|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tsja smaken how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
quote: |
|
EEJ! Welkom Noisy! Iemand met smaak . Maaruh, niemand die Jerry's kids kent? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zenks guys nee ken ik (nog) niet.... how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
point of view? |
|
quote: Welke Uppercut is dat, waar komen ze vandaan? Is dit de Zeeuwse Uppercut? quote: Point Of Few, das de andere band op de laatste Mihoen! split. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 12-11-2002 16:32] |
|
luistert op het moment naar: Throwdown (sXe hardcore), Undying en Unearth (vegan metalcore) En dadelijk over een paar uurtjes HATEBREED in Nulder10 ... Resistance Tour 2002 Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote: hey Xpinc, je hebt meel @throwdown, Unearth @ Undying ohh.. die resistance tour had ik ook nog heen gewild.. |
|
quote: ik denk dat hij de oldstyle HxC band Uppercut uit (i think) Zeeland bedoelt die zijn live zeer vet jah.. Point Of Few is ook cool! Hoogeveen Powerviolence represent |
|
quote: Ik weet het niet, ik kom zelf uit Zeeland en zie ze regelmatig, maar het doet me niet al te veel.... |
|
ok. hey Xpinc ken jij dan misschien Between The Buried And Me ?? die zijn zoooo goed!! |
|
quote: toch zijn het ze ja... misschien wel mijn favoriete hardcore band uit NL... ik denk dat je roots ook een beetje in de punkrock moeten liggen om dit beter te kunnen waarderen... tis geen beukwerk, maar zeker fun & moshable imho how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
quote: Ik kan een hoop punk en hardcore goed waarderen, maar ik vind dat ze wat missen! |
|
Between The Buried And Me ken ik niet. zal es kijken op Kazaa tja, was net bij de Resistance Tour maar ben weggegaan bij Agnostic Front, Biohazard ook gemist. Maar da geeft, zuigt toch Hatebreed & Born from pain waren vet. Backfire! ging ... Er waren veel gare, oude lui; die kwamen zeker voor AF, Biohazard? Er waren ook veel kaalkoppen; voor Discipline? [Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 15-11-2002 23:48] Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
Wat mij opvalt is dat de laatste tijd hardcore veel ter discussie staat hier op ZM. Ik ken niet veel van/over hardcore, daarom even een vraag: Bands zoals Rotterdam Terror Corpse, die ook in dit topic voorkomen: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=426196 worden ook Hardcore genoemd, terwijl ik echt geen verband zie tussen RTC en bands als Pro-Pain, Agnostic Front etc. Wat is nou echte hardcore? |
|
quote: Ik was er, maar ik had geen slaapplaats voor je kunnen regelen... Het was zeker gaaf [Dit bericht is gewijzigd door IzMe op 16-11-2002 16:08] |
|
quote: wat mij opvalt is dat de meeste mensen die als main music hardcore hebben sXe zijn hier... ik hecht er niet zo veel waarde aan heb ik ontdekt, ik ben dus ook niet sXe. quote: Je gaat nou wel een beetje nutteloze discussie starten.... wat is echt? wat is in JOU OPTIEK het meest te waarderen.... [Dit bericht is gewijzigd door noisy op 16-11-2002 20:30] how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
quote: jouW!!! Enneh, onzin natuurlijk, het gaat hier om twee totaal verschillende soorten muziek die met dezelfde naam worden aangeduid -- dit lijkt me genoeg reden tot verwarring. Anders kan je net zo goed gaan beweren dat jij in jouw optiek Jethro Tull best wel black fuckin' metal vindt. |
|
quote: Ik was er ook, was idd best wel kewl, alleen kreeg ik een beetje fight met kutmensen omdat die geile ventjes de hele tijd irritant tegen me aan aan het schuren waren.....en dan keivadsige opmerkingen maken Maarre: Hatebreed was kei en keivet!!!! luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: dat bedoel ik en *zichzelf voor kop slaat* how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
Ja ik was inderdaad even verward omdat deze wel heel verschillende muzieksoorten met dezelfde naam aangeduid worden. Metalcore/hardcore vind ik wel OK. De elektronische versie vind ik maar saai. |
|
Undying verdoome! Deze lui zijn de My Dying Bride van de hardcore! |
|
UNDYING !!!! |
|
Ik krijg steeds meer de kriebels van die hardcorebands die metalriffs vetter spelen dan de gemiddelde heavy metal-band. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |