|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:je bent een held... enne zoals jij het schijft is het ook ongeveer afgelopen. je blijft met mensen uit hardcore altijd een hardcore vleugje terugvinden in de muziek. maar het is wel heel erg metal geworden bij TBDM REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Dat ben ik wel met je eens. Alleen vind ik het soms echt te ver gaan dat bepaalde bands hun muziek nogsteeds hardcore noemen. Bij een band als Darkest shower bijvoorbeeld zijn de teksten nogsteeds redelijk hardcore maar de muziek heeft er weinig meer mee van doen. Mensen die denken dat dat soort muziek hardcore is moeten toch maar eens een plaat van Slapshot of Judge opzetten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:tja dan moet je het maar metalcore noemen ofzo. maar ook bands als caliban, heaven shall burn, all out war, deadlock, en noem zo maar hebben al extreem veel metalinvloeden. op sommige momenten is dat ook meer metal dan hardcore. maar het is maar wat je leuk vindt he ik hou zelf helemaal niet van oldschool en youthcrew enzo... geef mij maar extreme metal hardcore ofzo (als we het alleen over het hardcore genre hebben) REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Goed nieuws voor de fans van All out war. Ik lees net in het underground hardcore blad Bullet magazine dat ze weer bij elkaar zijn. In oktober moet hun nieuwe cd Condemned to suffer uitkomen. En dan heb ik nog een tip waarvan ik niet weet of die al eerder is genoemd. De moderne metalcore band Evergreen terrace. Iedereen die bands als Caliban goed vind zou deze band ook even een kans moeten geven. Vooral hun laatste cd Burned alive by time is echt een "crusher". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
All out war bij elkaar? oh waren dat die gekken op't podium? ah.. vandaar nee kwist 't al maanden! en de show was vet.. Integrity net zo |
|
*vet jaloers* I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zeker een vette plaat, die gast kan ook relax clean zingen vind ik.. heb je die cover van sunday bloody sunday van ze wel eens gehoord? |
|
Ja, die staat op de cd voor Burned alive by time. Die heb ik ook thuis. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ExT is vette shit ja...!! alleen ben ik sinds een paar maanden *weer* helemaal into de roots van dit soort muziek, wat toch weer veel anders is, as u all know...; oldschool hardcore/punk...!! jaren 80 spul. zie oldschool hxc topic |
|
Old school heeft altijd al mijn voorkeur gehad. Maar sommige metalcore bands zijn nou eenmaal gewoon vet. Ik ben op dit moment ook weer helemaal verslingerd aan Kill your idols. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hey I'm not arguing I love it all.. voor mij zijn er binnen de hardcore bij elk soort subgenre veel vette bands. |
|
Nu spelende: Maypole Zeer vet! |
|
kent iemand hier the locust? ik heb ze vorige week zaterdag in de melkweg zien optreden, en ik kan ze aanraden voor fans van dillinger escape plan. dit gaat naar mijn mening nog een stapje verder, qua chaos. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
the locust, kwilde gistern gaan kijken in de frontline, ik ken ze wel is gewoon een grindcoreband binen de HC-scene dan, net zoals combatwoundedveteran |
|
nee, zeker geen grindcore. de muziek is veel bizarder dan de gemiddelde grindcore band. bovendien is er een keyboard speler, met nogal noisy geluiden. de link met grindcore is wellicht dat de nummers gemiddeld korter dan een minuut duren. was wel grappig, het concert duurde in totaal 30 minuten waarvan ik er 20 gezien heb. tussen elk nummer namen ze de tijd om zich te concenteren. ze speelden ongelofelijk strak overigens. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Skitsystem, Genocide SS, en Krigshot heersen Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Uncurbed ! HEERS |
|
hey stond Holier Than Thou laatst niet in Hoogeveen? (met Pointing Finger enzo??) |
|
quote: Cool, iemand die combatwoundedveteran noemt! 'I know a girl who develops crime scene photo's' is echt een van de meest intense hardcore / powerviolence albums die ik ooit heb gehoord. En dan die absurde teksten, echt schitterend. |
|
hey Zombie was je ook op Ieper ? |
|
*schreeuwt zijn longen uit zijn lijf op Outline* Ik ben alleen thuis quote: Die cd zag ik laatst ook op de Codex4 site. Ik dacht eigenlijk dat het oldschool was. Wel een gave titel trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 02-09-2003 20:36] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ken 't van naam ook... zal't eens checken. |
|
wat vinden we hier trouwens van ZAO? ik zat vanmiddag dat nieuwe ablum te luisteren. T blijft toch een donders vette band. Heerlijke sicke strot heeft die gozer toch. Free the three is ook nog es zon heerlijk nummer met een fijne boodschap. gaat over de West-Memphis Three. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Nope, het is zeker geen oldschool. Een beetje in de richting van Das Oath, da's de enige band die een beetje in de buurt komt. Hoewel, je kan het ook omschrijven als een hardcore versie van Atrocious Madness (als je dat wat zegt). Ik weet zeker dat je het zal waarderen. Gewoon razende hardcore met VEEL noise en feedback, overstuurde zang en een flinke dosis gekkigheid. Oh ja, als je bij Codex rondkijkt moet je gelijk alles van Discordance Axis bestellen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |