|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vet! |
|
quote: ja er is sinds gisteren een patch uitgekomen. Helaas heb ik van meerdere gehoord dat de playstation crashed bij GTA, en bij sommige zelfs de hele playstation kapot maakt. Gelukkig geen last van gehad. |
|
quote: |
|
Een mooi moment om te vragen of Counterstrike de aankoop waard is en waarom?; ikzelf speel alleen SP. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hehe, ik heb nog steeds geen tijd gehad op te spelen, morgen maar eens doen, ben benieuwt of mijne het wel trekt ^^ |
|
quote: Jawel, toen was ik alleen meer van de consoles, dus vooral mp'en met wat vrienden en dergelijke Maargoed, ik zeg niet dat je een fps'er kan kopen om de singleplayer alleen.. Ik zou hem dan alleen eerder downloaden oid, en als een fps'er zo'n leuke mp'er heeft dat ik er online mee wil, koop ik hem legaal.. Dat vind ík de kracht van fps'ers |
|
quote: Nee, dan zou ik niet voor Counterstrike gaan.. Die heeft totaal geen verhaal of diepgang voor de SP, enkel dezelfde situatie blijven schetsen in verschillende levels zonder enige verhaallijn |
|
quote: Dan moet je 'm ook op z'n moeilijkst zetten. Ik speel een game overigens meestal meteen op zijn moeilijkst (of misschien één eronder), zodat ik meteen goed getraind word. Zometeen trouwens EINDELIJK Mario Kart Wii ophalen! :D |
|
quote: Ik keek even op wikipedia en doom had al multiplayer, dat was in 1993. Toen had ik -2 jaar een pc, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zweer nog steeds bij Oblivion, is er uberhaupt al een game uit die ook maar in de buurt komt van dit spel? Against God and Government |
|
quote: Hehe ik speelde Fire Power in 1988 met multiplayer. Met 2 oude pc's met een nullmodem kabel ertussen Zenial |
|
quote: Same here, maar wel met nude-patch. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Dan krijg je een headshot van tig kilometers veraf, lekker hoor. |
|
quote: Een computer kan je niet vergelijken met een menselijke speler. Qua schieten kan je een computer altijd wel onverslaanbaar maken, maar mensen reageren anders en verzinnen zelf ook goede plekken op maps, trickjumps, tricknades etc. En een speler knifen geeft 1000x meer voldoening dan een bot knifen, zeg nou zelf pfff. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Pfff, sicko! Ik snap dat zelf niet helemaal, maar goed. Ik ben persoonlijk sowieso al blij als ik win. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-05-2008 12:56] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tsja FPS SP kan mits goed uitgewerkt erg leuk zijn hoor. Maar bij RTS sla ik zelfs vaak de hele SP over. In Dawn of War zijn de bots zo mongolide dat er geen ruk meer aan is. Het enige wat 'beter' wordt is dat ze meer resources krijgen en meer units gaan maken (op easy maken ze de eerste 5 minuten alleen builders :'). Het is daarom een fluitje van een cent om de allermoeilijkste bot-modus te verslaan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ah, ok. Ik speel zelf echt alleen maar fps. En erg ouwe games. Ooit mezelf te buiten gegaan aan dungeon keeper, omdat ik die imps meppen zo leuk vond, maar dat was werkelijk het enige uitstapje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Assassin's Creed is nu aan het installeren Nu wel een Engelse versie gelukkig De vorige was namelijk Russisch kwam ik achter. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 10-05-2008 17:23] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Eind dit jaar komt Fallout 3 uit, die is van de makers van oblivion. Hierbij heb je een wereld die kapot is door nucleaire aanvallen en daar moet je je doorheen zien te werken. http://www.ownage.nl/article/1405/ http://www.ownage.nl/game/1542/ |
|
quote: The witcher en Two worlds ? je hebt wat minder vrijheid, maar het zijn toch 2 geweldige rpgs. |
|
The witcher is zeker wel beter dan Oblivion, dat geld ook voor Morrowind, de voorloper van Oblivion. Two Worlds vond ik daarentegen erg saai. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Godverdomme, Assassins Creed blijkt ook bij mij (goh, wát een verassing eigenlijk ) de welbekende vastloop problemen te hebben Speelt iemand hier toevallig de PC versie? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 11-05-2008 16:56] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dan heb je dus de pre retail gedownload Die heeft dat probleem namelijk, als je de retail versie hebt dan zal je hier geen last van hebben. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |