|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Smaken verschillen, hè. Voor mij is de beste game ooit nog altijd Zelda OOT. |
|
Hehe, is goed. Mail maar eens! |
|
Vind bioshock echt een retestrakke game. Kan niet wachten op de volgende game. Deze speelt zich af op het moment dat rapture begint af te takelen, dus een tijdje voor deze game. Lijkt me echt vet. Heb laatst ook metroid prima corruption uitgespeeld.. Had nogal een flinke battle verwacht met dark samus, maar ik vond het schrikbarend makkelijk eigenlijk Iemand anders hier ook last van gehad? De andere battles met de bazen vond ik vrij moeilijk af en toe, vooral dat paarse wijfding. |
|
Zelda OOT heerst.. |
|
quote: Niet teveel spoilen. Ik vond I wel vrij pittig en ik zit nu ook klem met II, alhoewel die wel erg makkelijk is. Daar krijg je heel veel life capsules tijdens de eindbazen... |
|
quote: Woei, goed nieuws. Bioshock is idd super! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: http://www.ownage.nl/news/24228/ |
|
quote:Gááf! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Gaaf.. Wel moeilijk ja.. |
|
Het is niet zo bijster moeilijk. Ik had bij één even moeite. Wel een gaaf spelletje. |
|
Stelletje Zeldageilers . Ik heb er nooit echt de lol van in gezien, misschien omdat de hele setting me niet echt aansprak (felle kleurtjes, cartoonesk etc.) Voor mij bleeft alltime favoriet de Baldur's Gate serie! En er zijn nu weer tekenen van een deel 3. quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ken jij dan alleen The Wind Waker, of zo...? |
|
Even kijken, mijn broertje speelde altijd eh, die van de nintendo 64 dacht ik. Daarnaast heb ik nog even de versie gespeeld (één van de nieuwere) waar je er verschrikkelijk kinderachtig uitziet . EDIT: maar ok, volgens mij moet je toegeven dat de setting behoorlijk verschilt van de meeste DnD based RPG's (mijn favoriete spellen (niet dat Zelda een RPG is) [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-02-2008 11:39] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Die van de N64 is dus Ocarina Of Time. Dat is helemaal niet kiddy, of zo. Die jij speelde wel, dus. Kan me voorstellen dat je dat niets vindt, ik moest er ook erg aan wennen. In het algemeen zag ik ook niet in wat er leuk was aan Zelda, totdat ik het serieus begon te spelen. Maar ja, het is nou eenmaal geen Oblivion, of zo. |
|
quote:He he, dat worden dan weer een paar ongezellige weken voor mijn vriendin |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Baldur's Gate is geniaal! Ik kan niet wachten op Dragon Age! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Prime corruption is gaaf ja! Alleen wel iets te makkelijk. Had je mijn friend vouchers (oid) nog gekregen btw? |
|
quote: Eh nee, heb er jou wel laatst 11 gestuurd ofzo |
|
Hmm, toch eens gaan kijken dan |
|
Ik speel voor het eerst sinds jaren weer Chrono Trigger en ik heb er vandaag alweer behoorlijk wat uren opzitten, wat een geniale game blijft het toch. |
|
Goed nieuws voor PC-gamers. quote: En eerder deze week: quote: Dag USP voor de XBox360 en PS3 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-02-2008 9:00] |
|
Ah vet, Mass Effect is voor mij toch wel dé Xbox-game. En... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |