|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
valt madball ook binnen de grensen van dit topic? da's in ieder geval mijn favo hardcore band. |
|
quote:echt fan ben ik er niet van, ik luister over het algemeen bijna alleen maar bm maar zo af en toe ff madball kan nooit kwaad. maar ik zal die andere band ff checken. |
|
Ik vind die stoere hardcore juist wel vet. Biohazard, Madball, Merauder, Pro-Pain, Backfire! etc. |
|
Backfire heerscht idd wel. Net zoals Hard resistance en Brightside trouwens. Zolang men maar lekker dicht bij hun old-school roots blijven vind ik het best. En daarmee bedoel ik eigenlijk gewoon: als ze maar fokking snel spelen. Qua metalcore in het straatje van Hatebreed kun je trouwens ook leuk terecht bij deze bands: Above this world Barcode XDisciplex A.D. Figure four Freebase NJ bloodline North side kings Ook deze bands bezitten allemaal een fikse portie old school snelheid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
qua metalcore ken ik alleen pharmacon bewust, maar of dat een aanrader is |
|
quote: Daar zou ik nog altijd een CDtje van krijgen van Marco |
|
quote:ik geef 'm wel ff een trap van t weekend, zou je een origineel of copytje krijgen? |
|
wat is dit weer voor een gezeur over hardcore? hehehe. a.s zondag - COUNT ME OUT in gvhal Arnhem... OLDSCHOOL XXX Hardcore |
|
quote: Origineel, hij zou hem al maaanden geleden voor me gekregen hebben ofzo... |
|
quote:zoals ik al zei, ik trap 'm wel ff. |
|
quote: Heersch! Die lui kunnen er wat van! |
|
quote: Bedankt! |
|
JAWEL!!! Gisteren OLD-SCHOOL MADNESS met Uppercut en Count me out. Vele cannonball-runs gedaan in de pit bij Count me out. Helemaal uitgeput na de tijd. Nog eventjes cdtjes gehaald van Holding on, Chain of strength en Ramallah. Ramallah is trouwens een mini-cd van een project van White trash rob (Blood for blood) en J. Bannon (Converge). Goeie tip voor BFB fans. Alleen is Ramallah iets progressiever. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik hoor net op die cd van Chain of strength het nummer There is a difference en denk: "wat komt me dit toch bekend voor". Blijkt het nummer tot mijn opperste verbazing gecoverd te zijn door Backfire. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Metalcore, hardcore, sXe e.d. zijn niet aan mij besteeds, haar het echt niet graag. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
HC en MC is dan ook allee voor de elite Beli |
|
Yep, alleen voor mensen die true zijn. Chain of strength - TRUE TILL DEATH I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm, ik lees net in de Mindview dat Count me out bestaat uit ex-leden van Strike anywhere, American nightmare en Time flies. Klopt dit wel? Het komt mij namelijk erg onwaarschijnlijk voor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zou maar zo kunnen dude, al dat volluk kent mekaar (mindview niet meegerekend, heh). |
|
quote: Totenmond hheerscht |
|
|
|
kent iemand R.D.P.? Die vind ik dus steengoed!!!! |
|
Ratos de Parao of zoiets het betekent iig rioolratten, is wel aardig, veel sepultura invloeden (ook brzaliaans) |
|
die ken ik ook wel. ze hebben wel dingen uit bij Alternative Tentacles (J. Biafra - DKs). |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |