|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Skrewdriver ketting. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik wist dat dat zou komen, wilde het zelfs bij mijn post zetten :') Maar ik snap hem nu, okay. Ik ben gewoon traag van begrip. |
|
Zaadjes om te planten Nieuwe broek Dresden dolls cd mp4 speler [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-06-2007 17:22] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ben je naar het tuincentrum geweest of heb je een spermadonor gevonden? |
|
quote: Je vader Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
cd's: Pluton Svea - Drömmen Om Frihet No Remorse - The Best Of... Skrewdriver ketting (de mannenversie ) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Dat zaad van hem is al jaren dood dus dat gaat niet lukken. |
|
Ah, verdorie zeg. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ik heb eventueel nog wel een Skrewdriver T-shirt in de aanbieding. Maat L en staat goed. En nog twee T-shirtjes: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
The Wounded - Atlantic |
|
quote: Goeie "Sehnsucht" |
|
quote: Opzich wel interesse in. Kun je een foto plaatsen (of mailen)? Ik ben er nu vandoor maar ik zal je later nog wel even een mail sturen. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-06-2007 17:45] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
-2 paar Vic Firth 5BN -Remo 14" coated ambassador -Ernie Ball gitaar snaren en bassnaren -Alpine oordopjes -2 pluktrums Dirk Witte gevonden in Utrecht, was de rest van de band ook blij mee ^^ |
|
quote: Welke maat is die burzum? En wat moet ie kosten? |
|
quote: Misverstand, dat shirt heeft hij van mij gekocht :') |
|
Kutzooi. |
|
quote: Ik heb misschien nog wel wat andere Burzum shirts eventueel. |
|
Indd wat ongelukkig gepost maar die krengen heb ik net gekocht van Raymond. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik heb 'm twee dagen en hem nu al helemaal grijs gedraaid :-) |
|
Wel vet shirt.. als er nog 1 over is hou ik me aanbevolen, even inmaken naar small en hoppakee "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Een Kwak glas à 0,50 Gietijzeren pan à 1,- Stiekum best geinig, zo'n rommelmarkt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: nog steeds erg benieuwd naar die nieuwe, hopen dat ze snel een label hebben, onbegrijpelijk dat dat nog niet zo is Je moeder. |
|
Graspop ticket |
|
quote: Verkocht. Hij gaat je morgen mailen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |