|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
One Life Crew, daar heb ik 'justice' nog van liggen, beetje veel geblaat weinig wol ... |
|
Ik vind de latere Ryker's ook erg gaaf hoor!! Koel van die demo Doe je hem toevallig niet weg? |
|
Shikari. Touché, pussycat! |
|
quote: Ik vind hun muziek vrij doorsnee eigenlijk. Ik begrijp die hype ook niet. Slecht is het zeker niet maar wat sterkte van nummers betreft vind ik bijv. BGK vele malen beter. De eerste twee van disciline vind ik ook super. |
|
quote:kijk! jij hebt dr verstand van :D alles na die 3e cd is gewoon minder... de eerste is gewoon de beste :D REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ryker's werd na de 3e release een beetje metalcore in plaats van hardcore, maar ik vind het nog steeds fantastisch! |
|
Ik hou wel van een beetje hardcore, maar zou ze nooit platdraaien en er al de teksten van proberen te verstaan of opzoeken en zo de beste groepen vind ik zo: blood for blood advanced sevengold (vooral omdat er een hoog punkgehalte inzit) stuck up (rip) hard risistance crowbar (doomcore, weet niet of dit meetelt) pro pain Is het waar dat de zanger van undying eigenlijk een zangeres is? Want ze speelden enkele maanden geleden in belgië en een vriend die gegaan is zij dat, maar ik weet niet of ik hem kan geloven. Zo ja FOTO |
|
Crowbar heerscht! Heeft alleen weinig met hardcore te maken vind ik ... Heb zojuist Olde Tyme Hardcore maar eens geript |
|
quote:ah je weet het |
|
Hmm .. ben zwaar Crowbar fan ... INclusief gesigneerde longsleeve !! |
|
quote:gelukzak |
|
uhm bedoel je niet Avenged Sevenfold? ja die zijn vet |
|
Ik ben vet Ahh nu lekker Rykers' weer eens opgezet na zeker een jaar in het stof te hebben gelegen, best wel lekker |
|
Rise up! Rise Up! Rise Up! You think you have to act different .... whaaa |
|
Iedereen die hier One life crew heeft genoemd moet Pitboss 2000 maar eens checken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is dat net zo goed/bagger ? Ik weet dat het een aantal OLC leden heeft, daarom boeide het me eigenlijk niet |
|
Eigenlijk is het One life crew zonder de bullshit. Razende oldschool met politiek incorrecte teksten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ben lekker... uhmmm... Nou ja, ik vind die live dubbel CD ook wel erg vet hoor! |
|
quote:ja die bedoel ik |
|
Wie o wie kent hier: Profound Effect Taste of Fear Ik zoek meer mp3's van hun ... |
|
quote:telkens als je over one life crew begint, denk ik aan angel crew wat vinden jullie trouwens van .calibre |
|
quote: Ik ken ze wel, maar kan je helaas niet aan MP3's helpen... Misschien kan iemand mij weer wel helpen aan Confrontation spul. Das een band die vroeger op Lost & Found Records zaten, en ze kregen geld om een CD op te nemen, maar zijn uit elkaar gegaan en zijn er met het geld vandoor gegaan... Maar desondanks een suuuper vette band, ik wil meer meer meer meer!! |
|
quote: Ik heb die gasten live gezien, en ik was echt stom verbaads (samen met nog veeeeel meer mensen), die gasten zijn echt heel goed! Strait Edge hardcore met Nu-Metal invloeden!! Echt een toppertje, ik ken hun CDs verder niet... Misschien klinken die wel een stuk minder! |
|
quote: Ik heb alleen de paar nummers die op L&F verzamelaars staan ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |