|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hell yeah! Ik en de Pos-man hebben zeker belangstelling. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Drop me maar even een mail dan! |
|
Done I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ga morgen es spitten voor je! |
|
Posi is zeker geintreseerd! heb je ook Crimethinc dingen toevallig? |
|
Inside-lie...kun je me eens mailen wat je hebt? earthindustries(a)hotmail.com thanxXx! |
|
inside-lie Zou je me even kunnen mailen wat je nog hebt liggen? M'n email is: earthindustries(a)hotmail.com thanxXx! |
|
quote: Ik weet het niet, en ik heb eigenlijk niet zoveel zin om alles uit te gaan zoeken. Mijn meeladres staat in mijn profiel, ik ga vandaag nog wel even in m'n 7"-es krauwen, misschien zit daar nog wat tussen? |
|
Oh hell yeah! Ik ga straks de meest agressieve band op deze planeet voor de tweede keer live zien. Terror in de GVH te arnhem. TERROR!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
All Out War for you pussies |
|
Waar heb je het over lieve schat? All out war komt qua agressie niet in de buurt bij Terror. Maar goed, jij hebt ze ook nog niet live gezien. Hoewel je nu toch 2x de kans hebt gehad. Geen recht van spreken dus. Neemt niet weg dat All out war wel een goeie band is. Ze bestaan trouwens niet meer. Maar dat is een trend binnen de hardcore scene. 1 goeie cd opnemen en dan stoppen. Een tijdje geleden liep er een geweldige band rond in de hardcore scene genaamd Carry on. Deze band heeft de brilliante cd A life less plagued uitgebracht en is toen gestopt. Bandleden van deze band zitten dus nu weer in Terror en Stand and fight (voorheen Impact). Leuke sites: http://www.bridge9.com http://www.thestraightedge.com http://www.terrorhc.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik heb Terror aangehoord en afgekeurd. Ik weet niet wat een veganist als aggressie ziet, maar Terror vind ik maar slappe hap |
|
Heb je toevallig dat stukje over "geen recht van spreken" gelezen? Poser! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee, jouw hersenspinsel zijn mijn aandacht onwaardig GAAT HEEN |
|
quote: hoe "hard"is het? ik ben wel benieuwd naar deze band. is het "agnostic front" hard of meer "green day"hard??? |
|
quote: Is dit een serieuze vraag? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: ja natuurlijk. formuleer jij het maar anders. ik wilgewoon weten wat men onder "hard"verstaat. bij hardcore is dat voor mij wel belangrijk. |
|
quote: Dat je dat durft te vragen! Kijk dan eens op die sites en download eens een nummer zou ik zo zeggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
All Out War is slayerhard .. niet pussie als Terror |
|
quote: Waarom doe jij je nogsteeds als hardcore fan voor? POSEUR!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ach, ben iig geen clownprutser |
|
Ehm...on topic? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:T shiurt kopen slet! |
|
quote: ja, ik durf dat te vragen.ik heb een modum en downloaden duurt veel te lang in het algemeen. maar sorry dat ik jullie heb gestoord met mijn stomme vragen. ga maar snel verder met waar je mee bezig was. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-05-2003 21:21] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |