![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Skrewdriver ketting. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik wist dat dat zou komen, wilde het zelfs bij mijn post zetten :') Maar ik snap hem nu, okay. Ik ben gewoon traag van begrip. ![]() |
|
Zaadjes om te planten Nieuwe broek ![]() Dresden dolls cd mp4 speler [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 09-06-2007 17:22] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Ben je naar het tuincentrum geweest of heb je een spermadonor gevonden? ![]() |
|
quote: Je vader ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
cd's: Pluton Svea - Drömmen Om Frihet No Remorse - The Best Of... Skrewdriver ketting (de mannenversie ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dat zaad van hem is al jaren dood dus dat gaat niet lukken. ![]() |
|
Ah, verdorie zeg. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Ik heb eventueel nog wel een Skrewdriver T-shirt in de aanbieding. Maat L en staat goed. En nog twee T-shirtjes: ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
The Wounded - Atlantic ![]() |
|
quote: Goeie ![]() "Sehnsucht" ![]() |
|
quote: Opzich wel interesse in. Kun je een foto plaatsen (of mailen)? Ik ben er nu vandoor maar ik zal je later nog wel even een mail sturen. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-06-2007 17:45] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
-2 paar Vic Firth 5BN -Remo 14" coated ambassador -Ernie Ball gitaar snaren en bassnaren -Alpine oordopjes -2 pluktrums Dirk Witte gevonden in Utrecht, was de rest van de band ook blij mee ^^ ![]() |
|
quote: Welke maat is die burzum? En wat moet ie kosten? ![]() |
|
quote: Misverstand, dat shirt heeft hij van mij gekocht :') ![]() |
|
Kutzooi. ![]() |
|
quote: Ik heb misschien nog wel wat andere Burzum shirts eventueel. ![]() |
|
Indd wat ongelukkig gepost maar die krengen heb ik net gekocht van Raymond. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik heb 'm twee dagen en hem nu al helemaal grijs gedraaid :-) ![]() |
|
Wel vet shirt.. als er nog 1 over is hou ik me aanbevolen, even inmaken naar small en hoppakee ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Een Kwak glas à 0,50 Gietijzeren pan à 1,- Stiekum best geinig, zo'n rommelmarkt. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: ![]() nog steeds erg benieuwd naar die nieuwe, hopen dat ze snel een label hebben, onbegrijpelijk dat dat nog niet zo is ![]() Je moeder. ![]() |
|
Graspop ticket ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Verkocht. Hij gaat je morgen mailen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |