|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vet! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ohhh eh snaack, er komt ook een prequel van S.T.A.L.K.E.R. |
|
Ow ja. Godsamme, dat wordt een vet gamejaar!! Gister btw mijn 8800GTX in mijn compu ingebouwd, performance valt ff dik tegen op Vista zeg.. Voor de lol de Crysis demo op 1680 * 1050 met 16XAAA en alles op very high geprobeerd -> pwn3d!! Dan mag ik er nog wel 1 kaart bijprikken Bee-tje---schok-ker-irggg... Ff een driver update proberen (ForceWare 171.16). |
|
Tja, daarom game ik nog met xp zolang ik geen dx10 nodig heb. En die verschillen zijn nou ook niet zo groot in bijvoorbeel bioshock met dx9 of dx10. Maar vanmiddag sp1 voor vista erop gezet. Wie weet verbaast het me wel met betere performance |
|
quote: Zozo, werkt jouw monitor op batterijen? |
|
quote: Ik wacht op SP3 van XP... http://www.telegraaf.nl/digitaal/2629084/Windows_XP_met_SP3_sneller_dan_Vista_met_SP1.html Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
+1 |
|
Niet de meest betrouwbare bron maar het verbaasd me niks hoor. Daarom hou ik voorlopig XP ernaast als game-os. |
|
- Spore - Mario Kart Wii - Fallout 3 - Mass Effect (PC) |
|
quote: Ow, ik heb het al via meerdere bronnen vernomen, maar ik zocht even snel een linkje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Is ook een beetje een no-brainer Vista is alleen leuk gamen als je hardware enorme overkill is. Nieuwe games die onder XP goed draaien zijn vaak niet eens speelbaar met dezelfde instellingen. Wel een kwalijke zaak eigenlijk. Het wordt toch echt tijd dat iemand dx10 in XP weet te proppen... |
|
quote: Dat was iemand al gelukt (las ik o.a. in de PC Gameplay), maar die zullen wel alle juristen van M$ op hun dak gehad hebben... Hier een linkje erover: http://tweakers.net/nieuws/47851/XP-ondersteuning-voor-Vista-games-in-de-maak.html Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik geloof dat ze dat voor elkaar hebben gekregen door de dx10 calls uit die games te rippen oid. Echte dx10 ondersteuning voor xp is er iig nog niet. |
|
Moet... Chrono Trigger... spelen... Dat wordt weinig slaap vanacht, ik ga nog even verder. |
|
quote: Niet huilen als ie dood gaat heh, het komt allemaal wel goed Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Haha, de eerste keer dat ik hem speelde zat ik vast en ben ik mijn savegame kwijtgeraakt toen ik op ongeveer 80% van het spel zat (volgens mijn broertje, ik kan me herinneren dat ik toen ergens was met Magus en de Epoch, waarschijnlijk 12.000 B.C.). Volgens mij heb ik Chrono (of eigenlijk Bram) toen ook niet meer gezien, maar ik heb nu de Chrono Trigger, dus het moet goedkomen inderdaad! Nu ga ik ook met Magus naar 12.000 B.C. Ik heb wel één keer opgezocht waar ik moest zijn, omdat ik The Wings Of Time écht niet kon vinden en niet goed genoeg had gekeken in The Sewer, ik geef vermoeidheid de schuld (toen was het ook een uur of 5 's nachts). Ik moest trouwens wel wat huilen, hij is afgelopen nacht inderdaad gestorven. Edit: Whoa, ik kon de laatste eindbaas van het Mini Wario-level niet halen, maar Rastapasta deed het in één keer. Ik vond het een tof spel maar had er commentaar op dat er geen multiplayer-optie was, en die is er dus wel en hij is geniaal uitgewerkt. Wario Ware: Smooth Moves is geweldig! Edit: Ik denk dat ik Endless Ocean ga kopen, hij ziet er vet relaxed uit. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-02-2008 19:41] |
|
Afgefikt door de criticasters, maar ik vind het heerlijk om Arabieren ed stukje voor stukje aan barrels te knallen om vervolgens de lichaamsdelen ook nog es uit elkaar te knallen; Soldier of fortune Payback The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
In de nieuwe Resident Evil mag je als blanke commando negers elimineren, misschien ook wel wat voor jou! |
|
quote: Zombies bedoel je vast, maar helaas wel minder gore; Resident Evil is wel gaaf though The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zombie-negers zijn ook negers, een boekenkast is ook een kast. Zo voor het eerst Guitar Hero 3 spelen met twee gitaren naast elkaar, brutaal! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-02-2008 14:35] |
|
Ik vind daar echt geen ruk aan, dat Guitar Hero. :') Super Paper Mario daarentegen... |
|
Hehe, die wil ik denk ik ook nog wel hebben ja! En Endless Ocean ook. |
|
Ik heb nu Metroid Prime III, Resident Evil: Umbrella Chronicles en uiteraard SSBB op mijn lijst. Jammer dat het allemaal zo duur is. |
|
HALF LIFE is een 'dope' game! Vooral omdat het verhaal redelijk diep gaat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |