IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Politieke correctheid Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-03-2002 15:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Het ergste vind ik dat ze zo nodig moeten zeuren over Nederland, want alles is zo slecht in Nederland. Ga dan lekker terug, maar dat kan weer niet. Ik weet ook wel dat het voor hun niet altijd roze geur en manen schijn is (families voor de ogen uitgemoord ect) Ze krijgen dus mooi wel 16 euro per week te besteeden (kost en inwoning hoeft er niet vanaf) terwijl ik daar krom voor moet liggen, en als ze een nieuwe pc willen, dan kunnen ze naar de gemeente gaan. Ik zie mijzelf al bij de gemeente aan komen.
Het feit dat de mensen zich niet willen aanpassen die hier al vanaf hun geboorte wonen vind ik veel te ver gaan, want hoe vaak is het niet in het nieuws geweest over de marrokaanse jongens die het hier zo slecht doen. En Nederland is ook bereid om hier wat aan te doen, met leertrajecten enz, maar ze zijn te koppig om wat te doen, en wat hoor ik op mijn stage (meestal van marokaanse jongens )echt letterlijk he 'jah daaagh ik ga niet werken, ik wil dus geen vieze handen'. Hoe moet ik daar nog begrip voor opbrengen.

Ik wil niet zeggen dat iedereen zo is of dat ik tegen de kleur ben of wat dan ook, het komt voor een groot deel van de regering dat de Nederlanders steeds meer rechts gaan denken. Thanxs Nederland!

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-03-2002 15:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En precies met die laatste alinea ben ik het heel erg eens. Goed verwoord, vrouwe cavia.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-03-2002 15:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heh wat is het toch heerlijk om je frustratie ergens neer te kwakken zonder dat je meteen veroordeeld word tot rascist, en zelf begrepen word.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-03-2002 15:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Het probleem is juist dat wanneer je ergens iets van zegt de regering het veel te makkelijk maakt voor degene die iets uitlokt, en niet alleen qua discriminerende uitlatingen. Heb je een inbreker in huis, dan mag je hem meehelpen de juwelen te zoeken, om te voorkomen dat hij het huis aan barrels mept. Want je mag hem niet neermeppen en wachten tot de politie komt want anders heeft hij niet ingebroken, nee, je hebt hem mishandeld. Je mag geen foto van hem maken want dan help je de politie niet met het opsporen van een verdachte, nee je maakt inbreuk op zijn privacy. Dus óf je helpt hem mee om verdere schade te voorkomen, óf je vraagt hem vriendelijk om te wachten tot hij wordt ingerekend en hoopt maar dat hij een beetje schappelijk is. Zelf mag de politie overal camera's ophangen; langs snelwegen, in uitgaanscentra etc, en behandeld ons burgers als een stelletje kinderen dat een oppas nodig heeft. Maar zodra je voor jezelf dingen gaat doen... Zie je een allochtoon een auto openbreken mag je geen Vuile Turk of whatever roepen, want dan breekt hij geen auto open maar discrimineer je. Waar gaan we heen? Regering, bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-03-2002 15:16]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2002 15:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

PD =

Wat ik me nog herinner van de middelbare school was de zgn. 'vlaggetjesrel'.. Den Ollanders mochten namelijk geen Nederlandsch vlaggetje op de bomber naaien, maar de Molukkers bijvoorbeeld mochten wel Molukse vlaggetjes op de jas..

Nu staat in de grondwet dat iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, dat op geen enkele grond onderscheid gemaakt mag worden.. Hier zou aan toegevoegd moeten worden 'Behalve wanneer je een blanke, heterosexuele, werkende Nederlander bent' Het is toch te debiel voor woorden

Echt gezien bij het arbeidsbureau: aparte bakken voor allochtonen! Dat stond op het bordje dat er boven hing! Dat kan hier dus gewoon! En nu gaan we het omgekeerde proberen: vacatures, uitsluitend voor blanke, heterosexuele Nederlanders. Moet je eens zien hoe snel de politie op de stoep staat i.v.m. discriminatie

Zelfs de politie maakt zich schuldig aan PD; kijk maar eens naar hun vacatures.

onze voorkeur gaat uit naar een allochtone, homosexuele vrouw met dyslexie en een kunstgebit. Voldoet u niet aan deze voorwaarden is reageren zinloos.

Nu dacht ik altijd dat je voor een baan de meest geschikte kandidaat uitzoekt, i.p.v. iemand te beoordelen op sexe/ 'ras'/ geaardheid e.d. Maar probeer van dergelijke zaken als blanke, heterosexuele Nederlander maar eens aangifte te doen, je word gewoon uitgelachen!

Uhhhhhh ik ben gelijk weer heel erg Wie worden er nou gediscrimineerd hier? De 'native' bewoners! We zouden minimaal gelijk behandeld moeten worden. Punt.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-03-2002 15:25]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-03-2002 15:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, gelijk behandeld worden zoals iedereen die hier nieuw binnenkomt... Gaan jullie mee een nieuwe combimagnetron halen bij de gemeente?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2002 15:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dan mogen we ook
-gratis met het OV
-gratis boodschappen doen

En krijgen we
-zakgeld van de gemeente!
-een kok die klaarmaakt wat wij willen
-gratis audio/video apparatuur

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-03-2002 15:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vond het al zo belachelijk dat ze de grenzen tussen Nederland en de Antillen hebben opengegooit, Ik zou als Nederlander niet daar heen willen omdat de economie en politiek ect. van Nederland 10x beter is als daar, wat krijg je dan dat iedereen hier zit.
Ik heb trouwens een hekel aan mensen die zich uitlaten over politieke kwesties en dan niet gaan stemmen want je kan door te stemmen al stukken meer bereiken dan alleen je gal te spuwen. *fuck dat*

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 04-03-2002 15:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

als je er te lang overnadenkt wordt je gek.

Die mensen komen uit een ander land.
Ze vragen asiel aan ( of niet) maar ze krijgen het toch.
Of ze gaan niet eten in de kerk, en dan krijgen ze het toch.

Dan krijgen ze ook nog een huis toegewezen.
Daarna gaan ze klagen, want het is geen leuk huis, er zijn te weinig mede-moslims in de buurt. ( ik overdrijf ff, okay?)

En dat moeten 'wij' allemaal betalen.

Nog zoiets:
Laatst vermoorde een illegale gast een nederlands meisje, en hij mocht godverdomme in nederland blijven!
Daar kan ik met mn kop niet bij.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-03-2002 15:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Er is zelfs in Almere spake geweest van een buurt van een bepaalde nationaliteid, ik weet niet meer welke. Ik ben blij dat ze het niet door hebben lante gaan omdat je steeds meer die groepen krijgt, en in mijn ogen creeer je een soort 2e bronx.

trouwens ze hebben in een PI ergens in nederland een project van start laten gaan dat ze de illegalen die hier in de gevangenis zitten een opleiding aan bieden, zoals metselen ect. IK vind het een goed initiatief, maar als je er over gaat nadenken is het ronduit belachelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-03-2002 15:37]

Oebe
Usericon van Oebe
Posted 05-03-2002 20:04 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Als men politieke correct spreken in een democratie kan definieren als spreken op een wijze die het standpunt verwoord van de contemporaire consensus, dan kwalificeren de deelnemers hier allemaal als uitermate politiek correct.

Heden ten dage is er moed voor nodig om politiek correct te zijn; tegen de stroom in roeien van al die brave burgers die 'plotseling' in zichzelf de moed hebben gevonden om te zeggen waar het op staat.

Punisher
Punisher of all assholes on the internet
Usericon van Punisher
Posted 06-03-2002 9:28 by Punisher Wijzig reactieProfiel van PunisherQuote dit berichthttp://www.startrek.nl/phpBB

ik heb een hekel aan politieke correctheid, veel dingen die politiek oncorrect zijn heb ik nog nooit als racistisch, discrimineernd of beledigend gevonden, zo mag je in engeland geen blackboard(schoolbord) meer zeggen, het is nu chalkbord, slaat nergens op, ander voorbeeld: je mag wel teringzooi zeggen maar geen kankerzooi, waarom niet? tering is ook een ernstige ziekte die veel doden heeft geeist... het slaat meestal gewoon nergens op...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-08-2003 19:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De PC-joden hebben weer wat(ik zet het maar in dit topic neer, van FOK):

Joden: nieuwe film Mel Gibson antisemitisch

De nieuwe film van Mel Gibson is nog niet uit, maar ligt nu al onder vuur van een joodse belangenvereniging. De film 'The Passion', die de laatste uren uit het leven van Jezus Christus laat zien, wakkert volgens de Anti-Defamation League antisemitische sentimenten aan door in te spelen op het idee dat de joden verantwoordelijk waren voor de kruisdood van Jezus.

"Wij maken ons grote zorgen dat de film als die in de huidige versie wordt uitgebracht de haat, de onverdraagzaamheid en het antisemitisme zal voeden," aldus de directeur van de vereniging die een privévertoning mocht bezoeken. De film zou de voorsprong die er de afgelopen jaren op het gebied van verdraagzaamheid tussen christenen en joden is geboekt, teniet doen.

Mel Gibson, die ooit schitterde in onder andere Lethal Weapon en de film Braveheart regisseerde, heeft een groot deel van de kosten voor de productie zelf betaald. De ster legde 30 miljoen dollar op tafel en regisseerde en produceerde de film. Ook schreef hij mee aan het script van 'The Passion', waarin alleen Aramees, Latijn en Hebreeuws wordt gesproken. De film moet volgend jaar uitkomen.

Jaja, van zo een film ga je WEL een hekel krijgen aan Joden en NIET van de constante onderdrukking van de Palestijnen met alle wandaden die er aan gekoppeld zijn (om het maar effe heel zwart-wit neer te zetten; natuurlijk heeft het weinig nut alle joden te generaliseren).

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-08-2003 19:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

juist dat geziek maakt ze niet geliefd

Je moeder.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-08-2003 19:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 februari 2002 13:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat heb ik daar toch een hekel aan.Een voorbeeld: ik heb zo een tante die vind dat zwarte pietenbij sinterklaas afgeschaft moeten worden omdat dat "discriminerend" is (terwijl die zwarte pieten eigenlijk blanken voorstellen die door de schoorsteen zijn gekropen).
Mening en voorbeelden graag.

Dus als ik het goed begrijp mogfen alleen blanken zwarte Pieten spelen???

Discriminatie!!!!

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 12-08-2003 19:48 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 19:33 schreef attila_de_hun het volgende:

Jaja, van zo een film ga je WEL een hekel krijgen aan Joden en NIET van de constante onderdrukking van de Palestijnen met alle wandaden die er aan gekoppeld zijn (om het maar effe heel zwart-wit neer te zetten; natuurlijk heeft het weinig nut alle joden te generaliseren).

Valt er nog meer te zeggen? Ze willen gewoon weer even zeuren.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 12-08-2003 20:30 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2002 15:22 schreef Snaack het volgende:

(..)

Nu staat in de grondwet dat iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, dat op geen enkele grond onderscheid gemaakt mag worden.. Hier zou aan toegevoegd moeten worden 'Behalve wanneer je een blanke, heterosexuele, werkende Nederlander bent' Het is toch te debiel voor woorden

Echt gezien bij het arbeidsbureau: aparte bakken voor allochtonen! Dat stond op het bordje dat er boven hing! Dat kan hier dus gewoon! En nu gaan we het omgekeerde proberen: vacatures, uitsluitend voor blanke, heterosexuele Nederlanders. Moet je eens zien hoe snel de politie op de stoep staat i.v.m. discriminatie

onze voorkeur gaat uit naar een allochtone, homosexuele vrouw met dyslexie en een kunstgebit. Voldoet u niet aan deze voorwaarden is reageren zinloos.

Nu dacht ik altijd dat je voor een baan de meest geschikte kandidaat uitzoekt, i.p.v. iemand te beoordelen op sexe/ 'ras'/ geaardheid e.d. Maar probeer van dergelijke zaken als blanke, heterosexuele Nederlander maar eens aangifte te doen, je word gewoon uitgelachen!

Dit soort dingen zijn echt fucked up. Een vriend van mij solliciteerde bij de brandweer, had alle testen met vlag en wimpel gehaald, kreeg echter de baan niet omdat hij een blanke, heterosexuele man is...da's echt te gek voor woorden.

Overal in het straatbeeld schieten moskeeen als stinkzwammen uit de grond. Als blanke vrouw kan je in sommige wijken niet eens normaal meer over straat, zelfs overdag niet. Ik herken Nederland gewoon niet meer terug. Ik denk ook dat het nu te laat is dat die mensen (...) zich zouden moeten aanpassen; van mij mogen ze collectief Zyklon B snuiven.

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-08-2003 21:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Even ter aanvulling over de prikkelbaarheid van de joden; volgens mij had toenmalig VS-president Truman ('45-'53) het heel goed gezien:
quote:

On July 21 Truman used the diary to vent his anger at the former treasury secretary, Henry Morgenthau, who had sought his intervention on behalf of a ship of Jewish refugees who had been denied entry by Britain to what was then Palestine.

"He'd no business, whatever to call me," Truman wrote. "The Jews have no sense of proportion nor do they have any judgment on world affairs."

In the same entry Truman goes on to say: "The Jews, I find are very, very selfish. They care not how many Estonians, Latvians, Finns, Poles, Yugoslavs or Greeks get murdered or mistreated as D[isplaced] P[ersons] as long as the Jews get special treatment. Yet when they have power, physical, financial or political neither Hitler nor Stalin has anything on them for cruelty or mistreatment to the underdog. Put an underdog on top and it makes no difference whether his name is Russian, Jewish, Negro, Management, Labor, Mormon, Baptist he goes haywire. I've found very, very few who remember their past condition when prosperity comes."

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 12-08-2003 21:51 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Volgens mij was op dat moment de VS ook nog niet zo pro-Israël. Bush zal je niet zo snel zo'n opmerking horen maken. Niet om dat hij met zijn slimheid zoiets niet kan bedenken, maar omdat er verkiezingen aankomen en hij de Joodse achterban nodig heeft.

Trouwens, er zijn ook zat Joden die zich niet telkens opwinden als er kritiek op Israël is.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-08-2003 21:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Klopt ja; 1 voorbeeld: Anti-Zionistische joden.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 12-08-2003 22:03 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 21:57 schreef MBMarduk het volgende:
Klopt ja; 1 voorbeeld: Anti-Zionistische joden.

Ja alleen zijn dit zwaar religieuze Joden die wachten tot de Messias (?) land voor hun aanwijst om te gaan wonen. Dit zijn ook foute lui.
Ik doelde meer op de "gewone" Jood die ergens in Europa leeft net als iedere andere Europese burger.
Krijg soms het idee dat hier alle Joden ook op één hoop worden gegooid.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-08-2003 9:03 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 12 augustus 2003 22:03 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Krijg soms het idee dat hier alle Joden ook op één hoop worden gegooid.

En bij deze weer het standaard hippie-verhaaltje als het gaat om alles wat niet Nederlands is....

"Nee, natuurlijk! Bij de *vul hier willekeurige c.q. favoriete bevolkingsgroep/ras/religie etc. in* zitten er ook goeie tussen....."

Wordt onderhand ook kotsmisselijk dat men onderhand verwacht dat je zoiets er altijd bij zegt.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 13-08-2003 9:10 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:03 schreef Vampire Ricardo het volgende:
En bij deze weer het standaard hippie-verhaaltje als het gaat om alles wat niet Nederlands is....

"Nee, natuurlijk! Bij de *vul hier willekeurige c.q. favoriete bevolkingsgroep/ras/religie etc. in* zitten er ook goeie tussen....."

Wordt onderhand ook kotsmisselijk dat men onderhand verwacht dat je zoiets er altijd bij zegt.

Hehehe! Gotcha!
Op zoiets reageer je toch gewoon niet...

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-08-2003 9:12 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

hehe Gotcha!
Volgens mij heb je toch net de reply knop ingedrukt.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Posted 13-08-2003 9:14 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:12 schreef Vampire Ricardo het volgende:
hehe Gotcha!
Volgens mij heb je toch net de reply knop ingedrukt.

ooops! Gotme!

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com