IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Politieke correctheid Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 22-08-2003 21:49 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 21:31 schreef ghoulliette het volgende:
religie is achterlijk, het is slechts een machtmiddel om het "achterlijke" volk onder de duim te houden.
Religie creeert ongelijkheid, onbegrip, angst en haat. Het is een achterhaald begrip waar erg veel mensen erg rijk en machtig van zijn geworden.

je sleept me de woorden uit de mond

[offtopic] laat je vriendje zijn mail even checken [/offtopic]

None of us are saints - Albert Fish

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-08-2003 0:38 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 21:46 schreef ghoulliette het volgende:
"Nederlands Heidendom is niet politiek georiënteerd. "

Dat heeft ie erbij gezet om dat ie anders last kreeg van lui zoals jou

En hier doet die pagina het perfect.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-08-2003 0:41 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 22 augustus 2003 21:31 schreef ghoulliette het volgende:
religie is achterlijk, het is slechts een machtmiddel om het "achterlijke" volk onder de duim te houden.
Religie creeert ongelijkheid, onbegrip, angst en haat. Het is een achterhaald begrip waar erg veel mensen erg rijk en machtig van zijn geworden.

Het is idd een machtsmiddel voor sommigen (voor de 'slimmeren' misschien), maar het blijft een 'hoopvolle verklaring of troost' voor de meesten, en dat is pas gevaarlijk imo. Ach, ik zal er nooit wat van snappen.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Gwath
Usericon van Gwath
Posted 23-08-2003 1:30 by Gwath Wijzig reactieProfiel van GwathQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 10:46 schreef ghoulliette het volgende:
Omdat vast houden aan het gedrag van "voorouderen" en het door hun zogenaamd behaalde vaak tengrondslag ligt aan nationalistisch gedrag, daarom.
Het verheerlijkt de bodem waar je vandaan komt (bloed en bodem snappie). Het zorgt er daarvoor ook dat de persoon zich meet aan daden waar hij of zij zelf niets voor heeft hoeven te doen, dus meeprofiteert en gebruik maakt van de daden/succesen van anderen en zich daardoor ook nog eens als superieur beschouwd, kortom het is belachelijk en om op te kotsen.

Hoe extreem dit ook moge klinken, niemand staat los van een stamboom of is uit het niets gecreëerd! Wij allen zijn het gevolg van keuze's die in het verleden door onze voorouders zijn gemaakt, in de context van hun omgeving van de door hen ontwikkelde cultuur. Onszelf los van deze structuur zien is onrealistisch en niet natuurlijk, wel modern en openminded.

Als je denkt dat de gedachte is "mijn voorouders hebben x gepresteerd dus ik hoef niks te meer doen" dan heb je denk ik een verkeerd beeld hiervan of ken je alleen heel erg luie heidenen.

The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 23-08-2003 9:37 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 1:30 schreef Gwath het volgende:
(..)

Als je denkt dat de gedachte is "mijn voorouders hebben x gepresteerd dus ik hoef niks te meer doen" dan heb je denk ik een verkeerd beeld hiervan of ken je alleen heel erg luie heidenen.

Precies.

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 11:18 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

wat hebben heidenen dan met dit topic te maken?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2003 11:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ghouliette vond dat elk ieder die zich met zijn voorouders en hun symbolen bezighoudt een nationalist/racist is.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 11:31 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

beter lezen

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 13:54 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ow ik dacht dat heidenen gewoon degene waren/zijn die niet in god geloven

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 14:02 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Over politiek correct gesproken.

Gisteren kreeg ik een mailtje van zware metalen waarin vriendelijk doch met aandrang werd gevraagd de naam A. Hitler uit m'n signature weg te halen. Ik heb hem dan maar gewoon vervangen door Dolfsken Dingsken. Het citaat "lLaat men mooit de kracht van een ideaal onderschatten" komt uit Mein Kampf en heb ik gebruikt omdat ik het toch wel een grappige zin vind, zeker als je dan bekijkt hoever die gek het wel niet gebracht heeft.

Ik wou niemand tegen de schenen schoppen. Ik hoop alleen maar dat de meeste de humor er van inzien.

mvg wk10

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 23-08-2003 14:07 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 14:02 schreef windkracht10 het volgende:
Over politiek correct gesproken.

Gisteren kreeg ik een mailtje van zware metalen waarin vriendelijk doch met aandrang werd gevraagd de naam A. Hitler uit m'n signature weg te halen. Ik heb hem dan maar gewoon vervangen door Dolfsken Dingsken. Het citaat "lLaat men mooit de kracht van een ideaal onderschatten" komt uit Mein Kampf en heb ik gebruikt omdat ik het toch wel een grappige zin vind, zeker als je dan bekijkt hoever die gek het wel niet gebracht heeft.

Ik wou niemand tegen de schenen schoppen. Ik hoop alleen maar dat de meeste de humor er van inzien.

Adolf Hitler, humor en grappig in een alinea. Hoe dom kun je zijn?

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 14:10 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

wat is er mis mee dan?

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-08-2003 14:14 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 23 augustus 2003 14:10 schreef natassja het volgende:
wat is er mis mee dan?
Wij proberen al die nazi troep in te dammen en jij vraagt wat er mee mis is ??/

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 14:16 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

jullie voelen je door elk klein dingentje aangevallen
ik bedoel dat er best wel humor kan zijn om adolf hitler
en als die jongen zo tegen nazies is moet hij ook geen burzum luisteren

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-08-2003 14:20 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 14:07 schreef filosofem het volgende:
Adolf Hitler, humor en grappig in een alinea. Hoe dom kun je zijn?

Tja,... hoe achterlijk moet je ook niet zijn om je hierover zo op te winden.
Als ik die naam hoor vallen is het trouwens meestal in de context van een grap.
Zal ik m'n signature dan maar gewoon veranderen heethoofd?

@ Natasja: daar heb je een punt.

[Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 23-08-2003 14:22]

mvg wk10

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-08-2003 14:20 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Dit forum is altijd nog een dienst die aangeboden wordt door ZwareMetalen (en dat betaal ik dus.) ... mag ik dan ook bepalen wat er op het forum gebeurt ... sommige mensen zien het als een recht om hun troep op mijn forum te plaatsen. Ik dacht het niet dus ...

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 14:21 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

haha, touche

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 14:22 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

jij betaald hier geld voor?
ik dacht trouwens dat een forum was om je mening te kunnen geven, welke dat dan ook is

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 14:23 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 augustus 2003 14:22 schreef natassja het volgende:
ik dacht trouwens dat een forum was om je mening te kunnen geven, welke dat dan ook is
Ja, hosting kost geld, weet je wel?

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-08-2003 14:23 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Alleen de zon komt voor niks op ... (voor zolang ze daar nog geen belasting op heffen )

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-08-2003 14:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:

Bepaalde organisaties houden het forum verantwoordelijk voor posts van forumgebruikers. Daarom wordt verheerlijking van nazisme of alles wat daarop lijkt uit voorzorg in geen enkele hoedanigheid toegelaten.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-08-2003 14:30 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Wanneer begrijpt men nu eens dat vrijheid van meningsuiting ook zo haar grenzen heeft?

Touché, pussycat!

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 23-08-2003 14:33 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 23 augustus 2003 14:30 schreef Sporty Voleg het volgende:
Wanneer begrijpt men nu eens dat vrijheid van meningsuiting ook zo haar grenzen heeft?
nooit

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-08-2003 14:39 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

I.v.m. on-topic blijven in het klachten topic, poot ik dit her maar even neer:

quote:
Op 23 augustus 2003 14:27 schreef 0Tolerence het volgende:
ja, ga maar lezen. Commie's zijn niet echt vriendelijk..

Je kan duidelijk geen onderscheid maken tussen de politieke ideologie en bepaalde aanhangers ervan. Maar maak je geen zorgen, je bent niet de enige. Ik ken overigens plenty aardige commies, maar dat terzijde.

quote:
Op 23 augustus 2003 14:28 schreef impaled succubus het volgende:
kraakers zijn ook bekrompen anarchistiese agressieve lui.

Lang leve het standaard beeld dat men van krakers heeft geschapen op het NOS-journaal en andere respectabele media. Ga eens naar een krakersspreekuur of zoek gewoon eens wat info op over de motieven van bepaalde kraakbewegingen. Of nog beter, sla de wetgeving m.b.t. kraken er eens op na. Daar kan je een hoop van leren.

Touché, pussycat!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-08-2003 14:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

neuh ik weet vrij weinig van extreem links, maar iets waar extreem voor staat mag ik per definitie al niet. Het is nooit goed, extremiteiten gaan vaak ten koste van andere

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com