|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
moet je toch eens doen. ik vind alle album (met uitzondering van The splinter shards the birth of seperation ofz) te gek. gewoon ff die reforefo nummers doorspoelen REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Wat is Freebase toch een heerlijke band! Ik krijg maar geen genoeg van hun album "My Life, My Rules". Hard, brutaal, emotioneel, "in-your-face"(oh my god ) agressief, pakkend...er zit vrijwel alles in wat ik wil horen bij zo'n band. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-09-2003 10:53] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Verkopen ? |
|
Heb net de nieuwe Ion Dissonance "Breathing is irrelevant" besteld bij codex. Iemand bekend met deze band? Is in het straatje Dillinger/Red Chord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zo, heb na jaren Tech9 - The Winner Takes All weer eens opgezet, HEERRRLLIIJJKKKK. Kwamen die jaren ng maar eens terug, Rebel 4 Life, De eerste Discipline, Congress, Hard Resistance, deze van Tech 9, rykers maakte topalbums, Deviate, man wat een albums in die jaren! |
|
he bah.. tech 9 en discipline.. Deviate vond ik altijd wel vet! heb ze ook weleens live gezien, was perfect! ....THORN! OF THE LIVING!!! [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 05-09-2003 18:29] |
|
Shut up skater Tech9 heerst, die erste van Discipline is pure rough power |
|
haha! oh, Rykers vond ik ook altijd wel goed! |
|
Rykers is ook goed |
|
quote: Ten eerste ben ik hier de enige skater. Begrepen?! Ten tweede is The winner takes all van Tech9 inderdaad een vet album. Maar de cd daarvoor en daarna is redelijk saaie oi. En van de rest van het lijstje vind ik alleen Hard resistance goed (maar die zijn dan ook ECHT goed). Vooral discipline is een rukband. Die gasten maken nu van die saai oi herrie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die eerste van Tech 9 is idd beteje saai, maar dat eerste album van Discipline is VET Die demo van ze is ook SUPER Latere werk is idd teveel oi (vind ik) Maar geef toe in de jaren dat die albums uitkwamen, was er vette hardcore te vinden |
|
Mwoah, ik ben ook nooit zo'n eurocore fan geweest. Hoewel Backfire, Hard resistance en Brightside mijn goedkeuring absoluut kunnen wegdragen. Maar al die drie bands hebben hun roots ook overduidelijk in de snelle old school hardcore liggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
uhm, oldschool hardcore is snel |
|
Niet altijd lullo. Je bent in de war met old style hardcore. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
name one! |
|
Heb nieuwe Backfire! wat een heersschijf!! Hoor veel Agnostic Front en SOIA invloeden, maar dan met de zwaar heersende Backfire! woede !! |
|
quote: Thanks dude!!Ik ben zelf ook blij met die schijf.Ik heb hem bijna in mijn eentje geschreven(met de drummer) dus ik ben blij met goeie reacties!! still dedicated |
|
quote: Nha, dan grote complimenten aan jullie. Vind hem erg goed klinken, Ben ook erg onder indruk van de zang, als je oude backfire! cd's ernaats legt is hij een stuk emotioneler gaan zingen. Ik moet jullie toch maar eens live gaan zien, komen jullie nog een keer in de buurt van groningen?? |
|
Voorlopig niet maar de resistance tour gaat van start in november.En die doet nederland 2 keer aan(o13 en platte zaol)Dus ik hoop jou en andere l(i)efhebbers daar te zien.Mensen die willen weten wat hardcore is moeten echt komen want met bands als:Suicidal tendencies,ignite,madball,sworn enemy,backfire,lenght of time en death by stereo is er voor ieder wat wils still dedicated |
|
Zekers gave line-up, alleen beetje een eind weg (vanaf Delfzijl that is). Maar even kijken of ik tegen die tijd geld/vervoer heb. Madball al eens live gezien, dat heerst, Ignite nog nooit, en ST moet ik een keer gezien hebben (jammer genoeg niet in de line-up van de eerste 3 schijven). Die plaote zaol (ofziets) waar is die? |
|
Hmm Maastricht dus ... Dat red ik niet op 1 strippenkaart Waarom komen alle goede HC concerten int zuiden? Wij halve zeehonden willen ook graag |
|
quote: Omdat het zuiden des lands het 'stoerst' is ofzo? Maar de Nieuwe Backfire is een schitterende cd! Hopelijk inspireren ze suicidal tot het schrijven van een cd a la hun vroegere periode(en geen funkshit). |
|
quote:SWORN ENEMY!!!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: I saw your mommy |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |