![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dus? communisme is goed! ![]() (stalinisme niet natuurlijk) Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl ![]() |
|
ik alle 3 ik koop ik brand en download, is dat erg dan?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
ik koop wat ik kan veroorloven (lees arme scholier met weinig geld die spaart vor cdtjes van favo band) en verder heb ik vooral mp3s op me pc voer geen oorlog, voer de eendjes ![]() |
|
quote: Da's niet waar. ![]() |
|
Communism??? Ik ken helemaal geen band die Communism heet... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Lang, lang geleden, toen dit affiche nog geen baard had was het al suf & onzinnig. ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
[quote]Op 6 februari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende: paranoia.jpg Ik ben toch wel zinnigere argumenten van jou gewend. ![]() McArtur had die plaat zelf kunnen tekenen. Maar goed, de tekst achter die tekening zegt het zelf al... Paranoïa. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2004 21:12] ![]() |
|
Zelfs ik plaats wel eens een post als grapje en niet als onderdeel van mijn argumentatie. De makers van dit plaatje bedoelden het denk ik ook niet serieus.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: gelukkig maar. ![]() ![]() want illegale muziek maakt je communistisch. Dit bericht zal hj mogelijk wel plezier doen? ![]() Inval bij KaZaA in Australië De Australische organisatie MIPI, vergelijkbaar met de Nederlandse stichting Brein, heeft vanmorgen een inval gedaan bij het bedrijfspand van Sharman Networks. Sharman Networks is de eigenaar van het populaire programma KaZaA. Nikki Hemming, de CEO van Sharman Networks, kreeg ook een bezoek van de medewerkers van het MIPI net zoals internetprovider Telstra en enkele universiteiten. Het MIPI was op zoek naar extra bewijs in hun zaak tegen KaZaA vanwege inbreuk op auteursrechten. De auteursrechtorganisatie deed de invallen zonder toestemming van de rechtbank aan de hand van de Australische 'Anton Pilar' regeling. Hierdoor is geen toestemming nodig van een rechtbank om invallen te doen in huizen of kantoren om materiaal in beslag te nemen dat inbreuk maakt op auteursrecht. "Het is erg duidelijk dat zij op wereldschaal inbreuk op auteursrechten mogelijk maken", aldus directeur Michael Speck van MIPI. "Het gaat hier niet om individuen, het gaat om 'de grote vis'. Dit is een signaal dat internetpiraterij ten einde is in Australie." [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2004 21:32] ![]() |
|
quote: "Zelfs jij". Tut tut tut tut tut tut ![]() ![]() |
|
quote: Ja ja dat klonk bij nader inzien vreemd. Maar ik voelde me bijna gekwetst dat zowel Tilla, Dwaal als Altx (drie posters van wie ik persoonlijk een hogere dunk heb dan van de gemiddelde alhier) leken te denken dat dat plaatje serieus was. Ik bedoel, ongenuanceerd debatteren vind ik leuk, op zijn tijd wil ik zelfs genuanceerd voorkomen ![]() Dussss....... Ontwaakt verwropenen der aarde.... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
"Bijna", eh. Je moet nu wel heel ver gaan om het weer goed te maken ![]() ![]() |
|
quote: Mp3s heb ik al..gtoendeels legaal maar ook (zoals ik al in dit thread postte) een klein aantal illegale. ![]() Mijn verzet is dan ook grotendeels gericht tegen mensen die MP3 verzamelingen als het hoogste doel beschouwen. Communist zal ik denk ik niet worden. Ik wil nog wel mijn ouders en opa kunnen aanspreken. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Sorry. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Als die al bestaan. Er gaat toch niks boven een echte originele persoonlijk cd. Ik heb kopiën van cd's en betrap me erop dat ik die langzaam maar zeker aan het vervangen de door "the real thing"(die de moeite waard zijn en die natuurlijk nog te krijgen zijn). Maar lieve, lieve lieve platenmaatschappijen: MAAK DIE CD"S GODV..... GOEDKOPER!!!!!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Als je op mijn gebruik van de ![]() Nou voel ik me gekwetst... ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
![]() OK allen GROUPHUG. ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Grouphug! ![]() ![]() |
|
Nog ff en we hebben Chelman echt omgeturnd in een hippie... ![]() ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
HEY CHELLIE IK HEB JE MP3 CD KLAAR MOJ EM NOG HEBBEN OF KRIEG IK DAN DE GEHEIME DINEST OP ME NEK :p ![]() |
|
ROFLMAO @ JENJE! ![]() Ik download soms mp3-tjes om te kijken of de cd mij bevalt, daarna koop ik vaak gewoon de cd ![]() ![]() |
|
C.d klinkt gewoon het best, op plaat na dan, dus ik ga voor c.d en plaat ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Don't count on it. ![]() quote: Tuurlijk. Ik zei toch dat ik ook wat illegale MP3 heb? Ik wil alleen niet via Soulseek en BitTorrent e.a. gaan trekken. Ik had ook de originele CDs van je kunnen lenen natuurlijk... ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |