|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een draadloze mouse voor de mac aangeschaft [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 02-07-2007 16:38] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Behemoth - The Apostasy Katatonia - Live Consternation + DVD Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik heb gewoon een PC-muisje.. vind ik persoonlijk net wat lekkerder werken dan een mac-muis Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als ik ergens een schurfthekel aan heb zijn het van die zijknoppen trouwens. |
|
Dream Theater-Train of Thoughts |
|
Pantone waaiers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
sandaaltjes nieuwe undies en deo Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Gisteren eindelijk een boeken en cd kast gekocht bij ikea...weer een halve rib uit je lijf. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Bij de ikea valt dat toch wel mee ? zelfs ik kan daar dat soort dingen betalen. Fuck the world and fuck you |
|
hahahaha, ja meestal wel, maar wij willen dan weer dure deurtjes op de kasten, en dan schiet het aardig op met die halve rib. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Slayer - South Of Heaven Verlekkerd op dood metaal |
|
quote: die is fijn....kreeg ik laatst als verassing van mijn hubbie... maar 1 cd-tje?? dat verdien je in de maand?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Disavowed - stagnated existence |
|
quote: Heb ik gauw ergens gekocht tijdens het shoppen, morgen of overmorgen krijg ik Carcass - Heartwork, Behemoth - Demigod en Nile - Annihalation Of The Wicked normaal gezien binnen. Verlekkerd op dood metaal |
|
Besteld bij Bol: Lady in the Water The Name of the Rose The Prestige Flags of Our Fathers / Letters from Iwo Jima (3 dvd) |
|
quote: AAah je loopt achter |
|
quote: ja voorlopig nog even ja, tegen volgende week The Apostacy en Ithyphallic bestelle Verlekkerd op dood metaal |
|
Die van Behemoth is vet ja! Zaterdag gekocht |
|
quote: Nou we zien liever de undies dan die sandalen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
24 seizoen 3 Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: ik heb geen foto van mijn undies Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Die werd me trouwens ook gepoogd aan de smeren bij de appelboer hier |
|
Ik zeg dicht met dit kut-topic "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |