IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Politieke correctheid Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 16:20 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:16 schreef Chelman het volgende:
Voorbeelden van fora heb ik niet zo direct. Je kan op de site van MDI kijken. Ze houden daar volgens mij een soort archief van hun acties bij.

[ot]zou je die mail nog 1 keer kunnen sturen naar het adres in mijn profiel? Dat andere adres gebruik ik alleen om to POPpen als ik op mijn werk ben en die site ligt plat...[/ot]
Ok bedankt!
Ik zal eens kijken.

[ot]Done[/ot]

Fire
Usericon van Fire
Posted 23-08-2003 16:21 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 23 augustus 2003 16:20 schreef natassja het volgende:
denk je echt dat ik moeite ga doen?
zeg alleen dat het me geweldig lijkt
Dan moet je niet zeuren. Want wat politiek correct is is dat als je het er niet mee eens bent je in een democratie altijd het tegendeel mag bewijzen met bijvoorbeeld een eigen pp.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-08-2003 16:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
zeg alleen dat het me geweldig lijkt
zork dan niet.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 23-08-2003 16:58 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:

Ah, wat een geweldige Nederlandse mentaliteit om trots op te zijn! Wel zeiken en zeuren, maar als het er op aan komt te lam zijn om de handen uit de mouwen te steken!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-08-2003 17:03 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dat is een deel van onze cultuur en daar zijn we trots op. Dat mag dus niet verloren gaan in die idealistische multi-culturele samenleving die toch al mislukt is en...

oeh, ik draaf door.

Touché, pussycat!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 17:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Nee, dat is een onderdeel van het karakter van Natassja.
Niks te maken met de Nederlandse mentaliteit.
Lijkt me ook sterk dat, mentaliteit iets te maken heeft met de Nederlandse cultuur.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 23-08-2003 17:20]

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-08-2003 17:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Het was slechts een scherts, m'n beste.

Touché, pussycat!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2003 19:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 11:29 schreef Chelman het volgende:
ghouliette vond dat elk ieder die zich met zijn voorouders en hun symbolen bezighoudt een nationalist/racist is.

nee, zij die het weerlegen aan de hedendaagse maatschappij. bla bla bla etc. uitleggen heeft toch geen zin

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2003 19:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 14:02 schreef windkracht10 het volgende:
Over politiek correct gesproken.

Gisteren kreeg ik een mailtje van zware metalen waarin vriendelijk doch met aandrang werd gevraagd de naam A. Hitler uit m'n signature weg te halen. Ik heb hem dan maar gewoon vervangen door Dolfsken Dingsken. Het citaat "lLaat men mooit de kracht van een ideaal onderschatten" komt uit Mein Kampf en heb ik gebruikt omdat ik het toch wel een grappige zin vind, zeker als je dan bekijkt hoever die gek het wel niet gebracht heeft.

Ik wou niemand tegen de schenen schoppen. Ik hoop alleen maar dat de meeste de humor er van inzien.
je weet dat als je citeert je het pagina nummer erbij moet zetten en de datum van de uitgave van het door jou gelezen boek.
knap trouwens dat je een nederlandse versie hebt, ik moet het met een engelse doen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2003 19:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 15:09 schreef impaled succubus het volgende:
gekosticht.
.

je bent wel met de invoeirng van nieuwe woorden bezig.
Gekostich is een allerminst bestaand woord. Hypokrititeit ook niet trouwens. maar hey, leuke poging joh

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 19:42 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
knap trouwens dat je een nederlandse versie hebt, ik moet het met een engelse doen.

Ik heb dat boek nooit gelezen. Het zinnetje zelf stond al geciteerd in een ander boek.
"Het hart van de duisternis" van eene Wim delaander of zoiets, weet niet meer. Wel een vette aanrader. Over de donkere kant van de menselijke psyche. Het stanford prison experiment (das experiment) staat er oa in beschreven.

mvg wk10

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 19:42 schreef windkracht10 het volgende:
Ik heb dat boek nooit gelezen. Het zinnetje zelf stond al geciteerd in een ander boek.
"Het hart van de duisternis" van eene Wim delaander of zoiets, weet niet meer. Wel een vette aanrader. Over de donkere kant van de menselijke psyche. Het stanford prison experiment (das experiment) staat er oa in beschreven.

als je quote uit een ander boek moet je niet naar Mein Kampf verwijzen. dat is uiterst onwetenschappelijk.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 19:54 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 19:44 schreef ghoulliette het volgende:
als je quote uit een ander boek moet je niet naar Mein Kampf verwijzen. dat is uiterst onwetenschappelijk.

ja mama

mvg wk10

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2003 19:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 19:54 schreef windkracht10 het volgende:
ja mama

laat me nou even mijn agressie kwijt kunnen

natassja
Usericon van natassja
Posted 24-08-2003 22:39 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:58 schreef helmet het volgende:
Ah, wat een geweldige Nederlandse mentaliteit om trots op te zijn! Wel zeiken en zeuren, maar als het er op aan komt te lam zijn om de handen uit de mouwen te steken!

ik wil graag zeggen wat er gebeurt en doe liever zelf geen moeite

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-08-2003 8:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:39 schreef natassja het volgende:
ik wil graag zeggen wat er gebeurt en doe liever zelf geen moeite

jij untermensch!!!! strijden voor het vaderland zul je.

natassja
Usericon van natassja
Posted 25-08-2003 17:56 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

vaderland? denk je dat ik voor zon land als dit zou willen vechten?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-08-2003 18:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ok natassja.
Eerst verbaas je je over het feit dat 'politiek incorrecte uitingen' hier niet getolereerd worden.
Vervolgens kom je (na lang nadenken (een ongebruikelijke gebeurtenis, dat begrijp ik best)) tot de conclusie dat dat onder andere is omdat Paul het zegt.
Dan trek je de conclusie dat dat politiek incorrect is, en dat het dom is omdat 'naar jouw idee' 'andere fora' geen last hebben van controles. Elke forumadministrator heeft het namelijk hierover met jou. Daarom weet je er ook zoveel van af, natuurlijk.

Dit kennisniveau niettegenstaande, meld je vervolgens dat je 'graag wil zeggen wat er gebeurt'. Niet dat je daar verder een boodschap aan hebt, want 'je wil geen moeite doen'.
Of heb je er wel een boodschap aan? Je BLIJFT er immers maar over doorzagen.

Wat is er aan de hand, natassja? Wat drijft jou? Waarom ben je hier? Geef me het juiste antwoord, laat zien dat je níet zo dom bent als je nu lijkt. Geef me dat stukje vertrouwen in de mensheid terug. Maak die gedachtensprong. Doe het. Voor jezelf.

Alsjeblie-hieft .

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2003 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja meester mag ik het zeggen ja ja ja ja ja ???

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-08-2003 19:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik wil het ook weten!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-08-2003 20:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, met 'juiste antwoord' bedoelde ik eigenlijk, een antwoord dat het waard is om te horen. Een antwoord dat een tevreden glimlach op mijn gezicht brengt. Een antwoord waarvan ik denk: JA, van jou wil ik dingen lezen.

Ik weet het antwoord nl. niet....

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-08-2003 20:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 20:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, met 'juiste antwoord' bedoelde ik eigenlijk, een antwoord dat het waard is om te horen. Een antwoord dat een tevreden glimlach op mijn gezicht brengt. Een antwoord waarvan ik denk: JA, van jou wil ik dingen lezen.

Ik weet het antwoord nl. niet....

Nou moet je niet teveel eisen gaan stellen he

natassja
Usericon van natassja
Posted 26-08-2003 16:09 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 18:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Ok natassja.
Eerst verbaas je je over het feit dat 'politiek incorrecte uitingen' hier niet getolereerd worden.
Vervolgens kom je (na lang nadenken (een ongebruikelijke gebeurtenis, dat begrijp ik best)) tot de conclusie dat dat onder andere is omdat Paul het zegt.
Dan trek je de conclusie dat dat politiek incorrect is, en dat het dom is omdat 'naar jouw idee' 'andere fora' geen last hebben van controles. Elke forumadministrator heeft het namelijk hierover met jou. Daarom weet je er ook zoveel van af, natuurlijk.

Dit kennisniveau niettegenstaande, meld je vervolgens dat je 'graag wil zeggen wat er gebeurt'. Niet dat je daar verder een boodschap aan hebt, want 'je wil geen moeite doen'.
Of heb je er wel een boodschap aan? Je BLIJFT er immers maar over doorzagen.

Wat is er aan de hand, natassja? Wat drijft jou? Waarom ben je hier? Geef me het juiste antwoord, laat zien dat je níet zo dom bent als je nu lijkt. Geef me dat stukje vertrouwen in de mensheid terug. Maak die gedachtensprong. Doe het. Voor jezelf.

Alsjeblie-hieft .

ik ben hier, das voldoende

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-08-2003 16:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2003 18:30 schreef Dwaallicht het volgende:
Ok natassja.
....

Alsjeblie-hieft .

Zagevent

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-08-2003 18:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2003 16:09 schreef natassja het volgende:
ik ben hier, das voldoende

Dat is niet voldoende. Het is veel te veel.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com