IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Politieke correctheid Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-08-2003 15:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 15:54 schreef attila_de_hun het volgende:
effe off-topic. Serieus?????? En hoe kan bijv. een forum als de Muur dan blijven bestaan? Waar hier de uiterste grens wordt getrokken, daar beginnen ze pas.

Omdat de muur wordt gehost door Ezboard zal dat wel onder amerikaanse wetgeving vallen. Maar ZM wordt gewoon in NL gehost en is dus ook onderhevig aan nederlandse wetgeving.

En al was dat niet zo dan nog is rascisme gewoon ongewenst.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 23-08-2003 15:56 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 15:52 schreef natassja het volgende:
MDI? vreemd mischien zijn jullie er teveel mee bezig
andere fora hebben daar naar mijn idee geen last van
Er gebeurt van alles waar wij geen weet van hebben. Noem het maar paranoia, maar "we" worden wel degelijk in de gaten gehouden. En dat vind overigens erg incorrect (toch nog een beetje on-topic.

Touché, pussycat!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2003 15:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

ik ken die Muur niet. Wel ken ik iemand die voor zijn universitair onderzoek naar extreem-rechts zich o.a. veel begaf op stormrfront en volkermord (wat overignes buitenlandse sites zijn!!!). Op de een of ander manier zijn ze via zijn email adres achtergekomen dat hij Nederlander is en hij kreeg een dreigbrief van ze......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 15:59 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 15:56 schreef Sporty Voleg het volgende:
Er gebeurt van alles waar wij geen weet van hebben. Noem het maar paranoia, maar "we" worden wel degelijk in de gaten gehouden. En dat vind overigens erg incorrect (toch nog een beetje on-topic.

zijn er waarschuwingen geweest? ik denk dat "zware metalen" het gewoon een beetje te hoog in zijn bolletje heeft

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2003 16:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik denk dat het beter is om de waarschuwingen te voorkomen....

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 16:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

De muur is nu een PhhB forum.
Er zijn zoveel forums, ik denk dat de muur alleen bekend is onder metalheads. Moeilijk te vinden..

Maar vallen uitspraken van personen niet onder hun eigen verantwoording of

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-08-2003 16:02 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 15:59 schreef natassja het volgende:
zijn er waarschuwingen geweest? ik denk dat "zware metalen" het gewoon een beetje te hoog in zijn bolletje heeft

Laat ik het heel simpel stellen dan, als je hier komt heb je, je maar aan de regels die hier gelden te houden. ZwareMetalen is van Paul, dus die maakt de regels, al dan niet met samenwerking van het mod-team. En als die regels je niet bevallen moet je gewoon niet komen, of in ieder geval niet zeuren op het moment dat wij je daaraan houden.

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 16:03 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

dat lijkt mij toch ook
en als er nooit waarschuwingen of wat dan ook zijn geweest waar komen al die regels dan vandaan?

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 16:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 16:05 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:02 schreef Dargull het volgende:
Laat ik het heel simpel stellen dan, als je hier komt heb je, je maar aan de regels die hier gelden te houden. ZwareMetalen is van Paul, dus die maakt de regels, al dan niet met samenwerking van het mod-team. En als die regels je niet bevallen moet je gewoon niet komen, of in ieder geval niet zeuren op het moment dat wij je daaraan houden.

oke dit verklaard een hoop
Paul bepaald dus wat er hier gebeurt
dat andere is dus gewoon een smoesje
erg politiek incorrect dus

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-08-2003 16:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:03 schreef natassja het volgende:
dat lijkt mij toch ook
en als er nooit waarschuwingen of wat dan ook zijn geweest waar komen al die regels dan vandaan?

Die hebben wij bedacht speciaal om jullie te pesten

Die zijn over de tijd dat het forum bestaat langzaam maar zeker geovolueerd en gemaakt om een beetje orde te houden hier.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2003 16:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:00 schreef wladimir het volgende:
Maar vallen uitspraken van personen niet onder hun eigen verantwoording of

Dat is Nederland jammer genoeg niet het geval. Het forum en de poster kunnen beide 'aangepakt' worden.

In andere landen gaat het nog verder. In Frankrijk heeft de rechter afgedwongen dat eBay geen Nazi memorabilia toegankelijk mag maken voor Franse burgers.

Over betutteling gesproken...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2003 16:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:05 schreef natassja het volgende:

Paul bepaald wat hier gebeurd omdat het zijn site is. Simpel toch?

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-08-2003 16:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:

Hehe! Eindelijk.

Maar nee geen smoesje gewoon 'n onderbouwing/motivatie waar je het wel of niet mee eens kunt zijn, maar die wij gewoon beleid noemen.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 23-08-2003 16:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Niet een smoesje, maar "dat andere" is de reden dat er regels zijn. Als mensen die motivatie niet willen horen, kan Paul niet veel anders dan te zeggen dat hij bepaalt hoe het gaat. Misschien dat die taal wel verstaan wordt.

Touché, pussycat!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-08-2003 16:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:05 schreef Chelman het volgende:
Dat is Nederland jammer genoeg niet het geval. Het forum en de poster kunnen beide 'aangepakt' worden.

In andere landen gaat het nog verder. In Frankrijk heeft de rechter afgedwongen dat eBay geen Nazi memorabilia toegankelijk mag maken voor Franse burgers.

Over betutteling gesproken...
Heb je trouwens een voorbeeld van een forum, die is aangepakt?
Word het forum alleen offline gehaald of nog meer?

off-topic: Check je mail

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-08-2003 16:10 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
beetje langzaam van begrip ben je wel heh

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 16:11 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:06 schreef Chelman het volgende:
Paul bepaald wat hier gebeurd omdat het zijn site is. Simpel toch?

tja want wat metal nederland denk is natuurlijk niet aan de orde

zoals ik al zei erg politiek incorect

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 23-08-2003 16:14 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:11 schreef natassja het volgende:

Als iemand bij jou op bezoek komt, bepaal jij toch ook wat ie wel of niet in jouw huis mag flikken? Wat is daar zo politiek incorrect aan?

Touché, pussycat!

Fire
Usericon van Fire
Posted 23-08-2003 16:14 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Wat had je dan liever gehad. Een politiek correct forum, waarbij elke dombo lekker anoniem een walgelijke mening kan komen verkondigen?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-08-2003 16:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:11 schreef natassja het volgende:

Ik zou het zeer interessant vinden als jij zelf een forumstart bij een nederlandse host waar alles gepost mag worden. Ik ben benieuwd hoe dat dan verder verloopt.

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 16:16 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:14 schreef Fire het volgende:
Wat had je dan liever gehad. Een politiek correct forum, waarbij elke dombo lekker anoniem een walgelijke mening kan komen verkondigen?

ja lijkt me geweldig

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-08-2003 16:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 16:09 schreef wladimir het volgende:
Heb je trouwens een voorbeeld van een forum, die is aangepakt?
Word het forum alleen offline gehaald of nog meer?

off-topic: Check je mail

Voorbeelden van fora heb ik niet zo direct. Je kan op de site van MDI kijken. Ze houden daar volgens mij een soort archief van hun acties bij.

[ot]zou je die mail nog 1 keer kunnen sturen naar het adres in mijn profiel? Dat andere adres gebruik ik alleen om to POPpen als ik op mijn werk ben en die site ligt plat...[/ot]

Fire
Usericon van Fire
Posted 23-08-2003 16:18 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 23 augustus 2003 16:16 schreef natassja het volgende:
ja lijkt me geweldig

http://sourceforge.net/projects/phpbb/
http://www.lycos.nl/

succes!

natassja
Usericon van natassja
Posted 23-08-2003 16:20 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

denk je echt dat ik moeite ga doen?
zeg alleen dat het me geweldig lijkt

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com