|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Belachelijk en om op te kotsen? Nouja, meningen verschillen...alhoewel je die opmerking meer poneerde als een stelling en niet als een mening...die symbolen die er gebruikt worden zijn heilige symbolen binnen de Noordelijke cultuur, zouden mensen die daar iets mee hebben ze niet meer mogen dragen omdat Hitler (die er zelf met zijn deels joodse klauwtjes vanaf had moeten blijven) ze geperverteerd heeft tot hoe mensen ze nu vaak zien? Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
In België wou de Arabische Liga Arabisch als 4de landstaal!!! (Hoe durven ze!) Hoe zou zoiets in Nederland behandeld worden? En hou zou men daarop reageren? Je kan me de bout hachelen! |
|
Een lid in de gemeenteraad van de PvdA in Groningen stelde van de week het zelfde voor. Nou daar is ook aardig wat commentaar op geweest. Die eikel mogen ze van mij betreft laten ophoepelen... hoe verzint hij het |
|
Da's al een serieuze stap te ver, als je't mij vraagt. Goed, ze zijn er nu, en ja, ze zijn best met veel, maar komaan zeg... Marokaans als 4e landstaal? Er zijn er al drie op zo'n klein ding... Straks gaat de italiaanse minderheid eisen dat italiaans de vijfde taal wordt? Nee. Als je naar een land gaat, voor eender welke reden, leer daar dan de taal, en ga niet eisen dat zij jou taal leren. Als ik morgen naar Amerika verhuis of zo, ga ik toch ook niet lekker Nederlands blijven lullen, en verwachten dat die amerikanen zich maar aanpassen... Het lef zeg! |
|
quote: Idd, beeld je eens het omgekeerde voor. Ze hangen ons gewoon allemaal op ginder! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Nou ik weet wel hoe ik daarop zou reageren: optyfen met die handel. We leven toch niet in het fucking midden-oosten (alhoewel het er soms wel op lijkt...)! Ik kan dan alleen hopen dat de rest van de Nederlanders het met mij eens is... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Kijk,... Ik heb lang respect gehad voor die moslims enzo maar neem nu eens die recente aanslag in Israël met al die kindertjes onder de slachtoffers. Die palestijnen drijven het toch wel wat ver soms en bij mij kunnen ze op steeds minder simpathie rekenen, hoe onderdrukt ze ook mogen zijn. T'is altijd t'zelfde gezeik bij die mannen, ik voorspel dat over 5 jaar de rest van de wereld die mossels strontbeu zijn. Gesbollah, Jihad, moslim-fundamentallisten... ze verdienen godverdomme een goe trok in hun kluuten. mvg wk10 |
|
quote:Nou, geloof me, die Iraeliers zijn ook geen lieverdjes! Heb laatst een documentaire gezien over Israelische soldaten. En daar werd je echt niet vrolijk van. Die zijn echt blind geworden en schieten op alles wat los en vast zit. Dus ook op onschuldige Palestijnse (en buitenlandse burgers die zonder geweld voor de Palestijnen opkomen) burgers onder het mom dat er een verdachte rondliep. Echt walgelijk! En de smoezen die ze ervoor verzinnen! Ik vind de Israeliers net zo erg als de Palestijnen. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Hoe simpel kan je zijn!? |
|
quote:kleine correctie: Het betrof iemand in Leeuwarden die het Turks en Arabisch gelijk wilde stellen aan het Fries.. Maar desalniettemin niet minder belachelijk... |
|
quote:Dus jij vindt de mannen van Heidevolk ook nazi's? Dan zou niemand meer met symbolen mogen lopen, omdat iedereen zichzelf als superieur beschouwd. Geen christenlijke kruizen meer, geen voetbal t-shirts meer, etc... Ze zien zichzelf beter als de anderen. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-08-2003 12:56] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 22-08-2003 13:12] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben echt niet te spreken over de Islam als geloof. Het is namelijk zelfs nog beperkender dan de strenge vormen van het christendom... Maar wat de Palestijnen doen is niet erger dan wat de Israeliërs doen! Israelische overheid walst huizen plat van Palestijnen of er nou nog een familie in zit of niet. Soldaten schieten op alles wat bedreigend over komt. Wat dat betreft is het wel een beetje gelijk wat ze elkaar aandoen... |
|
quote: Je wordt sowieso sneller harder als soldaat, dat gebeurt echt niet alleen met Israeliers en Palestijnen. Als je als soldaat te lang aan het front moet vechten, verlies je stukje bij beetje je eigenwaarde, en word je steeds blinder voor het geweld. Je raakt eraan gewend en het zo wordt iets alledaags. |
|
quote: Hoe kom je tot de conclusie dat een soldaat zijn eigenwaarde verliest? Wat versta je eigenlijk onder eigenwaarde? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wilt. Zolang je het maar persoonlijk houdt,niet-gelovigen respecteert en niet je geloof boven de richtlijnen van de maatschappij waarin je leeft gaat stellen. Dus als NIEMAND in een functie een hoofddeksel mag dragen , dan ook geen hoofddoekjes, mijters, tulbanden etc. |
|
Enige PC waar ik aan gehecht ben is een Pentium 4. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: je bent echt net zo bekrompen als de eerste de beste christen. Je leest echt wat je wilt lezen. Moet je vooral Heidevolk erbij halen, daarvan ken ik een aantal leden persoonlijk, sukkel. over arabisch op school: achterlijk natuurlijk, laat de kinders eerst maar eens fatsoenlijks engels, frans en duits leren. En leer die PVDAér eens tellen, 1. nederlands, 2. engels 3+4 duits en frans....5.. juist ja. Bovendien staan Russisch en Spaans op plaats 5 en 6 dankzij de nieuwe 2e fase. Die uitroep van de PVDAér was dus onzinnig en krijgt onterecht teveel aandacht. |
|
quote: religie is achterlijk, het is slechts een machtmiddel om het "achterlijke" volk onder de duim te houden. Religie creeert ongelijkheid, onbegrip, angst en haat. Het is een achterhaald begrip waar erg veel mensen erg rijk en machtig van zijn geworden. |
|
quote:Daarom doe ik dat. Zij dragen heidense tekens. Maar nu ben ik opeens bekrompen. En dan ga je persoonlijk aanvallen. Nee, jij kan niet normaal discussiëren. |
|
Om even aan te geven hoe onzinnig de uitspraak van de PVDAér was: Korten op lessen in allochtone taal De ministerraad stemt in met het wetsvoorstel van minister Van der Hoeven van Onderwijs om geen geld meer uit te trekken voor onderwijs in allochtone levende talen (OALT). In 2004 wordt zo 29 miljoen euro uitgespaard en vanaf 2005 jaarlijks 71 miljoen euro. De onderhandelingen over een sociaal plan voor 1400 OALT-docenten verlopen volgens de Algemene Onderwijsbond "zeer stroef". De bond overweegt het inzetten van de arbitragecommissie. Volgens voorstanders stimuleert het onderwijs in het Turks of Arabisch het leren van Nederlands, maar de minister stelt dat het integratie belemmert. bron www.nos.nl het is dus waarschijnlijk gewoon een individueel idee'tje/ uitspraakje geweest van een allochtoon die toevallig lid is van de PvdA |
|
quote: Een band heeft een imago, een thema, net als een boek dat kan hebben. Snappie? Immortalleden lopen toch ook niet dehele dag in hun schmink kerken in de fik te steken, of wel soms. |
|
quote:Joris loopt elke dag met een Mjolnir rond. Het is geen imago, hij beheert ook www.heidendom.nl . Ik ben blij dat ze het leren van Arabische talen hebben afgeschaft. Wat vinden jullie van het voorstel van Leefbaar Nederland in Rotterdam? |
|
quote: "Nederlands Heidendom is niet politiek georiënteerd. " edit: er zitten nogal wat bugs in de site volgens mijn ps, kunt bv niet verder klikken dan de frontpage quote: wat willen ze nu weer dan? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-08-2003 21:48] |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |