|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik zoek met name een band met vocalen in die richting. De old school vocalen bevallen mij niet meer zo, ik zoek toch een bijna grunt/scream |
|
quote: Is dat de band van Shakira? |
|
op mp3.com staan ook erg veel vette bands, daar heb ik er al kei veel vanaf gehaald http://genres.mp3.com/music/metal/metalcore/ zou het nu niet proberen, al die kut-amerikanen zitten er op - gaat behoorlijk traag... wat ik erg vet vond: - as i lay dying - between the buried an me - cast in stone - dead to fall - dwell beneath - hopesfall - if i should die - in pieces - it dies today - remembering never - saved by grace - seven angels, seven plagues - sky came falling - something must die - spite of opposition - soterios - they came burning naja, beetje browsen, er staat echt gruwelijk veel muziek op die site met0l! |
|
deze muziek vind ik gewoon waardeloos. en dan ga ik nu weer verder lullen over metal. |
|
zeg dan niks, of zet je metal-oogkleppen af en probeer eens wat anders met0l! |
|
ach, dat heb ik al zo vaak geprobeerd |
|
quote:Heb je al eens wat beluisterd dan? JE moet je als blekkie even door de vette productie duwen maar dan wen je er wel aan. |
|
MetalTuupLimburg en aerodis, bedankt voor uw positieve inbreng in dit topic. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: really.. vooral Prayer for cleansing, en Undying hebben zo'n soort zang! is *geen* oldschool zang uit te halen en zo ken ik er nog zoveel, alleen bij die integrity/all out war/hatebreed-stijl houd ik bijna alleen van die 3 bands. Oke, THROWDOWN is ook super. zeg maar Hatebreed maar dan Straightedge! Mushmouth is ook wel oke.. en YES, Meshuggah...!!! BETWEEN THE BURIED AND ME rocks!!!! en uhm, aerodis: dit (BTBAM, UNDYING, etc) lijkt VERREKTE veel op metal. dus nie zo zeur'n |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: toch maar even reageren: 7A7P = VET Dead to fall = vet. Skycamefalling = vet! Remembering Never = vet! Hopesfall = VET As i lay dying = vet! BTBAM = geniaal natuurlijk hehe |
|
Hmm toch maar eens wat in gaan zoeken denk ik. Alleen kan Kazaa nooit geen eene fuck vinden |
|
quote: Gewoon XNiggaX laten rippen en doorsturen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: get some Direct Connect en ga naar de grindhub (grindcore.no-ip.org). staat alles op |
|
quote:Heb ik al eens geïnstalleerd. Maar dankzij het kutnetwerk hier wil het niet werken |
|
Wat vinden jullie overigens van Boiling Point? Ik vind Conquered by Ignorance nog steeds een pareltje van metalcore/sXe |
|
quote:*SCHOP* |
|
quote: Ik heb in mijn voorlaatste post een vraag gesteld waarmee ik een heel positieve inbreng aan het topic trachtte te bewerkstellen. Die laatste moest gewoon ff, was 'n intikkertje. |
|
Yo Jenje, ik upload op dit moment de nieuwe Born from pain voor je. Ik denk dat je daar ook wel wat mee kunt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wow, ik zit nu naar een aantal MP3's te luisteren van de nieuwe Born of pain en ik vind het echt helemaal te gek. Dit is zeker een plaat die ik wil hebben. |
|
DUN DUN DUN, DUN DUN DUN, DUN DUN DUN |
|
quote:Het is dat je zo lelijk bent |
|
gister o.a HATEBREED, THROWDOWN, MARTYR A.D, BLEEDING THROUGH, ATREYU gezien... echt allemaal GEWELDIG! Youth Of Today ook, niet te vergeten. ITS! MY! Positive outlook!!! |
|
*klimt omhoog uit de ruine van wat ooit zijn kamer was* Jep, Born from Pain heerscht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |