![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou, nu heb je het weer helemaal goed gemaakt hoor! ![]() Tijd voor een biertje. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Jee! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Goed gelukt toch.. heb jou mooi kunnen jennen zo ![]() ![]() |
|
quote: Ewigheit,geit,keit interesseert me niet, dat (soms ![]() ![]() En waar maak jij je eigenlijk druk om ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik ben ook héél geïrriteerd nu. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ja het is heel stom om een post te quoten. Jemigdepemig wat stom toch weer. ![]() En helemaal als je je bedenkt dat het je om de posts van Nix ging, je maakt het ook zoooo verwarrend nu. quote: Dat kan me echt zo ontzettend veel schelen ZelThoR, het spijt me zo.. echt waar. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 17:01] ![]() |
|
quote: Wie zegt dat ik het daar over had, je doet veel meer stomme dingen hoor ![]() quote: Heb ik je nou verdrietig gemaakt? Sorry ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik doe nooit stomme dingen, natuurlijk niet! En ja onwijs verdrietig. Janken joh, janken! edit voor ontopic-heid Moet nog boodschappen doen, bwuhhhh.. pleepapier kopen voor alle tranen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 17:03] ![]() |
|
quote: Sorry ![]() quote: Sorry ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
En dit is allemaal de schuld van Ewigschijt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
De bitch! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Hoe durf je dat nou te zeggen over een mentaal gekneusd persoon! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Gristus Zelthor.... Slow day at the office? ![]() |
|
Heeft mental iemand gekneusd? ![]() OT: Slaapzak, date, electro schock ding tegen muggenbeten, touw, schoonmaak lappen voor als je ergens zonder water op een festival zit, oordoppen, korsettig topje met chinese print. ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Staat je vast eeeenig ![]() ![]() |
|
quote: Is vast voor de 'date' die ook gekocht is ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
De nieuwe rock-tribune "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Ga eens dood?Of laat je pijpen. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
-melissa remaster + 6 bonus tracks cd+dvd -scarve - the undercurrent -sadist - die nieuwe -axamenta - ever-arch-][-tech-ture ![]() |
|
quote: Kan je evt wel in contact brengen met mijn neefje, als je er werkelijk meerdere wil hebben? Absoluut heerlijk zitten/liggen op zo'n ding! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Een auto ![]() |
|
Digitenne van kpn..helaasch sturen we dat ding weer zuruck , want ik mis wat kanalenn die wij gaarne zien. ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Wel lief dat hij zo attent is, bedoel.. kom je als date zijnde helemaal uit ander land bij een vreemde vent terecht.. krijg je iig een cadeautje voor je trouwen. ![]() |
|
Om limburg nou weer direct een ander land te noemen... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |