|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
En precies met die laatste alinea ben ik het heel erg eens. Goed verwoord, vrouwe cavia. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
heh wat is het toch heerlijk om je frustratie ergens neer te kwakken zonder dat je meteen veroordeeld word tot rascist, en zelf begrepen word. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het probleem is juist dat wanneer je ergens iets van zegt de regering het veel te makkelijk maakt voor degene die iets uitlokt, en niet alleen qua discriminerende uitlatingen. Heb je een inbreker in huis, dan mag je hem meehelpen de juwelen te zoeken, om te voorkomen dat hij het huis aan barrels mept. Want je mag hem niet neermeppen en wachten tot de politie komt want anders heeft hij niet ingebroken, nee, je hebt hem mishandeld. Je mag geen foto van hem maken want dan help je de politie niet met het opsporen van een verdachte, nee je maakt inbreuk op zijn privacy. Dus óf je helpt hem mee om verdere schade te voorkomen, óf je vraagt hem vriendelijk om te wachten tot hij wordt ingerekend en hoopt maar dat hij een beetje schappelijk is. Zelf mag de politie overal camera's ophangen; langs snelwegen, in uitgaanscentra etc, en behandeld ons burgers als een stelletje kinderen dat een oppas nodig heeft. Maar zodra je voor jezelf dingen gaat doen... Zie je een allochtoon een auto openbreken mag je geen Vuile Turk of whatever roepen, want dan breekt hij geen auto open maar discrimineer je. Waar gaan we heen? Regering, bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-03-2002 15:16] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
PD = Wat ik me nog herinner van de middelbare school was de zgn. 'vlaggetjesrel'.. Den Ollanders mochten namelijk geen Nederlandsch vlaggetje op de bomber naaien, maar de Molukkers bijvoorbeeld mochten wel Molukse vlaggetjes op de jas.. Nu staat in de grondwet dat iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, dat op geen enkele grond onderscheid gemaakt mag worden.. Hier zou aan toegevoegd moeten worden 'Behalve wanneer je een blanke, heterosexuele, werkende Nederlander bent' Het is toch te debiel voor woorden Echt gezien bij het arbeidsbureau: aparte bakken voor allochtonen! Dat stond op het bordje dat er boven hing! Dat kan hier dus gewoon! En nu gaan we het omgekeerde proberen: vacatures, uitsluitend voor blanke, heterosexuele Nederlanders. Moet je eens zien hoe snel de politie op de stoep staat i.v.m. discriminatie Zelfs de politie maakt zich schuldig aan PD; kijk maar eens naar hun vacatures. onze voorkeur gaat uit naar een allochtone, homosexuele vrouw met dyslexie en een kunstgebit. Voldoet u niet aan deze voorwaarden is reageren zinloos. Nu dacht ik altijd dat je voor een baan de meest geschikte kandidaat uitzoekt, i.p.v. iemand te beoordelen op sexe/ 'ras'/ geaardheid e.d. Maar probeer van dergelijke zaken als blanke, heterosexuele Nederlander maar eens aangifte te doen, je word gewoon uitgelachen! Uhhhhhh ik ben gelijk weer heel erg Wie worden er nou gediscrimineerd hier? De 'native' bewoners! We zouden minimaal gelijk behandeld moeten worden. Punt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-03-2002 15:25] |
|
Ja, gelijk behandeld worden zoals iedereen die hier nieuw binnenkomt... Gaan jullie mee een nieuwe combimagnetron halen bij de gemeente? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan mogen we ook -gratis met het OV -gratis boodschappen doen En krijgen we -zakgeld van de gemeente! -een kok die klaarmaakt wat wij willen -gratis audio/video apparatuur |
|
Ik vond het al zo belachelijk dat ze de grenzen tussen Nederland en de Antillen hebben opengegooit, Ik zou als Nederlander niet daar heen willen omdat de economie en politiek ect. van Nederland 10x beter is als daar, wat krijg je dan dat iedereen hier zit. Ik heb trouwens een hekel aan mensen die zich uitlaten over politieke kwesties en dan niet gaan stemmen want je kan door te stemmen al stukken meer bereiken dan alleen je gal te spuwen. *fuck dat* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
als je er te lang overnadenkt wordt je gek. Die mensen komen uit een ander land. Ze vragen asiel aan ( of niet) maar ze krijgen het toch. Of ze gaan niet eten in de kerk, en dan krijgen ze het toch. Dan krijgen ze ook nog een huis toegewezen. Daarna gaan ze klagen, want het is geen leuk huis, er zijn te weinig mede-moslims in de buurt. ( ik overdrijf ff, okay?) En dat moeten 'wij' allemaal betalen. Nog zoiets: Laatst vermoorde een illegale gast een nederlands meisje, en hij mocht godverdomme in nederland blijven! Daar kan ik met mn kop niet bij. |
|
Er is zelfs in Almere spake geweest van een buurt van een bepaalde nationaliteid, ik weet niet meer welke. Ik ben blij dat ze het niet door hebben lante gaan omdat je steeds meer die groepen krijgt, en in mijn ogen creeer je een soort 2e bronx. trouwens ze hebben in een PI ergens in nederland een project van start laten gaan dat ze de illegalen die hier in de gevangenis zitten een opleiding aan bieden, zoals metselen ect. IK vind het een goed initiatief, maar als je er over gaat nadenken is het ronduit belachelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-03-2002 15:37] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Als men politieke correct spreken in een democratie kan definieren als spreken op een wijze die het standpunt verwoord van de contemporaire consensus, dan kwalificeren de deelnemers hier allemaal als uitermate politiek correct. Heden ten dage is er moed voor nodig om politiek correct te zijn; tegen de stroom in roeien van al die brave burgers die 'plotseling' in zichzelf de moed hebben gevonden om te zeggen waar het op staat. |
|
ik heb een hekel aan politieke correctheid, veel dingen die politiek oncorrect zijn heb ik nog nooit als racistisch, discrimineernd of beledigend gevonden, zo mag je in engeland geen blackboard(schoolbord) meer zeggen, het is nu chalkbord, slaat nergens op, ander voorbeeld: je mag wel teringzooi zeggen maar geen kankerzooi, waarom niet? tering is ook een ernstige ziekte die veel doden heeft geeist... het slaat meestal gewoon nergens op... |
|
De PC-joden hebben weer wat(ik zet het maar in dit topic neer, van FOK): Joden: nieuwe film Mel Gibson antisemitisch De nieuwe film van Mel Gibson is nog niet uit, maar ligt nu al onder vuur van een joodse belangenvereniging. De film 'The Passion', die de laatste uren uit het leven van Jezus Christus laat zien, wakkert volgens de Anti-Defamation League antisemitische sentimenten aan door in te spelen op het idee dat de joden verantwoordelijk waren voor de kruisdood van Jezus. "Wij maken ons grote zorgen dat de film als die in de huidige versie wordt uitgebracht de haat, de onverdraagzaamheid en het antisemitisme zal voeden," aldus de directeur van de vereniging die een privévertoning mocht bezoeken. De film zou de voorsprong die er de afgelopen jaren op het gebied van verdraagzaamheid tussen christenen en joden is geboekt, teniet doen. Mel Gibson, die ooit schitterde in onder andere Lethal Weapon en de film Braveheart regisseerde, heeft een groot deel van de kosten voor de productie zelf betaald. De ster legde 30 miljoen dollar op tafel en regisseerde en produceerde de film. Ook schreef hij mee aan het script van 'The Passion', waarin alleen Aramees, Latijn en Hebreeuws wordt gesproken. De film moet volgend jaar uitkomen. Jaja, van zo een film ga je WEL een hekel krijgen aan Joden en NIET van de constante onderdrukking van de Palestijnen met alle wandaden die er aan gekoppeld zijn (om het maar effe heel zwart-wit neer te zetten; natuurlijk heeft het weinig nut alle joden te generaliseren). |
|
juist dat geziek maakt ze niet geliefd Je moeder. |
|
quote: Dus als ik het goed begrijp mogfen alleen blanken zwarte Pieten spelen??? Discriminatie!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Valt er nog meer te zeggen? Ze willen gewoon weer even zeuren. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dit soort dingen zijn echt fucked up. Een vriend van mij solliciteerde bij de brandweer, had alle testen met vlag en wimpel gehaald, kreeg echter de baan niet omdat hij een blanke, heterosexuele man is...da's echt te gek voor woorden. Overal in het straatbeeld schieten moskeeen als stinkzwammen uit de grond. Als blanke vrouw kan je in sommige wijken niet eens normaal meer over straat, zelfs overdag niet. Ik herken Nederland gewoon niet meer terug. Ik denk ook dat het nu te laat is dat die mensen (...) zich zouden moeten aanpassen; van mij mogen ze collectief Zyklon B snuiven. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Even ter aanvulling over de prikkelbaarheid van de joden; volgens mij had toenmalig VS-president Truman ('45-'53) het heel goed gezien: quote: |
|
Volgens mij was op dat moment de VS ook nog niet zo pro-Israël. Bush zal je niet zo snel zo'n opmerking horen maken. Niet om dat hij met zijn slimheid zoiets niet kan bedenken, maar omdat er verkiezingen aankomen en hij de Joodse achterban nodig heeft. Trouwens, er zijn ook zat Joden die zich niet telkens opwinden als er kritiek op Israël is. |
|
|
|
quote: Ja alleen zijn dit zwaar religieuze Joden die wachten tot de Messias (?) land voor hun aanwijst om te gaan wonen. Dit zijn ook foute lui. Ik doelde meer op de "gewone" Jood die ergens in Europa leeft net als iedere andere Europese burger. Krijg soms het idee dat hier alle Joden ook op één hoop worden gegooid. |
|
quote: En bij deze weer het standaard hippie-verhaaltje als het gaat om alles wat niet Nederlands is.... "Nee, natuurlijk! Bij de *vul hier willekeurige c.q. favoriete bevolkingsgroep/ras/religie etc. in* zitten er ook goeie tussen....." Wordt onderhand ook kotsmisselijk dat men onderhand verwacht dat je zoiets er altijd bij zegt. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Hehehe! Gotcha! Op zoiets reageer je toch gewoon niet... |
|
hehe Gotcha! Volgens mij heb je toch net de reply knop ingedrukt. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: ooops! Gotme! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |