![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
![]() *krijgt zin in starcraft 2* zergrush zergrush zergrush!!! ![]() ![]() |
|
quote: Beste GTA tot nu toe vind ik! Medal of Honor Airborne inmiddels uitgespeeld, gaaf. ![]() Nu bezig met Assassins Creed. Vooral leuk als me moeder mee kijkt en ik de kathedraal van Acre beklim en er weer half af flikker, hahaha! ![]() |
|
quote: *splut* Hebbûh ![]() ![]() |
|
quote:Dat geniale kwasi jaren '80 sfeertje en die heerlijke muziek uit de radio (natuurlijk alleen VRock ![]() ![]() quote:Dus het is wel wat? Ik heb er veel over gehoord, maar het merendeel was niet echt lovend. Misschien maar eens lenen van deze of gene. quote:Hehehehe! Lachen man! Gebeurd mij ook altijd, maar ik ben gewoon lomp met een controller in mijn klauwen. Dan gebeuren er echt de meest vreemde dingen... Wel leuk natuurlijk ![]() OT: Super Mario Galaxy blijft natuurlijk ook gewoon een fijne platformer. Okee, de camera had een stuk beter kunnen functioneren (nu val je af en toe gewoon de afgrond in, omdat je niets zag), maar het hoort wel bij een platformer om ineens opnieuw te mogen beginnen ![]() SMG is ook wel erg makkelijk als de camera goed zou werken denk ik trouwens... FREEZE ![]() |
|
quote:Precies! quote:Zeker gaaf spel! Je hebt zeker geen xbox360? ![]() quote: Niet alleen lomp met een controller, lambal. ![]() ![]() |
|
Sowieso is het een schijtmakkelijk spel. ![]() ![]() |
|
quote:Natuurlijk heb ik geen 360! Ik ga Microsoft niet nog meer sponsoren! En je hebt gelijk, ik ben altijd lomp ![]() @Skygg: ja het is schijtmakkelijk, maar ik raak nog steeds in de war als ik ineens ondersteboven loop ![]() FREEZE ![]() |
|
ik heb gister een eendjesspel gedaan op de ps3. Ga ik hier ook ff downen. Rub a Duck ofzo. :'). Iig door je controller te bewegen (sixaxis gedoe) balanceer je de eendjes door het bad. Donders flauw, maar erg verslavend hehe. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-03-2008 18:25] ![]() |
|
quote: Yes, hij doet het perfect. Wat blijft dat spel grenzenloos gaaf man, super ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Oja, Stronghold 2 ook weer eens geïnstalleerd. Ook een vermakelijk spelletje (ik was hevig verslaafd aan het eerste, letterlijk en figuurlijk uit de middeleeuwen stammende, deel ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Overheen gekeken, Hókenman was daar ook een tijdje helemaal gek van; vooral na een paar potten bier ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Leerde het ook in nijverdal kennen, dat zal't zijn haha ![]() ![]() |
|
quote: Damn dit wordt een fijn gamejaar. ![]() * Assassins Creed * Stalker Clear Sky * Mass Effect * Starcraft 2 * Red alert 3 * Spore ![]() ![]() |
|
*kwijl kwijl* Starcraft 2! ![]() |
|
Wat dacht je van Fallout 3, dat wordt GOTY "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik heb starcraft (broodwars) zooooveeel gespeeld. Lekker tegen mn broer, als ik de protos was gewoon lekker veel van die zeppelins maken met die vliegtuigjes. En met de zerg natuurlijk allemaal lurkers maken en overal in de grond verstoppen *meeeemorieesss* Assassin heb ik op de ps3 uitgespeeld, beetje gaar eind.. maar goed het word ook een trilogie. Spore kijk ik ook best naar uit, al weet ik nog niet voor welk platform ik hem ga halen. ![]() |
|
Nu alweer een nieuwe stalker! Best snel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Het is een expansion, niet echt een nieuwe game. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ah, ok, niet goed gelezen. Op zich best gaaf, ware het niet dat ik er werkelijk geen reet van kan, dat stalker dus, hehe. Ik wel weer fijn aan het halflife 2'en in de verkeerde volgorde. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
starcraft filmpjes met zergjes http://www.gamer.nl/doc/44902/Is-it-a-bird-Is-it-a-plane-No-its-the-Zerg [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 11-03-2008 23:02] ![]() |
|
![]() |
|
ownage? Die zijn langzaam, dit was gisteren al bekend: http://www.bluesnews.com/ Specifiek: http://biz.yahoo.com/bw/080311/20080311006456.html "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik denk dat ik een Xbox 360 ga kopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |