IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Politieke correctheid Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-08-2003 9:18 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Mijn reactie is niet zozeer een reactie op jouw verhaal, maar iets wat tegenwoordig "standaard" is. Als je die reacties bijvoorbeeld op Fok leest als er allochtoon in verkeerd daglicht komt....als je iets verkeerds zegt moet je erbij zetten dat "er ook goeie bij zitten enz." anders heb je gewoonweg een stempel en krijg je reacties over generaliseren/alles op 1 hoop gooien/over 1 kam scheren. Vraag me daarom ook echt af wie zoiets ook echt meent.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-08-2003 9:36 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:18 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Mijn reactie is niet zozeer een reactie op jouw verhaal, maar iets wat tegenwoordig "standaard" is. Als je die reacties bijvoorbeeld op Fok leest als er allochtoon in verkeerd daglicht komt....als je iets verkeerds zegt moet je erbij zetten dat "er ook goeie bij zitten enz." anders heb je gewoonweg een stempel en krijg je reacties over generaliseren/alles op 1 hoop gooien/over 1 kam scheren. Vraag me daarom ook echt af wie zoiets ook echt meent.

Ik word altijd een beetje moe van dat soort ophef. Nu weer met die ophef van sommige Joden op die film van Mel Gibson.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 13-08-2003 9:38 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

In films gebeurd er wel eens dat een bepaald acteur Nederlands moet voorstellen. En gewoon de gehele film dan Duits praat.....

Misschien daar ook maar eens over rellen/belangegroep voor oprichten.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 13-08-2003 9:42 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:38 schreef Vampire Ricardo het volgende:
In films gebeurd er wel eens dat een bepaald acteur Nederlands moet voorstellen. En gewoon de gehele film dan Duits praat.....

Misschien daar ook maar eens over rellen/belangegroep voor oprichten.

Ack! Niet nog 1!
Nederland telt al meer belangengroepen dan mensen...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-08-2003 10:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 augustus 2003 9:38 schreef Vampire Ricardo het volgende:
In films gebeurd er wel eens dat een bepaald acteur Nederlands moet voorstellen. En gewoon de gehele film dan Duits praat.
Austin Powers!!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-08-2003 11:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

politieke correctheid?

dit achterlijke forum is er een walgelijk voorbeeld van...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 15-08-2003 18:42 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Het is maar hoe je politieke correctheidheid ziet.
Ik ben zelf niet bepaald PC, ik mag graag geintjes maken over ziektes, immigranten, rampen, vrouwen, gehandicapten, doden enz.

Ik word alleen een beetje ziek van iedereen die PC meteen met linkse overtuigingen verward, er zijn ik weet niet hoeveel mensen flink pc en heel erg conservatief. Ik ben qua overtuigingen en filosofie behoorlijk links, wat niet betekend dat er geen ruimte is voor flinke spot. Kijk eens hoever het ons heeft gebracht om racisme, nazisme e.d. dood te zwijgen. Er hoeft maar 1 kale eikel op te staan (heb ik 't toch over Pim Foorhuyt :p) en het halve land denkt ineens nationalist te moeten zijn...

Ik word vooral ziek van 't feit dat iedereen die zegt politiek incorrect te zijn, eigenlijk gewoon bedoeld dat ie nog zo'n smerige, domme, iedereen napratende klote racist is. Jullie verneuken het voor een grote groep politiek incorrecten, stelletje losers! Net als die scooterlijers het voor het overgrote deel van alllochtone nederlanders verneukt.

Denk zelf eerst na voor je anderen napraat.

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 17-08-2003 16:06 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Gisteren op een festival in Luttenberg gespeeld en Slayer of Jihad opgedragen aan de agent die de Noord Afrikaan neerknalde omdat die vrede kwam sluiten met een mes van 20 cm.

99% vond het prachtig en het linkse tuig kwam klagen na het optreden over dat racistische Monolith.

WHAHAHA!!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-08-2003 16:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:06 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Gisteren op een festival in Luttenberg gespeeld en Slayer of Jihad opgedragen aan de agent die de Noord Afrikaan neerknalde omdat die vrede kwam sluiten met een mes van 20 cm.

99% vond het prachtig en het linkse tuig kwam klagen na het optreden over dat racistische Monolith.

WHAHAHA!!!

WHOEHAHAHA fantastisch!!!

spelfout weggehaald...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2003 18:42 schreef lord Kaas het volgende:
Het is maar hoe je politieke correctheidheid ziet.
Ik ben zelf niet bepaald PC, ik mag graag geintjes maken over ziektes, immigranten, rampen, vrouwen, gehandicapten, doden enz.

Ik word alleen een beetje ziek van iedereen die PC meteen met linkse overtuigingen verward, er zijn ik weet niet hoeveel mensen flink pc en heel erg conservatief. Ik ben qua overtuigingen en filosofie behoorlijk links, wat niet betekend dat er geen ruimte is voor flinke spot. Kijk eens hoever het ons heeft gebracht om racisme, nazisme e.d. dood te zwijgen. Er hoeft maar 1 kale eikel op te staan (heb ik 't toch over Pim Foorhuyt :p) en het halve land denkt ineens nationalist te moeten zijn...

Ik word vooral ziek van 't feit dat iedereen die zegt politiek incorrect te zijn, eigenlijk gewoon bedoeld dat ie nog zo'n smerige, domme, iedereen napratende klote racist is. Jullie verneuken het voor een grote groep politiek incorrecten, stelletje losers! Net als die scooterlijers het voor het overgrote deel van alllochtone nederlanders verneukt.

Denk zelf eerst na voor je anderen napraat.

Hey Lord Tomaat! Ik heb nog een leuke foto van jou

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 17-08-2003 20:39 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:23 schreef ghoulliette het volgende:
Hey Lord Tomaat! Ik heb nog een leuke foto van jou

Hehehe, ik ben heel erg benieuwd.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-08-2003 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 17-08-2003 20:45 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

LMFAO!!!!!!!!!!!

Euh.... ik geloof dat de beschrijving drankmisbruik en Onkel Tom een beetje overbodig is....

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 17-08-2003 20:49 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

oooh jah, heb ik toevallig nog afgesproken te mailen na Wacken, ofzo? (om te vertellen hoe die "geweldige" demo was)

Ik ben nadat ik met jullie was meegelopen onderweg naar mijn tentje een fles Jagermeister tegengekomen, die heeft de herinerring van die gehele avond een beetje vervaagd. Dus in dat geval weet ik niet meer via welk adres of webstek ik had moeten zoeken...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-08-2003 20:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

ok, on topic people.

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 17-08-2003 21:02 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

oow jah, sorry!
Dit was ´t forum met regels, helemaal vergeten.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-08-2003 21:33 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2003 16:06 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:

WHAHAHA!!!

oh stoer!

Not.....

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

TMDC wordfuhrer
Posted 18-08-2003 17:11 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Nee, dat heet de actualiteit/realiteit.

Mensen die met messen van 20 cm vrede komen sluiten moeten dood. Ongeacht de huidskleur of afkomst al zal ik niet ontkennen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken toen ik hoorde dat het een Naffer was.

Mooie nieuwe Ned speelfilm voor Theo van Gogh
"De Naffer en de blaffer"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 17:11 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Nee, dat heet de actualiteit/realiteit.

Mensen die met piemels van 20 cm vrede komen sluiten moeten dood. Ongeacht de huidskleur of afkomst al zal ik niet ontkennen dat ik een glimlach niet kon onderdrukken toen ik hoorde dat het een Naffer was.

Mooie nieuwe Ned speelfilm voor Theo van Gogh
"De Naffer en de blaffer"

het is jaloezie, geef maar toe

TMDC wordfuhrer
Posted 18-08-2003 17:20 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

whoehahahahahaha

Dat is een goeie

whoehahahahaha

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-08-2003 17:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoe groot is jouw piemel dan

TMDC wordfuhrer
Posted 18-08-2003 23:38 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Groot genoeg om je te laten kokhalzen zonder fellatio toe te passen.

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 19-08-2003 3:48 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Bedankt eikel!!!!
ga dood vatsige fuckface!!!

Ik heb net vandaag gehoord dat ik die gast kende!
Dat wil zeggen ik heb 'm 1 of 2x gesproken via iemand die 'm wat beter kende, aardige gast heel erg rustig en down to earth. Iemand moet 'm idioot hard hebben lopen sarren als ie zo heftig is doorgedraait...

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 19-08-2003 3:53 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 19-08-2003 3:54]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-08-2003 8:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 23:38 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Groot genoeg om je te laten kokhalzen zonder fellatio toe te passen.

Ik moet inderdaad kotsen bij het idee

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com