|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dan moet je niet zeuren. Want wat politiek correct is is dat als je het er niet mee eens bent je in een democratie altijd het tegendeel mag bewijzen met bijvoorbeeld een eigen pp. |
|
quote:zork dan niet. |
|
quote:Ah, wat een geweldige Nederlandse mentaliteit om trots op te zijn! Wel zeiken en zeuren, maar als het er op aan komt te lam zijn om de handen uit de mouwen te steken! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dat is een deel van onze cultuur en daar zijn we trots op. Dat mag dus niet verloren gaan in die idealistische multi-culturele samenleving die toch al mislukt is en... oeh, ik draaf door. Touché, pussycat! |
|
Nee, dat is een onderdeel van het karakter van Natassja. Niks te maken met de Nederlandse mentaliteit. Lijkt me ook sterk dat, mentaliteit iets te maken heeft met de Nederlandse cultuur. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 23-08-2003 17:20] |
|
Het was slechts een scherts, m'n beste. Touché, pussycat! |
|
quote: nee, zij die het weerlegen aan de hedendaagse maatschappij. bla bla bla etc. uitleggen heeft toch geen zin |
|
quote:je weet dat als je citeert je het pagina nummer erbij moet zetten en de datum van de uitgave van het door jou gelezen boek. knap trouwens dat je een nederlandse versie hebt, ik moet het met een engelse doen. |
|
quote: je bent wel met de invoeirng van nieuwe woorden bezig. Gekostich is een allerminst bestaand woord. Hypokrititeit ook niet trouwens. maar hey, leuke poging joh |
|
quote: Ik heb dat boek nooit gelezen. Het zinnetje zelf stond al geciteerd in een ander boek. "Het hart van de duisternis" van eene Wim delaander of zoiets, weet niet meer. Wel een vette aanrader. Over de donkere kant van de menselijke psyche. Het stanford prison experiment (das experiment) staat er oa in beschreven. mvg wk10 |
|
quote: als je quote uit een ander boek moet je niet naar Mein Kampf verwijzen. dat is uiterst onwetenschappelijk. |
|
quote: ja mama mvg wk10 |
|
quote: laat me nou even mijn agressie kwijt kunnen |
|
quote: ik wil graag zeggen wat er gebeurt en doe liever zelf geen moeite |
|
quote: jij untermensch!!!! strijden voor het vaderland zul je. |
|
vaderland? denk je dat ik voor zon land als dit zou willen vechten? |
|
Ok natassja. Eerst verbaas je je over het feit dat 'politiek incorrecte uitingen' hier niet getolereerd worden. Vervolgens kom je (na lang nadenken (een ongebruikelijke gebeurtenis, dat begrijp ik best)) tot de conclusie dat dat onder andere is omdat Paul het zegt. Dan trek je de conclusie dat dat politiek incorrect is, en dat het dom is omdat 'naar jouw idee' 'andere fora' geen last hebben van controles. Elke forumadministrator heeft het namelijk hierover met jou. Daarom weet je er ook zoveel van af, natuurlijk. Dit kennisniveau niettegenstaande, meld je vervolgens dat je 'graag wil zeggen wat er gebeurt'. Niet dat je daar verder een boodschap aan hebt, want 'je wil geen moeite doen'. Of heb je er wel een boodschap aan? Je BLIJFT er immers maar over doorzagen. Wat is er aan de hand, natassja? Wat drijft jou? Waarom ben je hier? Geef me het juiste antwoord, laat zien dat je níet zo dom bent als je nu lijkt. Geef me dat stukje vertrouwen in de mensheid terug. Maak die gedachtensprong. Doe het. Voor jezelf. Alsjeblie-hieft . |
|
Ja meester mag ik het zeggen ja ja ja ja ja ??? |
|
ik wil het ook weten!!! |
|
Nou, met 'juiste antwoord' bedoelde ik eigenlijk, een antwoord dat het waard is om te horen. Een antwoord dat een tevreden glimlach op mijn gezicht brengt. Een antwoord waarvan ik denk: JA, van jou wil ik dingen lezen. Ik weet het antwoord nl. niet.... |
|
quote: Nou moet je niet teveel eisen gaan stellen he |
|
quote: ik ben hier, das voldoende |
|
quote: Zagevent |
|
quote: Dat is niet voldoende. Het is veel te veel. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |