|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
wow, blijkbaar lotto gewonnen btw, wa is slow chatten? |
|
quote: Leer eens iets wat op Nederlands lijkt aap. Ik heb het toch helemaal niet over true/echt of over elite? Ik heb het erover dat het gewoon weg niet mag en daarbovenop nog eens idd de muziek industrie schaat. Leer fucking lezen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zenial |
|
quote:Ik zeg dan ook 'LIJKT' Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
[Dit bericht is gewijzigd door metalmuts op 08-05-2004 11:41] |
|
quote:Moge u snel gebanned worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: Doe mij maar CD's kopen, kopieren vind ik niks en mp3 alleen als voorproefje (en dan meestal gewoon sampletjes van de site) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Ik was van plan alleen nog cd's te kopen, maar de laatste tijd ben ik eigenlijk alleen nog maar aan het downloaden vanwege het geld en een snellere internetverbinding. |
|
quote: zelfde probleem of tijdelijke oplossing, whatever |
|
Ik ben een fervent voorstander van mp3's en downloads. So sue me. Als een band me aanstaat komt den aankoop er vanzelve wel. Ik wil echter van te voren graag weten waar ik mn zuur verdiende geld aan verpest. [edit] - typo [Dit bericht is gewijzigd door Defiance op 09-05-2004 21:18] |
|
Haha, mensen kunnen hier zo pissig over worden Ikzelf koop het liefst CD's, gaat veel sneller en makkelijker dan MP-3's. En tsja, ik weet ook niet waarom, maar het geeft gewoon een beter gevoel een album te bezitten dan een rijtje Mp3'tjs. Verder maakt het me niet uit, de Metal industrie gaat heus niet instorten ofzo. Daarentegen, wat weet ik hé Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
...net mijn 300e mp3 cd gebrand... Zenial |
|
Ik ben ook aan de mp3cd's. Maar da's voor m'n mp3spelert. |
|
Kopen en mp3tjes.. Kopen doe ik nu alleen niet meer zo heel erg veel, ik ga liever naar concerten en festivals dan dat ik mijn geld uitgeef aan cdtjes. Dat komt nog wel, als ik eens een keer geld over hou Jahaa vroegah was dat wel anders, toen ik nog bij mijn ouders woonde. |
|
Ik rip sowieso al mijn originele cd's voor mijn mp3spelert... |
|
Wij hebben wel een 25 tal mp3's cd's, maar de echt leuke dingen daarvan kopen we origineel ... vind ik fijner om te hebben dan alleen op mp3 ... zo'n hoes en tekstboekie maakt het net wat meer af ... |
|
quote: |
|
quote: Ik niet allemaal, ik heb ook slechte cd's, hehe. Ik heb nu dan ook al 2 (lees twee) van die cd's. |
|
En de kwaliteit van de c.d zelf is ook beter edit:...Als je hem koopt. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 07-06-2005 17:48] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: wat dat betreft leggen cd's het toch af tegen platen (maar dat is dan ook het enige) |
|
quote: Tsja, LP's zien er idd mooier uit, maar vind cd's toch fijner om af te spelen hoor .. en omdan alles dubbel te kopen gata me dan te ver ... ben gekkie henkie nie |
|
quote: Heb bij een vriend (met een goede geluidsinstallatie!) wat cd's en platen vergeleken (hij heeft een paar titels op cd en lp), en vooral van die 80s death metal klink op LP toch echt wel vetter!! Zenial |
|
weet iemand nog een goed progje voor het omzetten van mijn cd's naar mp3? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: www.dbpoweramp.com Erg makkelijk, en voor andere shit is het ook handig. Met bijbehorende codec (van de site te downloaden) is vrijwel elk audioformaat naar mp3 (of wat voor formaat dan ook) te converteren. np: Death SS - Heavy Demons Nog zo stoere internet warrior. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |