|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hou niet van zoenende zeekoeien!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nixie wilde laten zien dat ze ook leukere foto's heeft dan die enge in dr bh. Mij moet je hebben, ik heb foto's van dr gepost, alleen om te jennen. |
|
quote: Jij hebt van iedereen een foto archief. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Verliefd? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee eigenlijk niet, die foto's stonden net op metalfan gepost. quote: quote: |
|
En zolang je haar niet gekocht hebt is het harstikke offtopic! Dark Tranquillity - Haven Dark Tranquillity - Character Minder dan een tientje per stuk, dus kon ik niet laten liggen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: |
|
quote:Zekers! quote: Wat wilde je daar überhaupt mee bereiken eigenlijk? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat de verveling op mijn vrije dag minder is en dat ik weer een reden tot uitstel heb van de huishoudelijke taken die op mij liggen te wachten. En het is gelukt. Hoezee! |
|
quote: Je verkracht mijn posts! >:O Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: En daar gebruik je geestelijk minder stabiele personen (kan zo bij jou gaan werken!) voor? Verantwoord zeg. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Waar zijn ze anders goed voor dan? Behalve voor de werkvoorziening, maarja werk dan niet in psychiatrie he.. deze is voor Aaarghh |
|
quote: Klopt, deze willen wij niet in onze tak! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Anders begaafden bedoel je. Waarom zo denigrerend? Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Mensen met mogelijkheden zul je bedoelen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Pardon quote: Tsja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Snap je het nu nog niet, het is gewoon werkverschaffing! 10 mensen via fora etc. de krankzinnigheid ingedreven en weer een 13e, 14e etc. maand salaris erbij Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Hippie, als die doos met d'r jetsers op internet wil moet ze niet janken als er om gelachen word. |
|
quote: Tsk, alles draait maar om geld tegenwoordig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Altijd zakelijk, die M. |
|
quote: Dat is ook zo, maar ze hier posten en dan uitgelachen worden is nog heel wat anders dan als je uitgelachen wordt zonder dat je ook maar één moment vervelend bent geweest nadat een zorgmedewerker op zoek ging naar meer puur en alleen om te 'jennen'. Aandachtsgeil foto's posten of maken en de consequenties niet willen dragen is stom, mensen om niks pesten des te stommer. Of je daarmee nou verveling verdrijft of niet: "Ga toch lekker terug naar het aanrecht, mens!" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Foto's heeft ze zelf net neer gezet op metalfan, wat opviel. Audio kwam met de vergelijking dat het dezelfde was als missjets0rs en verhip.. hij had gelijk. Maar speciaal voor jou: quote: Leuke bh hoor quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 14:42] |
|
ik herkende der ook al ja ontopic: euroshopper cola Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |