|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Welke exclusieve PS3 toptitels gaan er ook alweer aankomen dan? GTA IV in ieder geval niet, want die komt ook mooi gelijk naar de 360. Zullen ze bij Sony niet zo blij mee zijn. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Weet ik veel, ben geen game nerd Maar volgens mij kom metalgear solid 4 op ps3 only. |
|
Only is altijd maar voor een bepaalde tijdsduur, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Naar mijn weten is geen één van de MetalGear Solid spellen ooit uitgekomen voor een ander platform dan de Playstation serie toch? (jammer trouwens) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
voor zo ver ik zie, gamecube, xbox en playstation, dus voor ieder wat [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 27-02-2008 22:57] |
|
MSX en PC, als ik me niet vergis. Maar idd geen nieuwerwetse console. Wat niet is... edit. Oja, ook gamecube. Xbox wist/weet ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 27-02-2008 22:59] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja joh? Hmm, nooit geweten/opgevallen. Zal wel komen omdat ik niks maar dan ook helemaal niks met consoles heb Doe mij maar gewoon een bruut opgefokte pc ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik speel games op de pc, wii en playstation 2 en 3 dus als een game op de ene niet uitkomt, komt het wel op een andere. Dure hobby.. dat wel.... helaas |
|
quote: Even gezocht: A Windows PC port of Integral was also released in Europe and North America in late 2000 with PocketStation support removed. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Welnee, gewoon een paar jaar wachten en dan tweedehands kopen, doe ik al tijden en valt qua geld reuze mee. Alleen met pc's ben ik van de nieuwe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ja dat klopt, maar nieuwe pc onderdeeltjes, en vooral goede dingen, zijn niet goedkoop. Gelukkig heb ik een broer die elke keer dure nieuwe dingen koopt, dus mag ik voor een schijtprijsje zijn oude (nog erg goed spul) overkopen. En tja, laatst een wii van 250 euro gekocht, en een playstation van 500,- Reken daar nog maar eens 60 euro per spel bij.. |
|
de tering met zulke prijzen ben ik blij dat ik nooit game Je moeder. |
|
quote: ach de ene rookt, de ander gamed |
|
|
|
Haha |
|
quote:Rockband is inderdaad wel super vet... En GH3 is ook vreemder dan GH2, lijkt wel alsof ze er tussendoor noten gepropt hebben die er niet eens inzitten! Binnekort Super Smash Bros. Brawl daar heb ik best wel zin in! Beetje met Sonic Mario in elkaar rossen FREEZE |
|
quote: Ik schat dat het mei/juni zal worden. Gisteren Lylat Wars gedownload op de Wii. |
|
Lylat Wars was wel echt te gaaf op de N64 Maar ik ben ook bang dat het juni gaat worden... Nou ja, liever laat en een goede SSB dan een op tijd uitgegeven ruk SSB... The Elder Scrolls IV: Oblivion blijft trouwens ook echt een geweldige game. Zeker als je Knights of the Nine en The Shivering Isles erbij hebt! Gruwelijk gaaf gewoon FREEZE |
|
quote:Zeker vet! Maar gaat je wel veel tijd kosten hoor Assassin's Creed komt trouwens 8 april voor de PC. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Half Life 2 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Die bestaat niet. Maar het spel is natuurlijk allang af (aangezien hij ook al uit is in Japan en 9 maart in de VS uit komt). Het is echt een überspel! En Lylat Wars is inderdaad ook verslavend vermakelijk, ook al zijn de spelmodi erg beperkt. |
|
quote: Hehehe, hoe gaaf, ik wil ook zo'n shirt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vandaag een poster van Twilight Princess gevonden en gekocht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |