|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nou, nu heb je het weer helemaal goed gemaakt hoor! Tijd voor een biertje. Dag dag. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jee! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Goed gelukt toch.. heb jou mooi kunnen jennen zo |
|
quote: Ewigheit,geit,keit interesseert me niet, dat (soms ) stomme gedrag van MMayo wel. Zo druk was ik er overigens niet om, het viel me op en ik reageerde. Weliswaar lang, maar anders krijg ik weer het gezeik dat ik alleen maar one-liners uitkraam En waar maak jij je eigenlijk druk om Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben ook héél geïrriteerd nu. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ja het is heel stom om een post te quoten. Jemigdepemig wat stom toch weer. En helemaal als je je bedenkt dat het je om de posts van Nix ging, je maakt het ook zoooo verwarrend nu. quote: Dat kan me echt zo ontzettend veel schelen ZelThoR, het spijt me zo.. echt waar. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 17:01] |
|
quote: Wie zegt dat ik het daar over had, je doet veel meer stomme dingen hoor quote: Heb ik je nou verdrietig gemaakt? Sorry Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik doe nooit stomme dingen, natuurlijk niet! En ja onwijs verdrietig. Janken joh, janken! edit voor ontopic-heid Moet nog boodschappen doen, bwuhhhh.. pleepapier kopen voor alle tranen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-06-2007 17:03] |
|
quote: Sorry quote: Sorry Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dit is allemaal de schuld van Ewigschijt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De bitch! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoe durf je dat nou te zeggen over een mentaal gekneusd persoon! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gristus Zelthor.... Slow day at the office? |
|
Heeft mental iemand gekneusd? OT: Slaapzak, date, electro schock ding tegen muggenbeten, touw, schoonmaak lappen voor als je ergens zonder water op een festival zit, oordoppen, korsettig topje met chinese print. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Staat je vast eeeenig |
|
quote: Is vast voor de 'date' die ook gekocht is Hatsjikidee! |
|
De nieuwe rock-tribune "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Ga eens dood?Of laat je pijpen. Fuck the world and fuck you |
|
-melissa remaster + 6 bonus tracks cd+dvd -scarve - the undercurrent -sadist - die nieuwe -axamenta - ever-arch-][-tech-ture |
|
quote: Kan je evt wel in contact brengen met mijn neefje, als je er werkelijk meerdere wil hebben? Absoluut heerlijk zitten/liggen op zo'n ding! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Een auto |
|
Digitenne van kpn..helaasch sturen we dat ding weer zuruck , want ik mis wat kanalenn die wij gaarne zien. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Wel lief dat hij zo attent is, bedoel.. kom je als date zijnde helemaal uit ander land bij een vreemde vent terecht.. krijg je iig een cadeautje voor je trouwen. |
|
Om limburg nou weer direct een ander land te noemen... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |