IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : En U? CDs kopen? Kopieren? of MP3-tjes? Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 17:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 januari 2004 16:38 schreef Gangrad het volgende:
En wanneer een release me tegenvalt, trade ik hem voor iets wat me wel bevalt, simpel.

Mja was het maar zo simpel. Ik zit hier nog met een bak vol cds die zo slecht zijn dat niemand er iets voor wil traden.


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-01-2004 17:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 17:25 schreef Zenial het volgende:
Mja was het maar zo simpel. Ik zit hier nog met een bak vol cds die zo slecht zijn dat niemand er iets voor wil traden.


Idd. En als je dan bedenkt wat je allemaal met dat geld had kunnen doen, dan krijg je toch wel een beetje spijt van impulsieve aankopen... Ik wel in ieder geval...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 12-01-2004 17:28 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

mp3tjes daarna als het echt mooi is een cd... dat blijft toch altijd wel erg vet, en kopieren... hmmmm nee vind ik echt helemaal niks


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-01-2004 17:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 17:25 schreef Zenial het volgende:
Mja was het maar zo simpel. Ik zit hier nog met een bak vol cds die zo slecht zijn dat niemand er iets voor wil traden.

Gooi die lijst even in het ruil-topic, ik heb een rare smaak...en ik wil je wel andere bagger in de plaats geven

MMh, ik ga af en toe langs een grote metal zaak waar je cd's in de koopjesbakken kan vinden voor €1 (€2,5 voor de iets bekender materiaal enzo)(2de hands, overstock), en daar heb ik al verdomd goede releases tussen gevonden....voor dat geld kan je dat niet eens branden.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 17:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 17:31 schreef Gunman het volgende:
Gooi die lijst even in het ruil-topic, ik heb een rare smaak...en ik wil je wel andere bagger in de plaats geven



idem


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-01-2004 18:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

pfff...we kunnen niet allemaal zo moreel en ethisch verantwoord zijn als Chelman...dus beluister ik albums op mp3 voor ik ze koop...

Stelen is iets heel anders...



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-01-2004 18:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

CD's ende platen

MP3 gebruik ik alleen als ik het album wil "proberen" en later wil aanschaffen. (hoewel ik sommige bootlegs alleen op mp3 heb..) Of als er moeilijk aan te komen is.

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-01-2004 18:32]


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-01-2004 18:36 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik doe aan alles
cds koop ik liever niet
platen heel veel
en mp3's heb ik 1000'en



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-01-2004 18:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ja...maar...ja...maar mp3's dat is stelen...

pfff...ik ken een hele zooi bands die met graagte hun hele album op mp3 rippen om je een indruk te geven hoe het klinkt...want na 30 seconden of 1 nummer kun je geen oordeel geven over een plaat...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2004 19:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 18:30 schreef Voice Of Doom het volgende:
pfff...we kunnen niet allemaal zo moreel en ethisch verantwoord zijn als Chelman...dus beluister ik albums op mp3 voor ik ze koop...

Stelen is iets heel anders...






Ik heb ergens hier gezegd dat ik ook schuldig ben aan een enkele illegale MP3. Ik kom echter niet verder dan een paar honderd Mb + plus een cd die nu door Jenje gebakken wordt. Ik probeer het echter tot een absoluut minimum te beperken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-01-2004 19:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 19:15 schreef Chelman het volgende:


Ik heb ergens hier gezegd dat ik ook schuldig ben aan een enkele illegale MP3. Ik kom echter niet verder dan een paar honderd Mb + plus een cd die nu door Jenje gebakken wordt. Ik probeer het echter tot een absoluut minimum te beperken.


ja, ik heb ook vriende die ooit "effe een slokkie bier" wilden proevenen nu enkele kratten bier plus rest op zeer korte tijd er door heen jagen! U bent dus gewaarschuwd!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-01-2004 20:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 januari 2004 17:31 schreef Gunman het volgende:
Gooi die lijst even in het ruil-topic, ik heb een rare smaak...en ik wil je wel andere bagger in de plaats geven

Done


Zenial


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 12-01-2004 20:28 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Mp3tjes rulen!

Kheb er nu over de 8000

Luister er misschien 2000 maarja...


"Sehnsucht"


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 1:52 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2004 1:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gaaf!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 2:18 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ja he?

ik ben direkt begonnen..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2004 2:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Laat het branden beginnen! Wat zullen ze gelukkig zijn!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-01-2004 3:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 januari 2004 15:51 schreef Gunman het volgende:
...
Bijv. een ftp gevonden die wel eens demo's van oude thrash legendes aanbied, da's leuk voor de fans, kan in samenspraak met de bands en daar zit je geen nieuwe zaken mee te rippen.
...



Welke FTP is dat? Mag ik de login gegevens gemaild krijgen van je; zoals misschien bekend heb ik bergen onofficieel ruilmateriaal.

Omdat ik alle klassiekers (volgens mijzelf dan he) al bezit download ik vooral demo's en (video)bootlegs; verder een enkel officieel album dat out of print is of om te kijken of een bepaald -nieuw- album het waard is om te kopen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 15:48 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Luister liever wat mp3-tjes voordat ik een complete cd ga kopen. Geeft dan al een aardig beeld van wat je kunt verwachten. Cd's branden doe ik liever niet, want ik heb liever het orgineel


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 16:34 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

in mn inbox vandaag:

------------------------
Ladies and Gentlemen,
Downloading of Movies, MP3s and Software is illegal and punishable by law.

We hereby inform you that your computer was scanned under the IP 194.108.131.108 . The
contents of your computer were confiscated as an evidence, and you will be indicated.
In the next days you will receive the charge in writing.
In the Reference code: #47583, are all files, that we found on your computer.

The sender address of this mail was masked, to protect us against mail bombs.


- You get more detailed information by the Federal Bureau of Investigation -FBI-
- Department for "Illegal Internet Downloads", Room 7350
- 935 Pennsylvania Avenue
- Washington, DC 20535, USA
- (202) 324-3000
--------------------------------

hmm, that cant be good...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-01-2004 16:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

huh? wat willen ze bereiken dan?

en Ladies and Gentlemen daar begin je toch geen mailtje mee?


Suck my piss


' '
Usericon van ' '
Posted 25-01-2004 16:40 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dat is een fake mailtje.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 16:41 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

haha, ja, waarschijnlijk kreeg ik die gewoon via die www.sendthemback.org site waar ik op!


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 16:44 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 16:34 schreef XPositiveX het volgende:
in mn inbox vandaag:

------------------------
Ladies and Gentlemen,
Downloading of Movies, MP3s and Software is illegal and punishable by law.

We hereby inform you that your computer was scanned under the IP 194.108.131.108 . The
contents of your computer were confiscated as an evidence, and you will be indicated.
In the next days you will receive the charge in writing.
In the Reference code: #47583, are all files, that we found on your computer.

The sender address of this mail was masked, to protect us against mail bombs.


- You get more detailed information by the Federal Bureau of Investigation -FBI-
- Department for "Illegal Internet Downloads", Room 7350
- 935 Pennsylvania Avenue
- Washington, DC 20535, USA
- (202) 324-3000
--------------------------------

hmm, that cant be good...


De Amerikaanse politie/justitie kunnen je niks maken, ze hebben immers geen jurisdictie hier in Nederland.


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 25-01-2004 16:48 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 25 januari 2004 16:34 schreef XPositiveX het volgende:
in mn inbox vandaag:

------------------------
Ladies and Gentlemen,



Lijkt me een vrij duidelijk geval van een Hoax.

quote:

- You get more detailed information by the Federal Bureau of Investigation -FBI-
- Department for "Illegal Internet Downloads", Room 7350
- 935 Pennsylvania Avenue
- Washington, DC 20535, USA
- (202) 324-3000
--------------------------------



Ik wist ook niet dat de FBI zich hier mee bezig hield... al hoewel dit toch ook weer anders doet vermoeden...



Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen