|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Kopieren is zeer gay. Wel zinvol en goedkoop. |
|
kopieren = homosex Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Downloaden dan niet Tom? |
|
ik doe het allemaal light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
kopen soms, cdr vaak http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Kopen: héél vaak (byebye spaarcentjes ) kopiëren: af 'n toe (als een maat net dat heeft wat ik niet meer vlot vind) downloaden: begint zowat, vaak legale mp3's, maar t mag ook es anders (als t album dat ik zoek gewoonweg veels te duur of moeilijk te vinden is)k brand ze wel op CD (mp3's op PC luisteren zuigt!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-11-2002 22:36] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmm, 'k maak eigenlijk soms van m'n orginelen ook wel is een kopie omdat ik het idee heb dat m'n cd's beschadigen in die stomme opberg mappen. Ik heb paar duizend mp3tjes en de meesten luister ik ook wel. Het liefst koop ik m'n cd's maarja meestal betaal je voor een goede metal cd ook al wel 20 tot 25 euro en als je er dan paar hebben wil??...reken maar uit. Trouwens dat gelul over een bepaalde hechting met de band krijgen wanneer je een cd koopt gaat er bij mij niet helemaal in.Dat krijg ik door de muziek die zo'n band maakt en niet het schijfje zelf The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: In wat voor tijden leven we als dit normaal gevonden wordt, jesus fucking christ... Word eens wakker en flikker op uit die CD-zaak! |
|
quote: Hahahahaha 20 tot 25 euro??? Koop jij alleen cradle of filth cd's bij de free record shop ofzo? Zenial |
|
Het liefst koop ik de orginele ceedees van bands, sommige kopiëer ik ze. Vanwege chronisch geldgebrek Downloaden doe ik eigenlijk nooit. Muziek luisteren op de peecee vind ik niets, vooral omdat ik een kickass stereo in huis heb staan. Don't blush when I rip you open |
|
mp3...en gewoon legale cd's ... kopieren vind ik alleen handig voor games e.d. |
|
Mailorder is gewoon het fijnst, en het allerfijnst is de boel direct in de kas van de band gooien en op een concert iets aanschaffen. |
|
vooral keupen, laatste tijd geminderd, was ook hard nodig, mp3 niet meer, kheb geen progamma meer, maar ik heb nog wel van alles op de pc staan... branden doe ik vaak met zooi die ik toch nie zou kopen maar wel wil hebben |
|
quote: Vooral dat direct in de kas van de band storten had Dream Theater goed begrepen! Al de shirtjes en ceedees waren heel erg duur! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Tja, bij grote bands gaat dat nogal eens mis. En dan zit er vast ook wel een label tussen, ik denk niet dat DT zomaar al die pleuro's voor de volle mep opstrijkt. Terwijl je, als je een CD'tje van een death of black metal bandje koopt op een concert, je zeker weet dat het geld op de goede plek komt. |
|
Ja dat is waar! Maar vooral omdat het kaartje van DT al 40 euro kostte, vond ik dat wel erg tegenvallen. Don't blush when I rip you open |
|
Volgens Benediction verdienden ze vooral geld met de t-shirt verkoop tijdens concerten... dus support ik mn bands zo maar Zenial |
|
Dat heb ik vaker gehoord, de opbrengst van een ceedeetje is minimaal voor een band in tegenstelling tot de shirt opbrengst. (kleinere bands dan he) Don't blush when I rip you open |
|
'k download heel veel mp3tjes, om ze lekker rustig te kunnen luisteren en als ik het een leuke cd vind, naar de winkel rennen om 'm te kopen ! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb via mp3 al vele albums gehald die ik anders nooit zou vinden... denk maar aan de releases op NEAT records (voor de rereleases kwamen natuurlijk ), of de eerste Axewitch LP, demo's van Vendetta, Atrophy, Satan, Warlock, eeeennzzzz... vandaar dat ik er zeker geen nee tegen zeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik kan ni anders dan kopen, als ik in mijn café controle krijg is dat per gekopieerde ceedee 250€ boete, de keuze is dus snel gemaakt he If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote:Hmmm... is het niet zo dat je dan kunt zeggen dat het reservekopieren zijn (want, zeg nou zelf, je gaat toch geen originele versie van iets in een ranzig cafe neerleggen?) en dat je dan een bepaalde periode krijgt dat je moet aantonen dat je de originelen bezit? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Moet je niet ook nog speciale CD hebben voor in een cafe, op zo'n CD staan namelijk meestal iets van: 'public broadcast is prohibited'? |
|
quote:Als ik er uiteindelijk maar 10 koop heb ik van die 90 films over het algemeen niet genoeg genoten quote:Tja, het is net wat ik zeg.. 'verantwoordelijk gebruik'. Ik download zelf nauwelijks wat, puur en alleen om te kijken of het wat is.. daarna loop ik toch wel naar de winkel als ik het leuk vindt. Helaas is niet iedereen daar hetzelfde in. Maar dat bedoelde mensen dan hopelijk ook met dat er 'in principe' met het downloaden niets mis is, zolang je maar niet de producenten van hun brood beroofd. Daarbij komt ook nog eens dat er net als bij de muziekindustrie op het 'pad' naar de consument weer erg veel blijft hangen. En bij films het nog eens extra vervelend is dat het een half jaar tot een jaar duurt voor we hier in Europa mogen genieten van iets wat in de VS al lang uit is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |