![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Las op NU dat veel consoles problemen met GTA4 hebben .. ook mooie streek .. ![]() |
|
Had ik ook gelezen ja. Gelukkig nergens last van, hier. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik wacht wel op de pc versie ![]() ![]() |
|
quote: Komt ie wel naar de PC? ![]() |
|
Zo niet, dan zijn er ook geen problemen ![]() ![]() |
|
Ghehe, dan ga ik die problemen wel maken ![]() Hier met dat ding! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zal wel een jaartje duren, lijkt mij. Niet uitkomen op pc zou toch wel erg raar zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
GTA 4 komt in november naar de pc, heb ik mij laten vertellen. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. ![]() |
|
Door wie? ![]() |
|
Door mensen met verstand. Het klopt namelijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Oke. ![]() |
|
Dat is dan al wel vrij snel. Beter! ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
nog geen last gehad met vastlopen o.i.d ![]() |
|
quote: En waarom? Weet je wat het kost zo'n spel te maken? Zenial ![]() |
|
60 Euro voor een spel als GTA IV is zijn geld meer dan waard, genoeg uren spel plezier. ![]() |
|
Ik weet niet precies wat 0tolerence bedoelt, maar heb je daar een omgebouwde console voor nodig? Want dan kun je niet online spelen. Of nieuwe content downloaden. Lijkt me. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Precies! Met spellen als GTA heb ik dat ook. Gewone shooters, bv Call of Duty 4 niet. Ik heb meestal geen zin om een shooter nog een keer te spelen, maar een GTA kan je door blijven spelen als hij uitgespeeld is (wat ook langer duurt dan een gemiddelde shooter). ![]() |
|
+ dat je een super vette online multiplayer erbij hebt, wat de speelduur ook weer langer maakt. ![]() |
|
Ja, dat las ik ook in de PU! Lijkt me best gaaf. Al maakt een goede online optie bij een shooter het spel ook langer houdbaar. Maar online shooters speel ik liever met muis en toetsenbord. ![]() |
|
Ik zeg: gewoon een keertje proberen, je hebt heel veel verschillende soorten games waar je uit kan kiezen. Gewoon deathmatch, maar ook een soort CTF, of het ene team de maffia en moet de baas wegsmokkelen en het andere team politie die de maffiabaas moet doden. en nog wel veel meer. ![]() |
|
quote: Spellen als COD 4 moeten het ook niet hebben van de single player.. Dat is er leuk bij, maar de multiplayer maakt zulke spellen de moeite waard.. Of niet dus, als je er niet van houdt ![]() ![]() |
|
![]() COD4 heeft juist een geniale SP. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Beide kan, maar er is altijd een risico natuurlijk "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |