IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Metalcore/Hardcore/sXe Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-09-2003 21:40 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja uhm, dat soort hardcore is dus net niet aan mij besteed. Die noisy dingen doen me niet zoveel.

Van ZAO heb ik 1 cd. Ik geloof dat die gewoon ZAO heet. Is best gave muziek alleen luister ik het bijna nooit.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 03-09-2003 8:21 by XdeckX Profiel van XdeckX

moet je toch eens doen. ik vind alle album (met uitzondering van The splinter shards the birth of seperation ofz) te gek. gewoon ff die reforefo nummers doorspoelen


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-09-2003 10:50 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Wat is Freebase toch een heerlijke band! Ik krijg maar geen genoeg van hun album "My Life, My Rules". Hard, brutaal, emotioneel, "in-your-face"(oh my god ) agressief, pakkend...er zit vrijwel alles in wat ik wil horen bij zo'n band.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-09-2003 10:53]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2003 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 september 2003 21:40 schreef XnegativeX het volgende:
Ja uhm, dat soort hardcore is dus net niet aan mij besteed. Die noisy dingen doen me niet zoveel.

Van ZAO heb ik 1 cd. Ik geloof dat die gewoon ZAO heet. Is best gave muziek alleen luister ik het bijna nooit.
Verkopen ?


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-09-2003 16:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Heb net de nieuwe Ion Dissonance "Breathing is irrelevant" besteld bij codex.
Iemand bekend met deze band?

Is in het straatje Dillinger/Red Chord.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zo, heb na jaren Tech9 - The Winner Takes All weer eens opgezet, HEERRRLLIIJJKKKK.


Kwamen die jaren ng maar eens terug, Rebel 4 Life, De eerste Discipline, Congress, Hard Resistance, deze van Tech 9, rykers maakte topalbums, Deviate, man wat een albums in die jaren!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 05-09-2003 18:28 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

he bah.. tech 9 en discipline..


Deviate vond ik altijd wel vet! heb ze ook weleens live gezien, was perfect!

....THORN! OF THE LIVING!!!

[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 05-09-2003 18:29]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Shut up skater Tech9 heerst, die erste van Discipline is pure rough power


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 05-09-2003 18:30 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

haha!

oh, Rykers vond ik ook altijd wel goed!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Rykers is ook goed


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-09-2003 18:55 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 5 september 2003 17:46 schreef Jenje het volgende:
Zo, heb na jaren Tech9 - The Winner Takes All weer eens opgezet, HEERRRLLIIJJKKKK.


Kwamen die jaren ng maar eens terug, Rebel 4 Life, De eerste Discipline, Congress, Hard Resistance, deze van Tech 9, rykers maakte topalbums, Deviate, man wat een albums in die jaren!


Ten eerste ben ik hier de enige skater. Begrepen?!

Ten tweede is The winner takes all van Tech9 inderdaad een vet album. Maar de cd daarvoor en daarna is redelijk saaie oi.

En van de rest van het lijstje vind ik alleen Hard resistance goed (maar die zijn dan ook ECHT goed). Vooral discipline is een rukband. Die gasten maken nu van die saai oi herrie.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2003 18:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die eerste van Tech 9 is idd beteje saai, maar dat eerste album van Discipline is VET
Die demo van ze is ook SUPER
Latere werk is idd teveel oi (vind ik)

Maar geef toe in de jaren dat die albums uitkwamen, was er vette hardcore te vinden


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-09-2003 19:03 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mwoah, ik ben ook nooit zo'n eurocore fan geweest. Hoewel Backfire, Hard resistance en Brightside mijn goedkeuring absoluut kunnen wegdragen. Maar al die drie bands hebben hun roots ook overduidelijk in de snelle old school hardcore liggen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 05-09-2003 19:05 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

uhm, oldschool hardcore is snel


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 05-09-2003 19:10 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Niet altijd lullo. Je bent in de war met old style hardcore.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 05-09-2003 19:22 by XPositiveX Profiel van XPositiveXhttp://www.myspace.com/timxsmit

name one!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2003 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb nieuwe Backfire! wat een heersschijf!! Hoor veel Agnostic Front en SOIA invloeden, maar dan met de zwaar heersende Backfire! woede !!



Wyb
HELL YEAH !!
Usericon van Wyb
Posted 06-09-2003 17:23 by Wyb Profiel van Wyb

quote:
Op 6 september 2003 11:37 schreef Jenje het volgende:
Heb nieuwe Backfire! wat een heersschijf!! Hoor veel Agnostic Front en SOIA invloeden, maar dan met de zwaar heersende Backfire! woede !!




Thanks dude!!Ik ben zelf ook blij met die schijf.Ik heb hem bijna in mijn eentje geschreven(met de drummer) dus ik ben blij met goeie reacties!!


still dedicated


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2003 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 september 2003 17:23 schreef Wyb het volgende:
Thanks dude!!Ik ben zelf ook blij met die schijf.Ik heb hem bijna in mijn eentje geschreven(met de drummer) dus ik ben blij met goeie reacties!!


Nha, dan grote complimenten aan jullie.
Vind hem erg goed klinken, Ben ook erg onder indruk van de zang, als je oude backfire! cd's ernaats legt is hij een stuk emotioneler gaan zingen.

Ik moet jullie toch maar eens live gaan zien, komen jullie nog een keer in de buurt van groningen??


Wyb
HELL YEAH !!
Usericon van Wyb
Posted 06-09-2003 17:37 by Wyb Profiel van Wyb

Voorlopig niet maar de resistance tour gaat van start in november.En die doet nederland 2 keer aan(o13 en platte zaol)Dus ik hoop jou en andere l(i)efhebbers daar te zien.Mensen die willen weten wat hardcore is moeten echt komen want met bands als:Suicidal tendencies,ignite,madball,sworn enemy,backfire,lenght of time en death by stereo is er voor ieder wat wils


still dedicated


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2003 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zekers gave line-up, alleen beetje een eind weg (vanaf Delfzijl that is).

Maar even kijken of ik tegen die tijd geld/vervoer heb.

Madball al eens live gezien, dat heerst, Ignite nog nooit, en ST moet ik een keer gezien hebben (jammer genoeg niet in de line-up van de eerste 3 schijven).

Die plaote zaol (ofziets) waar is die?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2003 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm Maastricht dus ...

Dat red ik niet op 1 strippenkaart

Waarom komen alle goede HC concerten int zuiden?

Wij halve zeehonden willen ook graag


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-09-2003 21:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 september 2003 17:59 schreef Jenje het volgende:
Hmm Maastricht dus ...

Dat red ik niet op 1 strippenkaart

Waarom komen alle goede HC concerten int zuiden?

Wij halve zeehonden willen ook graag

Omdat het zuiden des lands het 'stoerst' is ofzo? Maar de Nieuwe Backfire is een schitterende cd!
Hopelijk inspireren ze suicidal tot het schrijven van een cd a la hun vroegere periode(en geen funkshit).


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 06-09-2003 22:24 by XdeckX Profiel van XdeckX

quote:
Op 6 september 2003 17:37 schreef Wyb het volgende:
Voorlopig niet maar de resistance tour gaat van start in november.En die doet nederland 2 keer aan(o13 en platte zaol)Dus ik hoop jou en andere l(i)efhebbers daar te zien.Mensen die willen weten wat hardcore is moeten echt komen want met bands als:Suicidal tendencies,ignite,madball,sworn enemy,backfire,lenght of time en death by stereo is er voor ieder wat wils
SWORN ENEMY!!!!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-09-2003 10:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 september 2003 21:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Omdat het zuiden des lands het 'stoerst' is ofzo? Maar de Nieuwe Backfire is een schitterende cd!
Hopelijk inspireren ze suicidal tot het schrijven van een cd a la hun vroegere periode(en geen funkshit).


I saw your mommy


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen