![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mee eens ja ![]() |
|
Ok, die van mij IJskip..dan voeg ik je wel ff toe, kunnen we wel een keer GTA online spelen of RB6V of COD.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
rainbow en cod heb ik niet (cod komt nog wel een keer). ben meer van het hakken en slashen enzo hehe the darkness bv heb ik wel, kunnen we mekaar ook proberen af te knallen maarja, tot toevoegs ![]() ![]() |
|
quote: The Darkness, die multiplayer is echt heel KUT... Maar over 2 weken als het goed is komt de demo van Battlefield in de store..die wordt denk ik wel heel vet.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Heavenly Sword..??? En Maart 2009 hehe God of War III SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
GoW III ja ![]() ![]() HS heb ik ook wel ![]() |
|
quote: Die eindbaas is fucking kut om af te maken.. ![]() ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
De enige spellen die'k ooit heb uitgespeeld zijn GoW I en II hehe. De rest, als't even niet lukt, dan fuck it hehe. Dan ga ik wat anders doen meestal. ![]() |
|
Die eindbaas is mij ook nog gelukt, zit wel in de laatste stage van het gevecht, maar wil me niet lukken... Devil May Cry 4 is ook vet, maar heb ik hellaas ook al uitgespeeld. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik heb maar één spel nooit uitgespeeld en dat scheelde ook nog eens heel weinig... De oude Metroid. ![]() |
|
quote: Ten tijde van doom 3 cheatte ik als ik er niet uit kwam. De ellende is dat ik het spel dan ook meteen geen reet meer aan vind. Dus dat doe ik nooit meer. Ik zweer tegenwoordig bij youtube, voor de walkthrough. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ja, vaak walkthroughs gegoogled haha. www.nextgenwalkthroughs.com is ook een leuke site met video's, voor de nieuwere spellen, zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-05-2008 21:26] ![]() |
|
Heb het altijd wel zonder walkthroughs geprobeert, maar zo heel veel spellen speel ik nou ook niet.. Ook meestal wel gelukt zonder de walkthrough trouwens.. Weekje of 2 geleden Party & Co gekocht, supervet ![]() ![]() |
|
Ik vond god of war 2 makkelijker dan 1 eerlijk gezegt. Eindbaas had ik binnen 1 of 2 keer gehaald. Bij god of war 1 misschien wel 10/20x zoveel ![]() ![]() |
|
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een potje Civilization IV gespeeld. Dikke heersch. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:+1 quote:10/20x ![]() ![]() ![]() |
|
Haha, in Gears of War heb ik sommige missies pas na een keer of 40 gehaald. ![]() |
|
quote: Vandaar dat ik hem mocht houden ![]() ![]() |
|
wow haha stelletje junks ;p (@schaep en dodo) Borthulaz; haha nee die eindbaas had ik in 1x ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-05-2008 17:48] ![]() |
|
Ik heb tevens alle spellen die ik ooit gespeeld heb zonder walkthroughs uitgespeeld, op een derde van één Zelda-tempel (Water Temple van OOT...) na. Zelfs alle 120 Shines in Super Mario Sunshine zelf gehaald (blauwe muntjes...) en bijna alle standbeeldjes in Zelda: WW. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 19-05-2008 18:06] ![]() |
|
quote: En ik heb een leven ![]() Zenial ![]() |
|
Heheh ja ares was echt dikke shitzooi. Eindbaas van 2 (geen spoiler, zou hem niet noemen) was vrij snel gedaan. Al vond ik die sisters of time wel vrij lastig. Of zo'n stukje waar je telkens belaagd word door vijanden, maar dan telkens stukjes zeg maar, dan verschijnt er zo'n muur tussen.. mja kan het niet uitleggen, maar heel irritant. Ook binnen 2x gehaald, met heeel veeel geluk (mijn vriend na de duizendste keer nog niet, en heeft sindsdien het spel niet meer aangeraakt ![]() nog een ander spel, in de amerikaanse PS store zag ik een spel van DBZ staan (altijd grote liefhebber van geweest) @ gevechtjes, helemaal mooi volgens de verhaallijn. Eerst goku - raditz en daarna yamcha - saiyba men. Zag er goed uit, alla dragonball stile. Lekker anime achtig dus. Ga hem zeker kopen. ook had ik de demo van overlord gedownd, erg vermakelijk, maar koop hem pas als hij rond de 20 euro is hooguit. ![]() |
|
quote: DBZ Budokai Tenkaichi 3? Die heb ik, plus Budokai 3 ![]() ![]() |
|
Vanmiddag na al dat gezever in het filmtopic samen met Voyager Seizoen 5 deze game gekocht voor een bodemprijsje (15 euro): ![]() Grappig hersenloos vermaak, Star Trek meets Asteroids. Leuk leuk leuk. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |