![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh sorrie, nam aan dat je dr in het buitenland had gekocht maar je kunt inderdaad vast ook wel een date kopen in Limburg (wat praktisch buitenland is). ![]() |
|
Gisteren gezichtscreme und een cadeautje [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 16-06-2007 9:22] ![]() |
|
quote: Jep, iedere keer dat ik naar Zwolle ga moet ik me laten inenten en een visum halen als ik de grens van Limburg naar Nederland passeer ![]() ![]() |
|
quote: En terecht! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() OT: the usual, zeeën shampoo en ladingen cremespoeling. Af en toe ben ik wel jaloers op je, renYek. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Logisch toch. ![]() |
|
quote: Digitale tv zuigt. Maakt niet uit van welke aanbieder. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Pr0n? ![]() Zenial ![]() |
|
Was Limburg maar een eigen land, waar hebben wij, als trots volk zijnde, die Hollanders nou voor nodig....zij zijn juist de teloorgang van een trots, eigenstandig volkje. Stem dus allen voor een zelfstandig Limburg ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Graag! Weer een zwik steuntrekkers minder ![]() ![]() |
|
Hehehe, Limburg is Neerlands enige provincie die het zelfstandig zou kunnen redden ![]() Eeuwig zonde dat destijds Limburg is verdeeld over Belgie en Nederland, ze hadden ons gewoon onafhankelijk moeten laten, dan waren wij een stuk beter af geweest zonder dat blok van een Nederland aan het been te hebben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ;') ![]() quote: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ik steun je initiatief, waar moet ik tekenen? ![]() |
|
Er word wel gelachen als ik zeg dat Limburg de enige provincie in Nederland is die zichzelf kan behelpen maar het is wel zo. De Hollanders hebben de polder en de oostelijke provincies nodig voor de landbouw/veeteelt en de oostelijke provincies hebben de Hollanders nodig voor de toegang tot de huidige 'moderne' wereld en beiden zijn dus zoals je ziet afhankelijk van elkaar. Limburg heeft dit allemaal zelf in huis. Het enige wat wij missen is een grote zeehaven ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
.. en inkomsten .. Maar goed, nogmaals: waar kan ik tekenen? ![]() |
|
Net Funeralium - Funeralium op de mat ![]() |
|
quote: inderdaad, tijd om stichting P.O.L. (Prikkeldraad Om Limburg) te heroprichten ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Fuck die moet ik ook nog hebben .. komt vast wel een promo van ![]() ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik kan em ook alvast schrijven hoor. Scheelt jou weer tijd, hoef je alleen nog maar te genieten en geen mening te kweken. O jongen, je weet niet wat je nu mist, wat er nu toch uit mijn speakers komt rotten! ![]() |
|
quote: Niet waar. ![]() |
|
Een nieuwe G-star broek Een hilfiger shirtje Against God and Government ![]() |
|
quote:marokkaantje! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |