|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
La Haine.. |
|
Zometeen Ratatouille kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 23-08-2007 22:13] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
gisteren Just Visiting gezien heerlijk droge film, ik heb me rotgelachen. oh en natuurlijk: Jean Reno HEESCHT!!! ik had nooit verwacht die gast nog eens in een comedie te zien... en hij doet het nog goed ook... die vent is meesterlijk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby Na een martelende 1 uur 40 minuten van erg niet-grappige comedy hoor ik opeens Sepultura - Desperate Cry Voor de rest zoog het apeballen. Sacha Cohen die een fransman nadoet is zo niet leuk Zenial |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja, idd. zo zie ik het ook, net iets andere bewoording. Maar zo zie je het nu.. Onbezorgd. Ik weet nog dat toen ik puber was (waarschijnlijk 80% van de pubers met mij) dat ik in het systeem moest passen. School, goede cijfers halen ect. Ik schopte tegen het systeem. Maar als ik het vergelijk met andere landen... Is het niet zo dat in japan het grootste aantal zelfmoorden onder de jeugd plaats vindt doordat de druk van de ouders om te presteren zo ongelooflijk hoog ligt?! nog een x voor degene die willen weten waar het over gaat: http://www.youtube.com/watch?v=Qo3mnXGbJlg erg mooi Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Wel mooi filmpje inderdaad.. Heb het gevoel alsof ik dat muziekje ergens van ken, maar dat zal wel niet.. |
|
quote: Die koe Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Haha ja inderdaad.. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
American Beauty. Aan de naam dacht ik op te maken dat het een kutfilm is, dus voorheen nooit de moeite voor genomen. Nu op aanraden van ER gehuurd, en damn, da's écht een goede film. |
|
Vanavond in grun simpsons the movie kijken. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gisteravond Next gekeken, wel ok, alleen het einde vond ik wat minder. |
|
Had hem nog nooit gezien |
|
Geniale avatar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die heb ik ook onlangs gezien, ik vond hem maar niks. NEXT! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: New Order is eigenlijk gewoon Joy Division (change of name na zelfmoord van de zanger!) Kun je vast wel kennen uit de jaren 80!! [edit] ooh sorry zo oud ben je nog niet.. [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 25-08-2007 1:56] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Kindergarten Cop Faustian Spirit of the Earth |
|
scarface voor het eerst. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oei... |
|
The Zodiac (2007) |
|
Toy Story 2 en ondertussen ook Murder by Numbers. Ja tegelijk gekeken ja, heen en weer zappen |
|
quote: Oehhhh die wil ik ook zien! Echt zo interessant die zaak! |
|
Munich. Wel okee Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |