|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Te makkelijk haast zelfs, het ziet er aleen zo ingewikkeld uit op je scherm hehe [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 29-04-2008 0:41] |
|
quote: Voor het merendeel te makkelijk imho. |
|
MAar daardoor speelt het wel lekkere makkelijk weg op brakke zondagen |
|
Net ff de 23 gig geinstaleerd voor de age of conan beta, nog 2 dagen dan eens uitproberen |
|
Goddomme, Mario Kart Wii is overal uitverkocht... Heb maar gereserveerd voor de batch in mei. Haat aan al die irritante etters die de Wii alleen om de hype kopen. |
|
Hahaha, die vieze casual consumenten verpesten het voor ons hardcore gamers! Eergisteren Gears of War op insane uitgespeeld, met een beetje hulp van Pattie. Zojuist Chrono Trigger uitgespeeld, toch wel de vetste game ooit. Nu ook met The Darkness bezig, toch ook wel erg gaaf. |
|
Vanmiddag 5 minuten of zo in een game winkel GTA IV gespeeld. Damn, die ga ik echt halen. Speelde gaaf en zag er vet uit! Minder 'cartoony' als een San Andreas. En ook nog even een voorbijganger in elkaar gemept en dit is een stuk lastiger dan eerst! Ook is er dan niet een vechtknop, maar kun je kiezen uit schoppen en slaan. Echt gaaf! |
|
quote: lol, beetje hulp |
|
Ik kwam er net achter dat ik álle Nintendo VIP-sterrenkaartjes nog had van álle games die ik ooit heb gekocht. En aangezien je die tegenwoordig in kunt ruilen voor Wii Points... Hoi, zo'n 4500 Wii Points! |
|
quote: Pattie heeft hem voor me gevonden, hij is inderdaad erg gaaf! En dat terwijl ik niet echt een GTA-fan ben. quote: Haha, lekker! Ik heb mijn 8560 sterren grotendeels uitgegeven aan Tales of Symphonia voor de GBA en het Mario-spellenrek. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-05-2008 23:22] |
|
quote: Pff, lucky bastard! Ik haal hem denk ik volgende week als ik weer loon heb. |
|
quote: Wat een spel is dat zeg, GOTY 2007. zeker weten. Je moet eigenlijk ff wachten op de verbeterde versie die een dezer dagen gaat verschijnen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Flash gewoon je dvd drive en download het, klaar is kees. 60 euro voor een spel is gewoon belachelijk. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: € 64,99, voor de xbox 360 althans.. Al heeft het Schaep tot dusver nog geen cent gekost |
|
GTA IV is veeeett Vooral online in free-mode is leuk |
|
Ik vind het enorm gay dat je niet meer kunt vliegen bij de nieuwe GTA. 80% van de tijd was ik aan't vliegen, bij SA. |
|
Minder blowen! Ff serieus. Vliegen? Nooit tegengekomen, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In San Andreas ben je dat nooit tegengekomen? |
|
Nee, idd. Nou heb ik die een stuk minder gespeeld, eigenlijk had ik het na gta3 "0" wel een beetje gezien. Maar dit lijkt me wel geinig. *struint tussen z'n game dvd's* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is vette shit hoor, zijn een stuk of 15 apparaten waarin je kunt vliegen. |
|
gta4 is alleen een helicopter beschikbaar Net zoals in GTA3 eigenlijk, waar je overigens wel de Dodo had. Die kon wel vliegen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die Dodo en vliegen? Hm, dat was een tamelijk lastig verhaal, weet ik me te herinneren. Ik pleurde altijd gelijk in zee. |
|
ja dat kreng was lastig van de grond af te krijgen, maar het schijnt wel te kunnen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kan nog steeds hoor. Zitten meer dan genoeg helicopters in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |