|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn reactie is niet zozeer een reactie op jouw verhaal, maar iets wat tegenwoordig "standaard" is. Als je die reacties bijvoorbeeld op Fok leest als er allochtoon in verkeerd daglicht komt....als je iets verkeerds zegt moet je erbij zetten dat "er ook goeie bij zitten enz." anders heb je gewoonweg een stempel en krijg je reacties over generaliseren/alles op 1 hoop gooien/over 1 kam scheren. Vraag me daarom ook echt af wie zoiets ook echt meent. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
In films gebeurd er wel eens dat een bepaald acteur Nederlands moet voorstellen. En gewoon de gehele film dan Duits praat..... Misschien daar ook maar eens over rellen/belangegroep voor oprichten. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Ack! Niet nog 1! Nederland telt al meer belangengroepen dan mensen... |
|
quote:Austin Powers!! |
|
politieke correctheid? dit achterlijke forum is er een walgelijk voorbeeld van... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is maar hoe je politieke correctheidheid ziet. Ik ben zelf niet bepaald PC, ik mag graag geintjes maken over ziektes, immigranten, rampen, vrouwen, gehandicapten, doden enz. Ik word alleen een beetje ziek van iedereen die PC meteen met linkse overtuigingen verward, er zijn ik weet niet hoeveel mensen flink pc en heel erg conservatief. Ik ben qua overtuigingen en filosofie behoorlijk links, wat niet betekend dat er geen ruimte is voor flinke spot. Kijk eens hoever het ons heeft gebracht om racisme, nazisme e.d. dood te zwijgen. Er hoeft maar 1 kale eikel op te staan (heb ik 't toch over Pim Foorhuyt :p) en het halve land denkt ineens nationalist te moeten zijn... Ik word vooral ziek van 't feit dat iedereen die zegt politiek incorrect te zijn, eigenlijk gewoon bedoeld dat ie nog zo'n smerige, domme, iedereen napratende klote racist is. Jullie verneuken het voor een grote groep politiek incorrecten, stelletje losers! Net als die scooterlijers het voor het overgrote deel van alllochtone nederlanders verneukt. Denk zelf eerst na voor je anderen napraat. |
|
Gisteren op een festival in Luttenberg gespeeld en Slayer of Jihad opgedragen aan de agent die de Noord Afrikaan neerknalde omdat die vrede kwam sluiten met een mes van 20 cm. 99% vond het prachtig en het linkse tuig kwam klagen na het optreden over dat racistische Monolith. WHAHAHA!!! |
|
quote: WHOEHAHAHA fantastisch!!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Hey Lord Tomaat! Ik heb nog een leuke foto van jou |
|
quote: Hehehe, ik ben heel erg benieuwd. |
|
|
|
LMFAO!!!!!!!!!!! Euh.... ik geloof dat de beschrijving drankmisbruik en Onkel Tom een beetje overbodig is.... |
|
oooh jah, heb ik toevallig nog afgesproken te mailen na Wacken, ofzo? (om te vertellen hoe die "geweldige" demo was) Ik ben nadat ik met jullie was meegelopen onderweg naar mijn tentje een fles Jagermeister tegengekomen, die heeft de herinerring van die gehele avond een beetje vervaagd. Dus in dat geval weet ik niet meer via welk adres of webstek ik had moeten zoeken... |
|
ok, on topic people. |
|
oow jah, sorry! Dit was ´t forum met regels, helemaal vergeten. |
|
quote: oh stoer! Not..... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Nee, dat heet de actualiteit/realiteit. Mensen die met messen van 20 cm vrede komen sluiten moeten dood. Ongeacht de huidskleur of afkomst al zal ik niet ontkennen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken toen ik hoorde dat het een Naffer was. Mooie nieuwe Ned speelfilm voor Theo van Gogh "De Naffer en de blaffer" |
|
quote: het is jaloezie, geef maar toe |
|
whoehahahahahaha Dat is een goeie whoehahahahaha |
|
hoe groot is jouw piemel dan |
|
Groot genoeg om je te laten kokhalzen zonder fellatio toe te passen. |
|
Bedankt eikel!!!! ga dood vatsige fuckface!!! Ik heb net vandaag gehoord dat ik die gast kende! Dat wil zeggen ik heb 'm 1 of 2x gesproken via iemand die 'm wat beter kende, aardige gast heel erg rustig en down to earth. Iemand moet 'm idioot hard hebben lopen sarren als ie zo heftig is doorgedraait... |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 19-08-2003 3:54] |
|
quote: Ik moet inderdaad kotsen bij het idee |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |