|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bob Dylan - Blonde on Blonde The Band - The Last Waltz David Bowie - The Rise and Fall of Ziggi Stardust and the Spiders from Mars En boeken: de trilogie His Dark Materials door Philip Pullman (dus de boeken Northern Lights, The Subtle Knife en The Amber Spyglass). come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Kleding van de Only voor XXS. Tering. Kunnen ze die meuk niet iets betaalbaar houden? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Der Blutharsch - Time Is Thee Enemy! LP Der Blutharsch - Live At The Monastery LP Kriegsmaschine - Altered States of Divinity LP |
|
nazi |
|
quote: Ik zag dat shirt hangen in de boudisque in utrecht, vet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik heb geen idee, maar zal dinsdag eens op zoek gaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Volgens mij spreekt hier een kenner. Maar oké, op naar Rouveen dus. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee hoor, talloze kaashandelaren plakken hun eigen etiketjes op die kazen. Basiron, Landana, of gewoon onder een neutrale huismerknoemer, etc. Tenzij je een ton kaas wilt bestellen moet je ergens anders dan Rouveen zijn. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Als Hades zegt dat je het daar kunt krijgen, heb ik er wel vertrouwen in dat je het daar kunt krijgen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmm, wellicht ligt dat aan mijn beperkte kennis, ik dacht dat de fabriek daar louter als groothandel functioneerde. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Dinsdag zal ik het antwoord geven, oké? Misschien morgen al wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het zelfde als bij mij op het werk waar sommige produkten van verschillende supermarkten uit de zelfde vleeswaren fabriek komen rollen. We worden als consument gewoon genaaid waar we bij staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Informeer zekerheidshalve wel naar de leeftijd van de kaas. Ik geloof dat de minimumverkoopleeftijd dertig dagen is, maar een dag of tien/twintig ouder is al een enorme smaakverrijking. Aanraders: Walnoot, sambal en de pesto. De peper is ook best ok. Ligt ook aan het doel, snackstukjes of voor op brood. Veel van die kaas is lekker om uit het vuistje te eten, maar wordt op brood vrij snel saai. Dus niet gelijk een fucking kilo kopen als je een plakje geproeft hebt. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Oké, mama. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een vriend van me werkt daar en die neemt het daar ook regelmatig vandaan mee naar huis. En het blijft leuk als mensen die groene kaas voor het eerst zien, denken meteen dat het niet meer goed is enzo |
|
quote: Dat heb ik altijd met Witbier. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Access Virus B ingeruild voor: The quest for de meest waanzinnig klinkende synth continues.. En deze blijft! Wát een bak zeg.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: En daar had ik hem gisteren ook gekocht. bub |
|
quote: knopjes Je moeder. |
|
quote: Hahaha, gaaf. ik sprak de verkoper daar achter de balie een tijdje terug (hij droeg een dawn of the dead shirt) en hij vertelde dat ze gingen proberen om meer horrorshirts te verkopen. Gaaf dus! Net gekocht: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Maakt-tie ook dat geluid? Blieperdepliep? Herman van de bakker |
|
CD: Tulus - Biography Obscene The Embodiment - Legeon Obsidian - Emerging (2007 versie) Boek: Steven Eriskon - Bonehunters [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-06-2007 9:56] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Waar? Ik ga nmlk over twee weken wat dagen daarheen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |