|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Poes? |
|
quote: Foto! |
|
quote: quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja het is al goed gast |
|
quote: Elvis maakte de rock groot bij de blanke bevolking. Weet je wel, vetkuif, heupbewegingen enzo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:En daarvoor mag ie branden in de hel, echt, ik pis op die gast, alleen de naam al van hem , elvis. tering, als je echt niet van je kind houd noem je hem elvis. Fuck the world and fuck you |
|
Zonder elvis geen metal broer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Van de laatste paar dagen: - 2 Tafellampen - Opbergbakken - Aanstekers - Dvd Kill Bill 1 & 2 - Dvd The Deer Hunter - Dvd Aliens - Cd Nick Drake - Five Leaves Left - Cd Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze - Cd Led Zeppelin - I - Cd D. Townshend - Zitoid - Cd CHD - Terminal World Perspective - Prullebak - Kabel pakket internet + tv - wijnglazen - T-shirt Anathema - Kabeltje versterker <=> platenspeler - Eten en drinken En nog wel wat zooi... |
|
quote:Want? Elvis heft geen enkele muziekstijl uitgevonden ... |
|
Wat jenje zegt. Fuck the world and fuck you |
|
Lui (gedeeltelijk) terugbetaald. Bruce Banner |
|
elvis is absoluut een *%#* naam!en een arogante kwal met veel slijm-muziek!en waardeloze films!!!hij zong eingelijk alleen maar covers!zn muzikanten waren echt top! |
|
quote:ik zie vergelijkingen met Gayowar. Fuck the world and fuck you |
|
een vrouw en baby kost ook handen vol geld!maar kan niet zonder ze! |
|
quote:O. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een shotgun met afgezaagde loop en een doos patronen, om mardie bloodlust tot pulp te stampen met lood. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 07-06-2007 23:42] |
|
quote:Mag ik ook een schot lossen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor een biertje, deal! |
|
quote:Huhuhuhuhuhu. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Omdat ik het niet lees betekend nog niet dat ik niets weet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Het bruutste wat ik gelezen heb is geloof ik wel de revu Ik heb hier thuis m`n eige bunny. papieren en digitale wijven heb je niets aan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Kijk op dit moment geloofde ik niet meer dat deze mardie bloodlust serieus reageerde. Hoe lang nog voor de flamebait wordt gebanned? Zenial |
|
-Portomonee -Boodschappen Het is de lichtinval ;') |
|
Immortal - Sons of Northern Darkness Journey - Greatest Hits Live Marillion – Radiation Ozzy Osbourne - Live & Loud Queensryche - Hear in the Now Frontier Queensryche - Q2K Joe Satriani - Live In San Francisco (2DVDs) Manowar - Hell On Earth IV (2DVD+CD) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |