|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Tsja, omdat the real thing gewoon leuker is. En +1, maar dat leek me vrij duidelijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
The real thing vinden wij nog beter ja. Omdat wij beide formats nog kennen. Komt er op een gegeven moment een generatie die niet beter weet zodat het echt uitsterft? Dat vind ik een interessantere vraag. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 04-11-2011 20:37] ... hoe de hazen lopen ... |
|
streaming IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: zo heb ik een wereld aan warez voor audio te manipuleren maar af en toe ga ik achter mijn amiga 600 zitten trackeren ha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik koop in principe alleen vinyl. Daar ben ik nu eenmaal een verwoed verzamelaar van, voornamelijk omdat het grote formaat me veel meer aanspreekt dan die kleine cd-hoesjes. Van kleinere bands die niet de middelen hebben om hun muziek op vinyl uit te brengen, maar in mijn ogen wel support verdienen wil ik nog wel eens een cd kopen. Bands en labels die te besodemieterd zijn om hun muziek op een fatsoenlijke manier op vinyl uit te brengen worden door mij gewoon gedownload. In mijn ogen verdienen ze niet beter. Een goed voorbeeld in deze is Iron Maiden met hun crappy picture discs. Bovendien vind ik dat ik, als ik reeds in het bezit ben van een bepaalde LP en dus de auteursrechten heb betaald, gerechtigd ben om de muziek ook te downloaden. Ik wil namelijk ook muziek kunnen beluisteren op mijn MP3-speler, en ik ga echt niet mijn LP's digitaliseren als ik ze ook in een paar minuten kan downloaden van het net. Bareuh... |
|
Sja, vinyl is behoorlijk prijzig om te laten drukken in relatief kleine aantallen, dat is wel jammer. Boeiender |
|
quote: Hehe, +1. Veel ouwe zooi koop ik vaak op lp voor een prikkie 2e hands voor amper een euro. En dan ff een ripje downloaden. Kijk maar, ik heb het origineel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Maar ik koop ook al het nieuwe spul op LP, wat meestal duurder is dan een cd. Bareuh... |
|
Het liefste koop ik alles, helaas niet te doen met mijn/ons budget. Dus ik download in de hoop ooit alles origineel te hebben. |
|
Kopen. En dat geld voor zowel muziek als films. En door een beetje rond te snuffelen en niet alles meteen dan wel nieuw te hoeven hebben heb ik af en toe een mooi koopje te pakken. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Kopen is voor mietjes. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dan koop jij dus blijkbaar! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sgeiterdt toch. :') Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Wat? Ik koop gewoon nog elpees en cd's trouwens, downloaden doe ik bijna nooit 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mijn pc staat de komende 5 uur nog even mijn mp3 bibliotheek te herkopiëren naar de back-up schijf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hehe, maar je hebt wel veel shirts. |
|
quote: Niet downloaden is voor wereldverbeteraars van het kaliber 'wel willen maar niet kunnen'. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Gelukkig heb ik ook veel CD's. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Kwelgeest zat overduidelijk te trollen, want als er iemand is die veel CD's koopt dan is hij het wel. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Volgens Assie koop ik er mee dan hij koopt en download bijelkaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Je hoeft echt niet alles voor te zeggen hoor, ik ben heus niet zo dom als jij eruit ziet hoor 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Ja wat dan "wat"? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ja ik verstond je niet vandaar 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |