|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan me voorstellen dat ze je de kroeg uit knikkeren, omdat je iemand de vernieling intrapt in de kroeg. Of dat nou terecht is of niet. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze je speciaal om de reden "omdat ie onze cultuur niet kent" d'r uitknikkeren. Bovendien is d'r niks, cultureel gezien, anders aan dan ergens anders. Als je iemand opzettelijk beledigt kan je een (soms geweldadige) tegenactie verwachten, dat is volgens mij overal hetzelfde. Dus of jij hebt het verkeerd begrepen, of degene die jou de kroeg uit gekankerd heeft. |
|
uhm... lijkt mij standaard uitsmijter werk. Als iemand in de kroeg aan het vechten is, dan worden die eruit getrapt. Heeft geen ene reet met PC te maken, maar met regeltjes die de uitmsijters hebben. Over het algemeen worden de meest aggresieve gasten er als eerst uitgetrapt.. jij misschien in dit geval? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik was inderdaad erg over de zeik.Hadden ze in die kroeg(waar ik al een kleine 15 jaar kom)nog nooit van mij meegemaakt.En daar heb je wel gelijk in,ik was op dat moment de meest agressieve persoon,die andere lag al voordat ie wat terug kon doen.Maar er is geen uitsmijter aan te pas gekomen,die hebben ze in die kroeg niet,gebeurt zelden tot nooit iets. spelfout weggehaald... |
|
quote: Je verhaal klopt wel,maar buiten kreeg ik toch echt iets in die strekking te horen.En daar zakte m'n broek toch echt effe van af. spelfout weggehaald... |
|
Hehe, begrijp me goed, ik zeg niet of het goed of fout is, maar di is de "normale" gang van zaken in dit soort situaties. En geloof me, ik heb dit meer dan 1 of 2 keer meegemaakt Trouwens, oppassen met die Joego's, zijn vaak niet de liefste jongetjes. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Tsja, wat lost het op? Ik snap best dat je dan boos wordt en iemand misschien een klap verkoopt. Maar om iemand helemaal in elkaar te slaan vind ik iets anders. Bovendien weet je niet wat voor letsel iemand daaraan overhoudt. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Ik heb zelf vaak genoeg klappen gehad,en niks aan over gehouden,en ik vecht wel dusdanig op een eerlijke manier,dat ik niet iemand ernstige schade toebreng.En je hebt wel gelijk dat het niks oplost,maar het lucht soms wel enorm op.En helaas ligt m'n tolerantiegrens vrij laag(lees agressietopic..) spelfout weggehaald... |
|
Uhm.... als iemand je zover krijgt om hem een klap te verkopen, dan is zijn "eventuele letsel" wel het laatste waaraan je denkt. En als je er wel over denkt, dan is het meestal in de tran t van, "hoe kan ik hem zoveel mogelijk toetakelen?". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Nee,ben ik 200% met je eens.De meesten zijn smeerlappen,maar in dat geval met wat bier achter m'n kiezen hield ik daar weinig rekening mee,maar inderdaad,met een beetje pech heb je een mes tussen je ribben. spelfout weggehaald... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou ja, dat begrijp ik gewoon niet. Laatst heeft een jongen een klap op zijn gezicht gekregen en de volgende dag was hij dood. Dat was natuurlijk niet de bedoeling, maar je zult het maar op je geweten hebben. Lijkt me niet echt lekker. Vind dat je daar best bij stil mag staan. En ik snap ook wel dat sommigen mensen zo driftig zijn dat ze op dat moment niet meer nadenken, maar denk er dan in ieder geval achteraf over na en over hoe je het de volgende keer misschien anders kunt oplossen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Hallo, vandaag alleen zijn er over de 100 mesnen die een klap op hun gezicht hebben gekregen. Dit gebeurd dagelijks, als er iemand dood aan gaat is het zo ongebruikelijk dat je het in de krant leest, is het een typisch geval van zinloos geweld, dan wordt het verhaal nog extra opgeblazen. Mensen neuken ook iedere dag, daar kan je ook dodelijke ziektes aan overhouden, betekent dit dat ik het dan beter niet kan doen....? Ik dacht het niet. Nog een voorbeeld, iemand randt je vriend aan. Denk je dan, "ik wil hem slaan, maar misschien gaat ie wel dood, laat ik het maar niet doen". Of denk je, "godverdomme, ik breek zijn neus, en dan sla ik er nog 3x op".? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 19-08-2003 18:17] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Das waar.Zoiets zou ik liever niet op m'n geweten hebben,maar zoals azagtoth al zegt;als iemand je het bloed onder de nagels weghaalt,en je verkoopt em een paar klappen,dan denk je daar niet over na.En ik mag na dit stukkie misschien een enorme agressieve eikel lijken,dit was m'n eerste knokpartij in een jaartje of 2.En voor alle duidelijkheid;ik heb in m'n "wilde"jaren veel geknokt,maar ben nooit zelf begonnen.Maar als erom gezocht word ga ik het beslist niet uit de weg,of ik moet inzien dat het wel erg link word,dan zal ik het misschien proberen te ontlopen.Ik heb tenslotte wel een zoon die z'n vader nog wel een poosje wil houden!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Niet onveilig nee. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Nou klink je al een stuk minder als een agressieve eikel "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Die van mij ook. Tenzij het geval is dat die gast een leuk woordje Nederlands (neuken in de keuken, godverdomme enz.) heeft geleerd en geen idee heeft wat het betekend, kan die gast toch echt wel verwachten dat als je iemand opzettelijk beledigd je toch ook een reaktie kan verwachten |
|
quote: Ik hoorde later dat de betreffende gast al enkele jaren in ons land verblijft,errug bekend bij de politie is,dus hij wist verdomd goed wat slet en hoer betekende... spelfout weggehaald... |
|
quote: Thnx spelfout weggehaald... |
|
quote: had hem neergestoken, was het probleem tenminste weer een beetje opgelost Je moeder. |
|
quote: stond vorig jaar op teletekst dat 60% zich in de ZWARE criminaliteit begeeft... Je moeder. |
|
quote: Ja,en dan had ik nou fijn in de bak gezeten.Goed idee hoor.... spelfout weggehaald... |
|
quote: En de overige 40% zullen vast ook geen lieverdjes zijn... spelfout weggehaald... |
|
quote: he jij weet ook niks van onze cultuur af: binnen een paar jaartjes ben je vrij Je moeder. |
|
quote: En wat op teletekst staat is waar, natuurlijk! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |