog mee in "Hollow" Vooral het nummer "Vocal Test" is super, Dwid (zang) heeft hier geen tekst maar warmt efkes zijn stembandjes op |
|
quote: ja, dat klinkt allemaal wel erg cool. helaas kan ik niet downloaden wegens een supertrage modem. Ik ben ook zeer erg benieuwd naar Ringworm. ik zal mijn allerliefste toch nog eens lief aankijken en de vele voordelen van kabel trachten uit te leggen. |
|
quote: Ik kan anders wel een zooi op een mp3-cdtje voor je bakken .... Mail me je andres maar op Jenje@zwaremetalen.com |
|
PS verwacht bij Integrity wel een zwik militant religieuze teksten, zanger Dwid was in die periode nogal een aanhanger van de Holy Church of Terror. |
|
quote: dat zou zeer aardig zijn. ik stuur je vanavond mijn adres plus lijst. kun jij ook materiaal uitkiezen voor een mp3-cd. |
|
quote:Had ik van jou niet ooit een cd met mp3's van Empyrium gekregen ??? |
|
quote: ja dat klopt. maar dat maakt niet uit. |
|
quote:U heerscht |
|
NP All Out War Wat een vette heersch band, die zanger schreeuwt ook zo lekker vol overgave ... |
|
Het schijnt dat de eerste cd van All out war veel te veel op Kreator lijkt. Ik ga er ook gewoon vanuit dat jij For those who where crucified op hebt staan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |