|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe |
|
Net de laatste drie transformer gevonden die ik nog moest en een stapeltje comics Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Owwwwwww noemen ze tegenwoordig de playboy, chick en de Tuc ook al comics?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hm, vikingblood, een geheelonthouder qua prOn ben je blijkbaar ook niet, je weet je weetjes. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik weet van de laatste 2 niet eens wat het zijn maar ik kan het enigzins gokken op basis van de eerste.... maar nee transformers movie adaption deel 1 Conan 40 Avengers 3 Mighty Avengers 3 Darkness level 4 Exiles 94 new Excalibur 20 Wolverine 54 dus Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hahahaha, die eerste heeft vrij weinig overeen met die andere 2, hoor. Wat zijn jullie allemaal nette mannen! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ik lees stripboekjes en spaar speelgoed... wat wil je van me ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
MANOWAR cd's!!!de nieuwe cd "gods of war" is super vet!! BROTHERS OF METAL,DEFENDERS OF STEEL!! |
|
quote:Tiefus homo, rot op naar metal fan, daar kunnen ze die gaye muzieksmaak van je wel waarderen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hm, mja, ik spaar spelcomputers enzo, ik zeg maar niets meer, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 07-06-2007 22:06] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ben gewoon liefhebber van sterk gitaarwerk. metal van 55-nu,grind/death/metal/rock. DIT IS EEN METAL FORUM!!!!! |
|
quote:En nu optieften. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Huh? Als in 1955? Je hebt het over rock, neem ik aan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
ELVIS IS THE KING!!!bleus is de roots van metal |
|
En Elvis was een bluesartiest? |
|
quote: Kee, cool. Ik ga es ff bij de MediaMarkt checken binnenkort. |
|
quote: Bleus toch niet, gekkie. Bloes ook niet, alsmede blouse toch wel niet. Blues is het, hè? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Op het eind wel, hehe. Heartbreak hotel is eigenlijk wel een bluesnummer, gaaf liedje! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 07-06-2007 22:17] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Welkom op ZM. Je kunt hier je ervaringen over het Down-Syndroom delen en bespreken met mede lotgenoten. Kusjes. Burrie. |
|
als je weet wat bleus is en je kent elvis uit 55-58 dan weet je dat hij vooral bleus zong!!! luister maar eens naar zijn debut album! |
|
quote: Hey leuk! En 3 euro?? Ik was vandaag 85 eurie kwijt voor een knip- en verfbeurtje bij de kapper... Maarrr, heb nu wel een mooi kleurtje, al zeg ik het zelf. Mooi diepdonkerrood . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Elvis? Chuck Berry is de koning van de rock n' roll en de godfather van de elektrische gitaarmuziek. Bareuh... |
|
quote:Leer eerst BLUES schrijven ..... |
|
Blouse? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |