|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat heeft ie erbij gezet om dat ie anders last kreeg van lui zoals jou En hier doet die pagina het perfect. |
|
quote: Het is idd een machtsmiddel voor sommigen (voor de 'slimmeren' misschien), maar het blijft een 'hoopvolle verklaring of troost' voor de meesten, en dat is pas gevaarlijk imo. Ach, ik zal er nooit wat van snappen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hoe extreem dit ook moge klinken, niemand staat los van een stamboom of is uit het niets gecreëerd! Wij allen zijn het gevolg van keuze's die in het verleden door onze voorouders zijn gemaakt, in de context van hun omgeving van de door hen ontwikkelde cultuur. Onszelf los van deze structuur zien is onrealistisch en niet natuurlijk, wel modern en openminded. Als je denkt dat de gedachte is "mijn voorouders hebben x gepresteerd dus ik hoef niks te meer doen" dan heb je denk ik een verkeerd beeld hiervan of ken je alleen heel erg luie heidenen. The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
quote: Precies. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
wat hebben heidenen dan met dit topic te maken? |
|
ghouliette vond dat elk ieder die zich met zijn voorouders en hun symbolen bezighoudt een nationalist/racist is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
beter lezen You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ow ik dacht dat heidenen gewoon degene waren/zijn die niet in god geloven |
|
Over politiek correct gesproken. Gisteren kreeg ik een mailtje van zware metalen waarin vriendelijk doch met aandrang werd gevraagd de naam A. Hitler uit m'n signature weg te halen. Ik heb hem dan maar gewoon vervangen door Dolfsken Dingsken. Het citaat "lLaat men mooit de kracht van een ideaal onderschatten" komt uit Mein Kampf en heb ik gebruikt omdat ik het toch wel een grappige zin vind, zeker als je dan bekijkt hoever die gek het wel niet gebracht heeft. Ik wou niemand tegen de schenen schoppen. Ik hoop alleen maar dat de meeste de humor er van inzien. mvg wk10 |
|
quote: Adolf Hitler, humor en grappig in een alinea. Hoe dom kun je zijn? |
|
wat is er mis mee dan? |
|
quote:Wij proberen al die nazi troep in te dammen en jij vraagt wat er mee mis is ??/ |
|
jullie voelen je door elk klein dingentje aangevallen ik bedoel dat er best wel humor kan zijn om adolf hitler en als die jongen zo tegen nazies is moet hij ook geen burzum luisteren |
|
quote: Tja,... hoe achterlijk moet je ook niet zijn om je hierover zo op te winden. Als ik die naam hoor vallen is het trouwens meestal in de context van een grap. Zal ik m'n signature dan maar gewoon veranderen heethoofd? @ Natasja: daar heb je een punt. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 23-08-2003 14:22] mvg wk10 |
|
Dit forum is altijd nog een dienst die aangeboden wordt door ZwareMetalen (en dat betaal ik dus.) ... mag ik dan ook bepalen wat er op het forum gebeurt ... sommige mensen zien het als een recht om hun troep op mijn forum te plaatsen. Ik dacht het niet dus ... |
|
haha, touche You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
jij betaald hier geld voor? ik dacht trouwens dat een forum was om je mening te kunnen geven, welke dat dan ook is |
|
quote:Ja, hosting kost geld, weet je wel? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:Alleen de zon komt voor niks op ... (voor zolang ze daar nog geen belasting op heffen ) |
|
quote: Bepaalde organisaties houden het forum verantwoordelijk voor posts van forumgebruikers. Daarom wordt verheerlijking van nazisme of alles wat daarop lijkt uit voorzorg in geen enkele hoedanigheid toegelaten. |
|
quote:Wanneer begrijpt men nu eens dat vrijheid van meningsuiting ook zo haar grenzen heeft? Touché, pussycat! |
|
quote:nooit You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
I.v.m. on-topic blijven in het klachten topic, poot ik dit her maar even neer: quote: Je kan duidelijk geen onderscheid maken tussen de politieke ideologie en bepaalde aanhangers ervan. Maar maak je geen zorgen, je bent niet de enige. Ik ken overigens plenty aardige commies, maar dat terzijde. quote: Lang leve het standaard beeld dat men van krakers heeft geschapen op het NOS-journaal en andere respectabele media. Ga eens naar een krakersspreekuur of zoek gewoon eens wat info op over de motieven van bepaalde kraakbewegingen. Of nog beter, sla de wetgeving m.b.t. kraken er eens op na. Daar kan je een hoop van leren. Touché, pussycat! |
|
neuh ik weet vrij weinig van extreem links, maar iets waar extreem voor staat mag ik per definitie al niet. Het is nooit goed, extremiteiten gaan vaak ten koste van andere "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |