|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Only Lacoste is real |
|
quote: Wat fijn dat je overal wel wat schoonheid in ziet Mental! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-07-2007 0:01] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Fuck the world and fuck you |
|
quote: Smaken verschillen Blondie, zou jij toch moeten weten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ik doe mijn best. Fuck the world and fuck you |
|
via ibeei: Soundgarden Badmotorfinger 1990tourshirt |
|
nieuwe tattoo en piercing cadeautjes voor alle verjaardagen die voor de deur staan vakantie concertjes You suck and that's sad |
|
Huzarensalade |
|
quote: Was alleen niet zo'n succes hè? |
|
een korte broek, nouja tot mijn knieen ecit: och ik verveel me dus maar een plaatje erbij deze maar dan in kitt kleur [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 02-07-2007 11:26] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Reverend Bizarre - In the rectory of the bizarre reverend Mana Mana - Kaikki Orne - Conjuration by the fire Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: nee idd |
|
Andrelon Zomerblond shampoo 2 x half fijnvolkoren brood 2 x half polderbruin melk vla worscht |
|
|
|
Nu de computer er ook van kopen, je bent al op de goede weg. Mijn Macbook is trouwens vrijdag gearriveerd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Gaafish! Bevalt het? Morgen eens bekoekeloeren |
|
Ja, superding. En het ziet er ook gewoon super uit ook nog eens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Betaal jij hem? Kan ik wel die afstandsbediening gebruiken. Laatst een gesprek bij een klant gehad waarbij de ontwerper met dat ding door zijn slides heen zat te bladeren. Zag er wel geinig uit. |
|
Tja. Je koopt toch ook geen aftands barrel van een auto denk altijd maar, dat gaat je op den duur opbreken. Dan kun je beter kwaliteit in huis halen en er nooit problemen mee hebben. Ik heb 1 keer in mijn leven de fout gemaakt door een PC te kopen, en vanaf dag 1 heb ik daar spijt van gehad. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-07-2007 15:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan heb je toch zelf iets verkeerd gedaan. Ik heb eigenlijk nooit problemen met i386-systemen gehad. Kan me niet indenken dat een appel zo significant beter is als developmentbak.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-07-2007 15:52] |
|
Ja.. alles wat je doet op een PC is fout dus dat kan kloppen Nee, ik werk er gewoon mee.. geen rare fratsen hoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat remspoorvangers gehaald net. maatje xxl uiteraard. Fuck the world and fuck you |
|
quote: man als je iets NIET wil doen is het programmeren op een mac. Laat die muisklikker nou maar blij zijn met zn glimmende speeltje. Maar nerden doe je op een PC Zenial |
|
Geen zins kerel. Alles toetsencombinaties hier in Huize Spectre :p Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |