![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, ik geloof je best wel hoor. Bij zowat elke groep mensen heb je van die enkelingen die voor een slecht imago zorgen. Maar ze blijven er vies uitzien. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Verdomde yuppies? Dus als iemand jong is en ook nog toevallig een goede baan heeft is die in jouw ogen minderwaardig? En als iemand de hele dag Euroshopper wijn zuipt en zich met 'kunstuiting' bezighoudt in een pand dat niet van hem dan is dat lovenswaardig? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Kijk, jij beschouwt bezit als heilig. En tot op een zeer grote hoogte klopt dit ook wel. Natuurlijk is eerder genoemde voorbeeld goed maar dat is weer een ander uiterste. Dargull heeft toch ook gelijk? Veel mensen kunnen niet aan een woning komen. Wanneer dan een of andere louche pandjesbaas/projectontwikkelaar een paar "krotten"koopt omdat hij /zij hoopt dat dit ooit veel geld oplevert maar ondertussenlaat verpieteren mogen ze van mij zo een pand kraken. En van die verhalen over communisme hoeft echt niet. Tussen extreem communisme en kapitalisme zit echt een groot overgangsgebied. Soms moet kapitaal/bezit maar wijken voor algemeen belang en soms hoeft dat niet. ![]() |
|
quote: wijs ik iemand aan? er zitten hier gewoon teveel mierenneukers ![]() |
|
quote: Veel mensen hebben niet genoeg geld voor een treinkaartje of een auto. Mogen ze daarom mijn tweede auto die toch ongebruikt staat meenemen om naar Groningen te reizen? Die pandjesbaas koopt iets omdat hij later winst op hoopt te maken. Waarom mag dat niet? In hoeverre verschilt het van een kruidenier die etenswaren opkoot om ze in de toekomst met winst te verkopen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Natasja, ik wil een kind met je. ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Woehaa, ik ben het eens, maar dat komt ook doordat ze uit 'ideologische' overtuiging 2dehands kleren kopen, geen wasmiddel gebruiken, geen vlees eten, geen pinda's doppen, geen roze speelgoed kopen, neuken met condoom, winamp installeren of Zware metalen luisteren. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: jij ook al? ![]() |
|
quote: Waar. quote: Geen idee. Het kan een erfenisje zijn. Maar je punt is natuurlijk dat het privé-eigendom is, en dat is zo. quote: Niet waar. Waarom zou dat zo zijn? Als de eigenaar op een gegeven moment kan aantonen dat zij/hij een nieuwe huurder/koper/whatever heeft gevonden die het pand gaat gebruiken, kan zij/hij in een gerechtelijke procedure haar/zijn gelijk krijgen en moeten de krakers vertrekken. quote: Niet waar. Maar dat is uiteraard afhankelijk van de soort krakers die je pand in bezit hebben genomen. Kraken om uit te wonen (gratis wonen zonder enige vorm van respect naar het pand, ideologie, of wetgeving vind ik ook verwerpelijk quote:Dat is dus niet het geval (zie: boven). quote:Die parallellen zijn ongerechtvaardigd, aangezien het in het geval van de kraakwetgeving niet om diefstal gaat. Wat praten we trouwens heerlijk door elkaar heen met z'n allen. ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
quote:Je citeerde mij. Dat beschouwde ik als aanwijzen. De administratie probeert zich voorts gewoon aan de forum-overstijgende regels te houden in het kader van het voortbestaan van het forum. Als mensen dat aanstellerij vinden moeten ze hun heil elders gaan zoeken. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Hoe zou jij het vinden als die kruidenier al het eten opkoopt, in zijn schuur opslaat en een deel laat rotten terwijl jij nergens anders eten kan kopen? Kijk wij komen hier niet uit. Ik ben in bepaalde mate aanhanger van collectief belang (maar geen communist). jij waarschijnljk niet en we zullen elkaar nooit en te nimmer kunnen overtuigen. even goede vrienden overigens. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Voor deze twee dingen bestaan aparte wetgevingen. Die kan je dus niet vergelijken. Blijkbaar zien veel mensen krakers nog altijd standaard als ongewassen, werkloze, zuipende kunstenaars. Dat bedoelde ik dus met het verkeerde beeld dat in stand wordt gehouden. Kom eens in Groningen in de kraakkroeg, dan zul je versteld staan. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 23-08-2003 15:48] Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: voortbestaan van het forum? is hier zoveel controle? en controleert dat? ![]() |
|
quote: Is in principe zijn goed recht. Of het moreel/ethisch verdedigbaar is, is een andere zaak. quote: ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Er zijn van die gasten bij het MDI die allerlei fora afstruinen. Als ze daar iets vinden wat hun niet bevalt nemen se maatregelen. En hun beavlt al snel iets niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Op het moment dat hier strafbare feiten worden gepleegd zoals bijv het ontkennen van de holocaust, kan dat consequenties hebben voor het voorbestaan van dit forum. En dan ga ik het nog niet eens over organisaties zoals kafka hebben, waar je ook nog rekening mee moet houden. ![]() |
|
quote: MDI? vreemd mischien zijn jullie er teveel mee bezig andere fora hebben daar naar mijn idee geen last van ![]() |
|
quote: ja dus ![]() ![]() |
|
quote:Doet het er toe? Voorkomen is beter dan genezen. Bovendien is het beleid bekend, dus als dat bepaalde mensen niet aanstaat: doei. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: effe off-topic. Serieus?????? En hoe kan bijv. een forum als de Muur dan blijven bestaan? Waar hier de uiterste grens wordt getrokken, daar beginnen ze pas. Aan die gasten van het MDI: ![]() ![]() |
|
quote: vreemd vele andere fora hebben daar geen last van ![]() |
|
quote:ik heb op de muur weinig sympathie voor het 3e rijk aangetroffen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |