|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Overlord anyone? Ik ben redelijk nieuwsgierig.. |
|
Woei net Halflife Episode 1 uitgespeeld. Kort maar leuk En trailer voor Episode 2 zag er errug tof uit Zenial |
|
quote: Ik heb een beetje mijn twijfels, klinkt als een herhaalsessie em dat boeit me niet zo. Is dat unlockable spul een beetje interessant, dan? Aan de andere kant... shooters op de Wii zijn gegarandeerd vermakelijk, hehe. |
|
Stalker bijna uitgespeeld, wordt nu wel tering moeilijk.. #%#$ helikopters pwn3n me en ik heb geen granaten voor mijn granaatwerper |
|
quote: OK, dat is wel vernieuwend nu ik er wat beter over nadenk Maar goed, het is wel slechts een beperkte vorm van vernieuwing. quote: Erg leuk concept en best goed uitgevoerd, maar; enigszins nare besturing en gaat na een tijdje vervelen. Buiten de gimmick heeft het niet veel te bieden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 804645 keer doodgegaan, maar het is gelukt woei! Laatste stukje was aardig taai.. Ff gezocht, ik had kennelijk een "failed ending", aangezien The Marked One wenst "I want the zone to disappear". Over een tijdje ga ik hem weer uitspelen en dan iig meer side quests doen. Toffe game! |
|
quote: welke van alle delen die je nog uit moet spelen? Heb resident evil: UC natuurlijk direct gekocht vrijdag, met een gun! Nu link's crossbow training nog! maargoed, UC is wel de shit met een gun |
|
quote: Episode 2 is beter dan Episode 1 vind ik.. Nu veel met Call of Duty 4 multiplayer bezig, was ik net rank 55, wordt alles gereset.. |
|
Speelt iemand Quake 3 nog? Ik zoek namelijk een clan o.i.d. en speel al een hele tijd op internet via Gamespy en zo. Nog meer mensen die hier aan doen? |
|
quote: Best wel een kutgame en hij draait heel slecht, jammer.. SOF1 en SOF2 heel veel gespeeld vroeger.. |
|
Gisteren Guitar Hero III voor de Wii binnen gekregen. |
|
Godver Halflife 2 Episode 2 ook uitgespeeld. Wanneer komt ep. 3 uit??????? Zenial |
|
Waar blijft Starcraft 2? De periodieke updates op de officiële site komen ook al steeds minder vaak Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik speel 'm dus dagelijks. Hij is van oorsprong uit Malysie geloof ik, vandaar de charmante taalfouten. |
|
quote: Sowieso pas in 2008, pannenkoek Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Verrek, die was er ook nog! Ben ik ook benieuwd naar. |
|
quote: Dat is geen antwoord op mijn vraag Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Link's Crossbow Training is vet! Ik heb mijn Wii nu ook online, niet via mijn eigen netwerk, omdat ik mijn draadloze router niet kan configureren onder Vista. Iemand ervaring met WarioWare: Smooth Moves? Hij lijkt me vet, ik vond WarioWare op de DS ook geniaal. |
|
quote: Is Link's Crossbow Trainig écht zo leuk? :') Het klinkt echt enorm gay, en dat voor een "Zelda". WarioWare is totaal mijn type spel niet, maar als je het op de DS gaaf vindt, is het blinde aanschaf. En u heeft dadelijk meel. |
|
quote: Indirect wel Het enige wat ze ervoor gezegd hebben is dat Starcraft 2 in 2008 uitkomt. Blizzard is/was notoir met het niet nakomen van releasedates, dus ik denk dat ze het pas precies zeggen als ze het echt zeker weten. Daarbij gaat Starcraft 2 no way afgeblazen worden, de gekte is al in volle gang. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ach, in principe koop je een Wii Zapper en krijg je daar een toffe en vrij uitgebreide minigame bij. WarioWare is wel helemaal mijn ding en de filmpjes zagen er tof uit, dus die ga ik wel aanschaffen! Ik zal je toevoegen! |
|
en *wacht op meel terug* Ik kan niet meer wachten op Brawl. MOET. NU. SPELEN! |
|
Nu 82 sterren in Super Mario Galaxy, dus ik heb nog wel even. Ik ben nu een pro in boksen, tennis en bowlen, maar dat is ook niet erg ingewikkeld. En in Link's Crossbow Training heb ik alles op brons of hoger, maar dat moet natuurlijk allemaal platinum worden. Gaaf dat de nieuwe Nintendo-website online is en de Sterrencatalogus zien er goed uit, hoewel alle interessante dingen alweer zijn uitverkocht. Ik wil WarioWare Smooth Moves, Metroid Prime 3 Corruption en Super Paper Mario! |
|
Is God of war II nog een beetje een vet spel? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |