|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: heb ze dus op mp3... check www.wagemanslottum.tmfweb.nl/aardappel/disrupttasteoffearsplit |
|
Heeft er hier wel eens iemand van de North side kings gehoord? Metalcore in het straatje van Hatebreed maar dan met veel meer oldschool hardcore invloeden. Ik zou bijna zeggen een kruising tussen Hatebreed, Backfire en Judge. Gaat dat zien: http://www.gangstylerecords.com http://www.thorprecords.com I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
klinkt vet... |
|
Vandaag de nieuwe Awkward thought binnen gekregen. Oh wat heerscht snelle oldschool toch I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
o ja... wie is er dan de 15e in de 013?!?!!? |
|
Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! Jenje krijgt Profund Effect !! ikke = blij ! |
|
M'n vorige post is nog niet op gereageerd. Heeft er hier echt nog niemand van Shikari gehoord? Touché, pussycat! |
|
Nee .. |
|
quote: Oh, die braziliaanse sloerie bedoel je. Nee, vind ik niks aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: jewel ik ken de naam. is het powerviolence achtig? of metalcore? |
|
quote:But seriously, ik ben niet echt in-crowd in de metal-core etc. scene. Maar deze band maakt echt een flinke bak herrie (power-violence? Het zou best kunnen). Uut Grunn, by the way. Touché, pussycat! |
|
Over moshen gesproken, gaan er nog mensen naar: Biohazard Agnostic front Hatebreed Discipline All boro kings Born from pain Death threat Stampin' ground vrijdag 25 november 013 Tilburg Zo ja, valt er dan vervoer of een slaapplaats voor mijn persoontje te regelen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: pimp daddy? je bent bekend met insult?! |
|
quote: Nope, geen geld voor |
|
quote: ik zal er zijn... maar slaap plaats? |
|
quote: LOL tuurluk insult is/was vet. |
|
quote: Hmmm... Heb ik wel zin in Dat All Boro Kings is trouwens de nieuwe band van ex-Dog-Eat-Dog leden!! |
|
quote: Geinspireerde gasten dan, zo heette hun eerste album ook al, heb er trouwens een gruwelijke hekel aan. Blije spring-rommel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wie is hier bekend met de band Jerry's kids? En kan iemand mij vertellen waar ik MP3's van die gasten kan krijgen en of hun cd's nog te krijgen zijn? IK hoorde geloof ik dat er een best of album aankomt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dat weet ik. Ik snap alleen niet wat ze in de line-up doen. Vandaar " " I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
kent niemand COLD AS LIFE ofzo?? Denk wel 1 van de betere hardcore/metalcore band die er is. [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-11-2002 16:25] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
cold as life is wreed ja er is geloof ik niet echt een band met hun SOUND, stijl daargelaten... oldskool trapt kont uppercut (altijd feest live) good clean fun shelter champion pitboss 2000 :p verder: angel crew (in 2 maanden een knaller van een cd neergezet) arkangel deluge eens denken wat is nog niet genoemd... stretch arm strong ! the refused [Dit bericht is gewijzigd door noisy op 09-11-2002 21:03] how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
Shelter vind ik 3 keer niks, die krsna-onzin, vind ik Youth of Today stukken beter. Welkom trouwens, nieuweling. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
thanx (kep hier ooit al eesn gepost trouwens ) ... en wie is het nou met elke opvatting van elke band die die luistert eens? maar better than a thousand en YOT zijn natuurlijk top. how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |