|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
pop up tentje, handigggg Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dat tentje houdt je wel 'droog' denk ik "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Wat een leuk eeuuh... lelijk en instabiel kuttentje. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
haha zolang hij het 10 dagen overleeft vind ik het prima en hij zet makkelijk op en vouwt simpel in, wat wil een vrouw nog meer Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 12-06-2007 16:32] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Een telefoonrekening van 150 euro, en heul heul veul cadeautjes voor m'n schatteke Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein. |
|
quote: Opvouwen met alt-f4? handig -London Bacon (ofzo)-Mac Menu met fritessaus en cola + extra hamburger als ontbijt. |
|
Vandaag bezorgd door de postbode: De Sade - De 120 dagen van Sodom (boek) |
|
quote:dat boek is ranzig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geen probleem voor deze knul. :') Nee, ik heb "Salo, or the 120 days of Sodom" van Pasolini een stuk of 5, 6 keer gezien, dus vond ik het weleens tijd worden om het boek ook te lezen. |
|
Het kan jou niet ranzig genoeg zijn? You perv! Bijna All Stars in France. Beetje jammer dat ik dat niet gedaan heb want hier zijn ze een stuk duurder. Ik kneus. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Scapino. Fuck the world and fuck you |
|
All Stars @ scapino? Ja recht. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:yep,toevallig wel.folders ervan in de bus gehad, maandje terug nog. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-06-2007 20:46] Fuck the world and fuck you |
|
Zie t. Wel godsklere lelijk allemaal. Alles met roze en bloemetjes. Eng. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:T blijft wel scapino he Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, dat blijft wel een geniale film! Zo ranzig dat het grappig wordt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Mwa, beetje m'n grenzen verkennen. quote: Hehe ja, ik heb gehoord dat de film net een aflevering van Sesamstraat lijkt vergeleken met het boek, als de lezer een levendige fantasie heeft. Dus, ben benieuwd. |
|
quote: :`) Laat maar weten wat je er van vindt! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Maar dat klopt wel, de film is echt een lachertje vergeleken met het boek, ik heb het hier ook. Jammer dat het nooit is afgekregen. Maar goed, ot: mercyful fate - don't break the oath shirt darkthrone - hellbound underground sound shirt “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Amon Amarth - Versus The World Amon Amarth - Fate Of Norns Death - Symbolic Death - Human Enkele essentiële cd's voor mijn collectie Verlekkerd op dood metaal |
|
quote:Hij loopt gewoon erg traag. Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht, dus ik probeer het binnenkort weer 's. Anders verkoop ik 'm misschien wel inderdaad. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb iig nog niks van bugs gemerkt en ik vind het een behoorlijk tof spel Zenial |
|
Tsja, ik kan 'm op een of andere manier alleen op hele lage resolutie spelen. Dit terwijl mijn computer met een spel als Half Life 2 en de laatste Call of Duty totaal geen problemen heeft. Vaagheid.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |